RSi aangereden door een Exrpess (DY)...........
Ik vind het sneu voor jullie beiden, maar zoiets kan zelfs de beste chauffeur weleens overkomen.
-
- Moderator
- Car: Megane
rasit.. schreef:dat gevoel heb ik overalP@TB@D schreef:omdat er daar een hoop halve zolen komen die ene auto gewoon neer flinkeren.
Ik heb daar altijd het gevoel dat ik mijn auto in de gaten moet houden.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dit is gewoon zwaar kut, Vind het jammer voor beide partijen. Helaas niet anders, maar hoop wel dat beide partijen bij de volgende meeting elkaar weer recht in de ogen kunnen kijken
Ben zelf ook bang voor dit soort dingen, als ik mijn auto bij mijn werk parkeer, dan staat die van mij op een hoek van het parkeerplaats, scheef gedeeltelijk op het plek, zodat een ander de deur er zowieso niet tegenaan kunnen kwakken. Want die eikels zijn er wel zat! Niet kunnen schelen dat een ander wel waarde heeft op het spul.

Ben zelf ook bang voor dit soort dingen, als ik mijn auto bij mijn werk parkeer, dan staat die van mij op een hoek van het parkeerplaats, scheef gedeeltelijk op het plek, zodat een ander de deur er zowieso niet tegenaan kunnen kwakken. Want die eikels zijn er wel zat! Niet kunnen schelen dat een ander wel waarde heeft op het spul.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Nou, de voorlopige taxatie door de renaultdealer in Hengelo is op 1200 euro schade geschat.
eerste instantie kwam hij op 600 euro uit
Toen ik vertelde dat het gehele deurinterieur e.d. moet worden overgezet komt hij aankakken met 1200 euro. Is toch wel een flink verschil
!!!
Dus altijd doorzeuren!!!!
Nu maar hopen dat de expert van de verzekering op hetzelfde of meer uitkomt!
eerste instantie kwam hij op 600 euro uit

Toen ik vertelde dat het gehele deurinterieur e.d. moet worden overgezet komt hij aankakken met 1200 euro. Is toch wel een flink verschil

Dus altijd doorzeuren!!!!
Nu maar hopen dat de expert van de verzekering op hetzelfde of meer uitkomt!
Nou, de taxateur is langsgeweest!!
Hij heeft de schade op een dikke 1300 euro getaxeerd!!
Daarvoor kan ik hem wel repareren.........
A.s. vrijdag ga ik naar Stefan om te regelen dat de andere deur goed gespoten wordt!!
Als het lukt zullen de foto's van het herstel dan wel volgen!!
Hij heeft de schade op een dikke 1300 euro getaxeerd!!

Daarvoor kan ik hem wel repareren.........
A.s. vrijdag ga ik naar Stefan om te regelen dat de andere deur goed gespoten wordt!!
Als het lukt zullen de foto's van het herstel dan wel volgen!!

-
- Moderator
suc6 

Nou hebben we toch weer centjes verdient 

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Mooi bedragje Eelko! Ben benieuwd wat je er naast de deur nog meer mee doet, ik had je allemaal plannen op lopen sommen in de mac 
Hey Mrtn als jij je auto naast die van mij zet, sta ik er al en kan er niks mis gaan. Of je moet tegen die van mij aan rijden, krijg ik ook weer wat. Is wel welkom trouwens
Maar eigenlijk is dat toch ook weer niet zo prettig, met een kapotte express rijden.
Owja en mócht er iemand het leuk vinden, neem dan het voorgedeelte of ook de deur, die achterbak is namelijk NIET te maken. Dan is die meteen total loss.

Hey Mrtn als jij je auto naast die van mij zet, sta ik er al en kan er niks mis gaan. Of je moet tegen die van mij aan rijden, krijg ik ook weer wat. Is wel welkom trouwens

Owja en mócht er iemand het leuk vinden, neem dan het voorgedeelte of ook de deur, die achterbak is namelijk NIET te maken. Dan is die meteen total loss.

ff een offtopic vraag, hoe werkt dat dat je de schade laat taxeren en zelf het geld vangt, want kheb zelf ook schade aan mijn clio door toedoen van een ander en het deukje is te verwaarlozen, maar het geld vangen zou wel fijn zijn. Hoe gaat dat in zijn werk?
Bvd Rick
Bvd Rick
Ik zie het al gebeuren ... ons arme studentjes:Mrtn schreef:Nou idd, zeg DY, ik zet de mijnes wel naast jou 7 maartRiël schreef:Nou hebben we toch weer centjes verdient![]()
[img]http://members.lycos.nl/csa51/Other/rielke.JPG[/img]

Je brengt hem naar schadebedrijf...zorgt dat er taxateur van verz. komt...die maakt schadebedrag bij eigen rep. dat krijg je uitgekeerd, krijg je rekening van schadebedrijf...rest is voor jouRick schreef:ff een offtopic vraag, hoe werkt dat dat je de schade laat taxeren en zelf het geld vangt, want kheb zelf ook schade aan mijn clio door toedoen van een ander en het deukje is te verwaarlozen, maar het geld vangen zou wel fijn zijn. Hoe gaat dat in zijn werk?
Bvd Rick

Denk dat het niet veel uitmaakt waar je hem raakt...hij zal iig wel totall-loss zijn...(nu al wel denk ik...)Joost (DoubleYou) schreef:Mooi bedragje Eelko! Ben benieuwd wat je er naast de deur nog meer mee doet, ik had je allemaal plannen op lopen sommen in de mac
Hey Mrtn als jij je auto naast die van mij zet, sta ik er al en kan er niks mis gaan. Of je moet tegen die van mij aan rijden, krijg ik ook weer wat. Is wel welkom trouwensMaar eigenlijk is dat toch ook weer niet zo prettig, met een kapotte express rijden.
jeroen.k schreef:Denk dat het niet veel uitmaakt waar je hem raakt...hij zal iig wel totall-loss zijn...(nu al wel denk ik...)Joost (DoubleYou) schreef:neem dan het voorgedeelte of ook de deur, die achterbak is namelijk NIET te maken. Dan is die meteen total loss.

Mrtn = Maarten
-
- Contacteer:
Uhhh.... 
En als iedereen zo gaat parkeren Riël wacht ik wel tot ze allemaal weg zijn

En als iedereen zo gaat parkeren Riël wacht ik wel tot ze allemaal weg zijn

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Riël schreef:Ik zie het al gebeuren ... ons arme studentjes:Mrtn schreef:Nou idd, zeg DY, ik zet de mijnes wel naast jou 7 maartRiël schreef:Nou hebben we toch weer centjes verdient![]()
[img]http://members.lycos.nl/csa51/Other/rielke.JPG[/img]

Mrtn schreef:Parkeer je toch even opnieuw inJoost (DoubleYou) schreef:Hey Mrtn als jij je auto naast die van mij zet, sta ik er al en kan er niks mis gaan.

-
- Moderator
LOL 

-
- Contacteer:
Is lastig hoor! 
Maar gaat de laatste tijd wel steeds beter

Maar gaat de laatste tijd wel steeds beter

Afgelopen vrijdag heeft de pa van Stefan een stukje uit de deur gehakt....
. A.d.v. het stukje deur kan de spuiter bepalen hoeveel lagen lak de deur heeft. Zo zul je geen kleurverschil krijgen
aankomende week gaat dan de nieuwe deur gespoten worden en hopelijk wordt alles a.s. vrijdag en zaterdag overgezet! zal zekers fotootjes plaatsen!!

aankomende week gaat dan de nieuwe deur gespoten worden en hopelijk wordt alles a.s. vrijdag en zaterdag overgezet! zal zekers fotootjes plaatsen!!
-
- Contacteer:
"Wij delen u mee dat wij conform onderstaande specificatie 1.297,10 op de giro van Eelko hebben overgemaakt".
Nou, je hebt je geld, dus da's afgehandeld!
(ik was even bang voor een eventueel eigen risico, maar die's gelukkig 0 euro, pfoej)
(ik was even bang voor een eventueel eigen risico, maar die's gelukkig 0 euro, pfoej)
Alleen jammer van jouw premie die nu zo gaat stijgen!!Joost (DoubleYou) schreef:"Wij delen u mee dat wij conform onderstaande specificatie 1.297,10 op de giro van Eelko hebben overgemaakt".
-
- Contacteer:
Daar heb ik nog geen bericht van gehad... maar ik heb maar 1 jaar schadevrij (ben 19 jaar) dus als ik naar 0 jaren ga heb ik niet zoveel verloren. Wel als ik naar -x jaar ga...
Je gaat neit naar o jaren, maar raakt nog meer kwijt...scheelt best veeeeeel...bij mij toendertijd ook...Joost (DoubleYou) schreef:Daar heb ik nog geen bericht van gehad... maar ik heb maar 1 jaar schadevrij (ben 19 jaar) dus als ik naar 0 jaren ga heb ik niet zoveel verloren. Wel als ik naar -x jaar ga...
Wordt ik afgelopen zaterdag gebeld dat de auto klaar is, blijkt dat de deur flink kleurverschil heeft!
De spuiter heeft een verkeerde metalliclak gebruikt.
Dus vandaag gaat die weer terug naar de spuiter en hopelijk kan ik hem dan morgen ophalen.....
Dan is die eindelijk weer mooi

De spuiter heeft een verkeerde metalliclak gebruikt.
Dus vandaag gaat die weer terug naar de spuiter en hopelijk kan ik hem dan morgen ophalen.....
Dan is die eindelijk weer mooi