Ik zou graag eens een compilatie filmpje maken van GTT's.
Maar mag je zomaar een bestaand clipje gebruiken , of zou je uitdrukkelijke toestemming van de eigenaar moeten hebben ?
Ik heb al een héél kort filmpje van gisteren (meer aftiteling dan iets anders).
http://members.lycos.nl/h8bal/gtt.wmv
Maar ik ben nog op zoek naar wat filpjes van gtt's, liefst van "bekend" volk vanop het forum.
ne mens moet toch iets doen op zijn werk he
Gtt Filmpje
Zoo snelle bak ( LEON )
en veel succes met de filmpjes en ik ga is kijken of ik er een paar heb.
en veel succes met de filmpjes en ik ga is kijken of ik er een paar heb.
ff geedit,190pk,en daar 400 nm KOPPEL,TDI tja kan nie anders heJasper16v schreef:400nm is ook best lekker te noemen
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Dat kan een stoer filmpje worden!
(deels offtopic: ik vind eigenlijk ook dat er eens een officiele RTC promo moet komen)
(deels offtopic: ik vind eigenlijk ook dat er eens een officiele RTC promo moet komen)
En lekker standaard verwamrd Recaro lederen interieurtje.Corniels schreef:Zoo snelle bak ( LEON )
Kgeloof dat de Leon nu op 6.7 sec 0-100 zit. Maar die 4*4 zorgt voor een gebrek aan risico

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Er staan wel een aantal filmpies van forummers hier op het forum...
In het topic 'welke pijp onder je renault' staat op de 2e of 3e pagina bovenaan een filmpje van limburgio geloof ik. Die is genomen op hetzelfde stuk als het hierbovenstaande filmpje...verder heb ik zelf nog een filpmje van KevinB's oude GTT (paarse) en ik heb nog een filmpie van Ray waar hij zijn Devil vlammenuitlaat laat zien...(als je ze wil en de eigenaren vinden het okee, dan kan ik ze wel doorsturen...)
Er zullen vast wel meer filmpjes in de rondte slingeren bij andere forummers...
suc6
In het topic 'welke pijp onder je renault' staat op de 2e of 3e pagina bovenaan een filmpje van limburgio geloof ik. Die is genomen op hetzelfde stuk als het hierbovenstaande filmpje...verder heb ik zelf nog een filpmje van KevinB's oude GTT (paarse) en ik heb nog een filmpie van Ray waar hij zijn Devil vlammenuitlaat laat zien...(als je ze wil en de eigenaren vinden het okee, dan kan ik ze wel doorsturen...)
Er zullen vast wel meer filmpjes in de rondte slingeren bij andere forummers...
suc6
5 GT Turbo '88 GT5
5 GT Turbo '88 GT5
Ik kan ze ook niet openen.
-
Turbobilly schreef:staan filmkes bij van gtt VS saxo..
groeten
http://users.pandora.be/renault5gtt/Videokes/
Spijtig da die zo donker zijn. Ik geloof zelfs dak daar ook nog bij was. Da was een maand of 3 terug denk ik hé ?
Beetje onduidelijk gefilmd!Turbobilly schreef:staan filmkes bij van gtt VS saxo..

En van mij tegen een andere GTturbo.
http://users.pandora.be/highspeed/r5%20 ... 0TURBO.MOV
Gewonne btw.

Gewonne btw.
-
- Contacteer:
dennis kan je mij er ook een paar bezorgen