draagarmen 1916v op clio16v
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
De draagarmen van een williams zijn dezelfde als van een 19 16v. De williams heeft wel een aangepast subframe maar niet wat ophanging betreft. dus volgens mij alleen andere aandrijfassen.
Als je het doet moet je ook bredere voorschermen hebben, anders past het als nog niet.
Als je het doet moet je ook bredere voorschermen hebben, anders past het als nog niet.
Project: GTT Blue Sport
R19 assen zijn volgens mij te lang.
Neem anders eens contact op met Maarten Henderieckx, hij schijnt veel onderdelen te hebben.
@Christian, die draagarmen kan je toch beter nieuw kopen, 2 stuks kosten 112 euro compleet, zijn ze wel nieuw.
Neem anders eens contact op met Maarten Henderieckx, hij schijnt veel onderdelen te hebben.
@Christian, die draagarmen kan je toch beter nieuw kopen, 2 stuks kosten 112 euro compleet, zijn ze wel nieuw.
hoezo dat dan? Willie schermen zijn toch tzelfde als van een 16V. Of betreft het hier een normaal cliootje, nee toch?Frits schreef:De draagarmen van een williams zijn dezelfde als van een 19 16v. De williams heeft wel een aangepast subframe maar niet wat ophanging betreft. dus volgens mij alleen andere aandrijfassen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Willie is nog breder dacht ik. anders hadden ze alle 16v's wel met 19 spul opgebouwd toch??~Haas~ schreef:hoezo dat dan? Willie schermen zijn toch tzelfde als van een 16V. Of betreft het hier een normaal cliootje, nee toch?Frits schreef:Als je het doet moet je ook bredere voorschermen hebben, anders past het als nog niet.
-
- Contacteer:
Dat klopt: http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=1027Jasper16v schreef:had donleben niet zoiets in de aanbieding?
Alleen de aandrijfassen regelen en dan is het klaar. Dus als iemand interesse heeft...PM
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
LEzen chris.....lauw schreef:Subframe kan je behouden.
Je hebt nodig:
-Draagarmen R19, nieuw 56 euro p/st
-Williams assen
-Williams spoorstangen, misschien past het model R19 ook maar weet het niet zeker.
-Williams stabilistatorstang of dikker die v/d Megane
-
Ik heb nog 2 bijna nieuwe williams aandrijfassen liggen ongeveer 5000 km meegereden.