wastegate aansturing

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Derby
Berichten: 627
Lid geworden op: wo 11 sep 2002 10:46
Locatie: Rotterdam

Ik heb last van het feit dat mijn actuator niet goed aangestuurd wordt. Deze gaat helemaal niet open. dit is leuk voor ff maar het begint nu toch irritant te worden.

Wie heeft er foto's van hoe de slangtjes aangesloten moeten worden origineel. NIET HET CUP SYSTEEM, graag. En wie of er restrictors in moeten en zo ja welke maat dan?

Derby
Tijn
Berichten: 4320
Lid geworden op: vr 18 mei 2001 0:00
Locatie: Vleuten
Contacteer:

zoek bij bijv. JL even naar een kopietje werkplaatshandboek of kijk in het cupboek hoe de wijzigingen zijn.

op http://www.blue-sport.nl kan je het vast wel vinden ...
there is no spoon.
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

Derby
Berichten: 627
Lid geworden op: wo 11 sep 2002 10:46
Locatie: Rotterdam

Bedankt Tijn, ik heb idd een foto gevonden en die klopt aardig met wat Abel toonde. dus thanx sofar, maar
Als ik zo die aansturing zie moet er dus in die lobsterback (what's in a name) een verschil zitten in aansluitingen. drukverschil en zo. Weet iemand hier meer van?

Derby
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

4 aansluitingen: vier verschillende calibers.

In het werkplaatshandboek staat precies hoe 't zit, *simpel*
rev it like a rental
Marc
Berichten: 361
Lid geworden op: di 4 sep 2001 0:00
Locatie: Betuwe

Zitten er ook nadelen aan het op de "cup" manier aansluiten?

Cheers
Derby
Berichten: 627
Lid geworden op: wo 11 sep 2002 10:46
Locatie: Rotterdam

Menno schreef:4 aansluitingen: vier verschillende calibers.

In het werkplaatshandboek staat precies hoe 't zit, *simpel*
dan heb jij ook vast een kopie uit dat werkplaats handboek. Ik heb het werkplaatshandboek namelijk niet.

Derby
Plaats reactie