Kom ik net van het werk af (auto stond voor de deur geparkeerd), heeft een of andere hufter er een kras over de hele linkerkant op gezet, waarschijnlijk met een sleutel. Dus we hebben het over het beide spatborden en beide deuren.
Dat doen ze hier op Malta wel vaker: ik had er ook al een te pakken toen de auto net een week oud was.
Ik krijg het er wel uitgeboend, maar degene die hier verantwoordelijk voor is, kan zich beter niet bij me bekend maken.
Das zwaar kl*te.. Ik heb zelf een jaar geleden ook een kras van voren tot achteren op mijn Mégane gahad.. Was ik net verhuisd, eerste nacht op nieuwe adres, en meteen een 'bekraste' auto... Was weer fl.2500,- schade.. Hele zijkant opnieuw moeten laten spuiten...
Indien het blanke metaal nog niet te zien is, kun je het altijd voorgoed wegkrijgen met 3M polijstpasta (hoe groot de kras ook is). De kras op zicht blijft maar deze krijgt wel de kleur van de auto. Het is alleen niet goedkoop spul.
ik had hetzelfde van de week,krassen op mijn dak,had een of anderoetl.l of tr.t een doos op mijn auto gezet met inladen,dat ze dat opo hun eige auto zetten
en dan trekken ze ook nog de doos eraf
ik wordt er zo moe van
JAAAAAAA. Mijn dak is best wel lelijk sinds ik hem met grove cleaner gedaan heb. In de eerste instatntie gaat het mooi glimmen, maar al snel word het weer dof. Dus licht polishen en MEER NIET. Als je echt gaat cleanen word ie alleen maar lelijker uiteindelijk. Mn volgende auto word zwart of donkerblauw.
Grrrr
Ze zouden die zieke geesten het zelf aan moeten doen als ze een mooie bak hebben gekocht later. Weten ze zelf ook hoe erg het is.
Met een sleutel over hun lijf heen krassen (of mes mag ook) is ook wel leuk.
Edwin16v schreef:Klote zooi heb ik weer. Deze week bij mijn vriendin geslapen.
Kom ik 's ochtends bij me auto en zie ik dit:
*foto*
Echt een hele diepe kras vanaf het achterscherm zo over de deur tot het voorscherm.
Hier wordt ik dus echt super om.
ps: Wil de dader zich aub melden, dan kunnen we even een goed "gesprek" houden
hebben ze een paar jaar geleden ook bij mijn R5 gedaan, tot op het bot erin...
schade: hfl. 1200 SUCKS... aangifte gedaan, maar je doet er geen hol aan, als je ze niet op heterdaad kunt betrappen, en van een kale klip valt weinig te plukken...
Dit is echt wel een klotestreek Ik snap echt niet wat sommige mensen bezield om een beetje andermans auto te gaan bekrassen. Zou wel te maken hebben met jaloezie ofzo
Bij de oude auto va mijn ouders (CITROEN XANTIA)
Hadden zelfs mensen (denk kinderen) het in hun hoofd gehaald om boter kaas en eieren op de achterklep te spelen... een als kras tooltje gebruikten zze een steentje ......
Corniels schreef:Bij de oude auto va mijn ouders (CITROEN XANTIA)
Hadden zelfs mensen (denk kinderen) het in hun hoofd gehaald om boter kaas en eieren op de achterklep te spelen... een als kras tooltje gebruikten zze een steentje ......
Zo hebben m'n broertje en ik onze auto's eens ingekleurd met stoepkrijt aangetroffen. Ik wist wie het gedaan hadden, maar ja geen bewijs. (waren gelukkig geen krassen in de lak).