Voordelen lid zijn RTC

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Robert dB.

iwi schreef:Je kan als RTC lid toch ook meedoen met sprint/slalom ewdstrijden samen met Renault Sportives? Dat vind ik ook een voordeel, vooral omdat RS bepaalde auto's niet toelaat (zoals de mijne :p ).
jeps dit klopt!
Jesper16v
Contacteer:

Kheb et al een keer nagevraagd. Zal moeilijk gaan lukken denk ik. En als et lukt zal et niet echt voordeliger zijn denk ik.
Patrick

ik snap even iets niet,ik dacht dat hier een slotje op zat,heb ik iets gemist

groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Rudo

michel 16v schreef:
Merijn schreef:Misschien een voordeel voor de toekomst:

- Collectieve autoverzekering (Ideetje?! :D )
dit is een goed idee!!!!!!

veel bedrijven kennen dit al, je heb zo 10%-20% extra korting.

misschien dat het bestuur hier eens naar kan kijken?
Wij als bestuur zijn hier mee bezig. Wat niet betekent dat het er ook daadwerkelijk komt, maar we onderzoeken of deze mogelijkheid bestaat.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Jesper16v schreef:Kheb et al een keer nagevraagd. Zal moeilijk gaan lukken denk ik. En als et lukt zal et niet echt voordeliger zijn denk ik.
Vind ik toch vreemd, aangezien er legio andere clubs dit wel voor elkaar krijgen! :S
Jesper16v
Contacteer:

Sinds een of andere nieuwe regeling in 2001 willen maatschappijen dit niet meer zo snel doen.

Weet ook niet waarom, en wil et ook niet weten :)
Alleycat
Contacteer:

Dat verschilt per verzekering.
Bij de anwb kon ik zonder problemen mijn gtt verzekeren, maar bij fbto moet je minimaal 28 zijn, óf al 5 jaar schadevrij rijden ofzoiets.
Elke verzekeringsmij. heeft daar zijn eigen regels voor, alhoewel ik idd denk dat wij als 'tuning'( dus snelle, opgefokte auto's) club weinig kans hebben....
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik zal eens informeren hoe ze dat bij de Corrado Club hebben gedaan. Daar rijden ook wagen van 350+ PK's rond... Moet lukken.
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Alleycat schreef:Dat verschilt per verzekering.
Bij de anwb kon ik zonder problemen mijn gtt verzekeren, maar bij fbto moet je minimaal 28 zijn, óf al 5 jaar schadevrij rijden ofzoiets.
Elke verzekeringsmij. heeft daar zijn eigen regels voor, alhoewel ik idd denk dat wij als 'tuning'( dus snelle, opgefokte auto's) club weinig kans hebben....
Hey da's wel leuk, ik ben gewoon bij fbto verzekerd, en heb ze verteld dat ik een gtt motor er in heb gezet. :D
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Rudo schreef: Wij als bestuur zijn hier mee bezig. Wat niet betekent dat het er ook daadwerkelijk komt, maar we onderzoeken of deze mogelijkheid bestaat.
Rudo, hebben jullie al verzekeringsmaatschappijen aangeschreven o.i.d.? Ikzelf ben er nog niet aan toegekomen door drukte op m'n werk om bij mijn werkgever te vragen.
Riël
Über-Spammer

Merijn schreef:Ik zal eens informeren hoe ze dat bij de Corrado Club hebben gedaan. Daar rijden ook wagen van 350+ PK's rond... Moet lukken.
Graag!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ton

bij unive was een gt turbo niet een snelle auto daar begint of begon het altijd bij 1600cc
Riël
Über-Spammer

Ik betaal ook niet voor een snelle auto. De gte was duurder als de gtt.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ton

ja dat had ik ook met de gtturbo betaal nu minder voor de clio en die is allrisk
Ton

maare mensen met een renault hart horen gewoon lid te worden van de rtc zo goed als alleen maar voordelen en een goede site nou wat wil je nog meer
en die andere club(crs) ga daar maar is heen naar een meeting dan smeek je gewoon om lid te worden bij de rtc
rtc rules
Plaats reactie