welk nr. op catalysator van williams 1995 ?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
noname

Vraagske :

De renault dealer wist te zeggen dat er voor een willie meerdere catalysatoren zijn, maar dat hij niet kan zien welke nr er op de cat van een '95 willie staat....:(

Nu is mijn vraagske, wil er iemand eens zien die een cat (al dan niet onder zijn willie) heeft , welk nr er in die cat geslagen staat.
De nr zou in het renault logo moeten geslagen zijn. (?)

Moet natuurlijk wel een willie van 1995 zijn....

Ik weet een cat te koop staan, maar wil dus geen kat in een zak kopen....;)

alvast bedankt !
what's my name ???
Tom
Moderator
Car: MB

als de flens juist zit (dus geen cat van een 1.8) dan lijkt mij het weinig verschil uitmaken eigenlijk.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Florus

Heb ff op mijn cat. gekeken(ligt toch doelloos in de schuur (Y) )er staat op:

112739030000

EBERSPACHER C30

03

22 95 B

vshs75505030

Mijn willy is van oktober 1995 :wink:
Marcel (mlg)
Contacteer:

Tom schreef:als de flens juist zit (dus geen cat van een 1.8) dan lijkt mij het weinig verschil uitmaken eigenlijk.

Bij een Williams is de flens en het gat aan de kant van de voorpijp groter dan aan de kant van de tussen demper .

Heb net ff in Dialogys gekeken en daar geven ze maar 1 type cat op voor de williams .

Het nummer 6001025816 266.56 excl
Ollie

Zo, pittig duur zo'n kat :(
Bart V

Prijzen die in dialogys zijn afgezien van de btw sowieso te laag, dr komt meestal nog wel wat bij. Ik vind 266.55 overigens niet schrikbarend duur, dat kosten die dingen nou eenmaal.
Robke
Car: Lexus IS250

Bij mij in Dialogys zijn veel dingen juist duurder dan ze hier bij de dealer zijn....
Sommige prijzen die in Dialogys als excl. zijn geprijsd, kosten bij de dealer ongeveer hetzelfde incl. de btw.
noname

Bart V schreef:Prijzen die in dialogys zijn afgezien van de btw sowieso te laag, dr komt meestal nog wel wat bij. Ik vind 266.55 overigens niet schrikbarend duur, dat kosten die dingen nou eenmaal.
kan je hier eens meer info over geven ?
Dialogys wat is dat ?
echte cat's ?
linkje ?
what's my name ???
Marcel (mlg)
Contacteer:

Dialogys is het originele programma dat ze bij de Renault dealer ook gebruiken .

Dat zijn dus originele katalisatoren .

De prijzen wisselen wel eens dat is afhankelijk van welke maand de dialogs cd is . In january zijn de prijzen ook weer gewijzigd .

Heb alleen geen linkje waar je het vandaan kan halen .
Plaats reactie