En hier zijn weer een paar frisse foto's van het sleutelen op 4 Februari. Martin en ik zijn druk bezig geweest om het huwelijk van de auto te ontbinden. Dus het scheiden van de motor en de carrosserie

.
Het zit niet helemaal mee, want de stuurkoppeling zit nog ergens vast. volgens Cat moet de kruiskoppeling nog even los en dan zijn we klaar om de motor er onder weg te krijgen.^
Omdat we een sarcastische reply kregen op de voorbumper, dat ie er nog onder zat, hebben we toch maar besloten de bumper eraf te halen.
Wel zo goed, want we konden zien dat er 2 rotte plekken zaten onder de beide koplampen, niet extreem groot, maar wel doorgerot.
Vandaag zou de powerclutch binnen zijn gekomen, ware het niet dat Frans van improve mij 2 dumpvalves heeft gestuurd en iemand in zeeland de powerclutch. Foutje, niet erg, wel leuk en lachwekkend.
Als het goed is komt dan morgen mijn koppeling met drukgroep binnen.
De verlagingset is wel binnen gekomen, dus kunnen we mooi in 1x meenemen.
[img]
http://www.maxtune-d.com/gttwerk1.jpg[/img]
[img]
http://www.maxtune-d.com/gttwerk2.jpg[/img]
[img]
http://www.maxtune-d.com/gttwerk3.jpg[/img]
En weer een avondje gesleuteld.
En wederom bedankt voor het sleutelen aan de GTT Martin.

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD