
ACT : Formule 1 Deel I
Laten we hopen van nietMerijn schreef:En dat is nou net wat Williams en McLaren dit jaar gaan doen.

Anyway...die foto's zijn die echt?! Het radicale zit dan in de sidepots(?) en airbox(?) teminste die laatste houd wel erg opeens op...zo terhoogte van het begin van de marlboro reclame...beetje rare lijn.
Benson en Hedges heeft haar voorkeur uitgesproken voor de Schot, Alan McNish. Als er dit jaar geen Britse rijder bij Jordan zal rijden, trekt de Sigarettenfabrikant zich terug als sponsor van Jordan. Aangezien Jos Verstappen komende Dinsdag een contract tekent, is het dus noodzakelijk voor Jordan een Brit in zijn tweede stoeltje te plaatsen. Dit kunnen alleen Alan McNish of Ralph Firman zijn.
Een woordvoerder van Benson en Hedges zei het volgende: "Voor ons is het van groot belang dat een Britse coureur voor het Jordan Formule 1-team rijdt. Onze verkoopcijfers zijn het beste in Groot-Brittanië en dat willen we ook zo houden. We kunnen het absoluut niet meer permiteren als er een niet-Britse coureur met onze naam meerijdt. De andere coureur mag wat ons betreft Jordan helemaal zelf kiezen."
Mocht Jordan voor een andere nationaliteit kiezen, dan brengt hij zijn team financieel gezien in een zeer slechte positie. Het lijkt er dus op dat Jos een Schotse teamgenoot krijgt.
Een woordvoerder van Benson en Hedges zei het volgende: "Voor ons is het van groot belang dat een Britse coureur voor het Jordan Formule 1-team rijdt. Onze verkoopcijfers zijn het beste in Groot-Brittanië en dat willen we ook zo houden. We kunnen het absoluut niet meer permiteren als er een niet-Britse coureur met onze naam meerijdt. De andere coureur mag wat ons betreft Jordan helemaal zelf kiezen."
Mocht Jordan voor een andere nationaliteit kiezen, dan brengt hij zijn team financieel gezien in een zeer slechte positie. Het lijkt er dus op dat Jos een Schotse teamgenoot krijgt.
Je hebt gelijk gekregen.Merijn schreef:Of Jos rijdt helemaal niet! Hij heeft nog niks getekend, he. F1 is een vreemd wereldje!
Zojuist meldt http://www.verstappen.nl dat de onderhandelingen tussen Jos Verstappen en Jordan zijn afgebroken. Het Verstappen-management meldt dat de contractpunten zoals gepresenteerd door Jordan te weinig vetrouwen geven voor een succesvolle samenwerking.
"We hebben allemaal ons uiterste best gedaan om tot overeenstemming te komen, vertelt Jos op zij site. Echter op dit moment heeft dooronderhandelen geen zin. Nogmaals wil ik benadrukken dat we een fantastische groep van mensen om ons heen hebben. Zeker Michel Perridon van Trust heeft zich volledig en vol overgave ingezet voor een positieve uitkomst. We hebben de onderhandelingen stopgezet in goed onderling overleg en met support van alle betrokken sponsors."
Michel Perridon voegt hier direct aan toe dat het hiermee niet gedaan is met de Formule 1-aspiraties van Jos én Trust. Perridon: "Wij, als sponsor van Jos, hebben volledige steun aan Jos gegeven en blijven dit doen. Het is duidelijk dat alle partijen in deze een goede basis moeten hebben voor een sportief succesvol seizoen, dit was in deze niet het geval."
Zoals de afgelopen weken al duidelijk werd, verliepen de onderhandelingen tussen Jos en Jordan allesbehalve makkelijk. Trust en Verstappen stelden tot twee maal toe een ultimatum en tot twee maal toe hapte Eddie Jordan niet toe. Daarmee werd ook steeds duidelijker dat Eddie Jordan er voornamelijk op uit was om de besprekingen zo lang mogelijk te rekken en meer geld uit de Verstappen-sponsors te onderhandelen.
Zoals Michel Perridon al eerder aangaf, zal Jos vanaf nu in de wachtkamer plaatsnemen. Wanneer er gedurende het seizoen een coureur (gedwongen) opstapt, zal Verstappen inclusief zijn sponsor-euros direct voor de deur staan bij het desbetreffende team.
Trust meldde zojuist overigens 'nog geen verdere informatie te willen geven'.
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
Het is gewoon errug KLOTEN
!!!!!!!!!!!
GVD, en daar zat ik nu net niet op te wachten als VERSTAPPEN Fanclub-lid
!!!!!!!!
Wat een tering zooi (
Jordan!!)!!!
Blaggggggghhhhhhhhhhhhh, ben er kapot van
,
Rik

GVD, en daar zat ik nu net niet op te wachten als VERSTAPPEN Fanclub-lid

Wat een tering zooi (
Blaggggggghhhhhhhhhhhhh, ben er kapot van

Rik
Hie baal ik Suppper van dammm
ja en nu,je laat toch niet voor niks je laatste kans vallen,of is er meer aan de hand?

Dan ben ik bang dat dit het einde is van Jos zijn carriere in de Formule 1.
Erg jammer..hij heeft er niet uitgehaald wat er in zat.
Erg jammer..hij heeft er niet uitgehaald wat er in zat.
Neeee, en het leek er nog wel zo op dat het goed ging komen 

Uit de Sp!ts
"Renault legt Nederlands grootste racetalent vast"
ZAANSTAD - De Formule 1-tak van Renault heeft gisteren Giedo van der Garde vastgelegd. De jonge talentvolle coureur krijgt een plaatsje in het Renault Driver Development-programma (RDD) van de Franse renstal. Dit jaar zal de 19jarige rijder uitkomen in de Euroseries Formule 3.
De verbintenis die Van der Garde ondertekende, bindt hem in principe tot aan de Formule 1 aan het team. "Maar dan zal ik wel moeten presteren. Ze houden me onder contract zolang ik genoeg progressie boek. Als alles goed gaat, stopt dat pas op het hoogste niveau", aldus Van der Garde gisteren.
De Veenendaler wordt algemeen beschouwd als het grootste sporttalent van Nederland sinds de doorbraak van Jos Verstappen in 1992.
Toch leuk
oja.... balen voor je Jos

"Renault legt Nederlands grootste racetalent vast"
ZAANSTAD - De Formule 1-tak van Renault heeft gisteren Giedo van der Garde vastgelegd. De jonge talentvolle coureur krijgt een plaatsje in het Renault Driver Development-programma (RDD) van de Franse renstal. Dit jaar zal de 19jarige rijder uitkomen in de Euroseries Formule 3.
De verbintenis die Van der Garde ondertekende, bindt hem in principe tot aan de Formule 1 aan het team. "Maar dan zal ik wel moeten presteren. Ze houden me onder contract zolang ik genoeg progressie boek. Als alles goed gaat, stopt dat pas op het hoogste niveau", aldus Van der Garde gisteren.
De Veenendaler wordt algemeen beschouwd als het grootste sporttalent van Nederland sinds de doorbraak van Jos Verstappen in 1992.
Toch leuk

oja.... balen voor je Jos
Mrtn = Maarten
Idd ik vrees het ook, jammer....Jeroen schreef:Dan ben ik bang dat dit het einde is van Jos zijn carriere in de Formule 1.
Erg jammer..hij heeft er niet uitgehaald wat er in zat.
Maakt d eF1 toch stukken minder interxant. Als Jos uitviel kon me de rest ook altijd weinig boeien.
Als je t zo bekijkt, ja dan was de f1 idd weinig boeiend de afgelopen jarenSteven schreef:Idd ik vrees het ook, jammer....Jeroen schreef:Dan ben ik bang dat dit het einde is van Jos zijn carriere in de Formule 1.
Erg jammer..hij heeft er niet uitgehaald wat er in zat.
Maakt d eF1 toch stukken minder interxant. Als Jos uitviel kon me de rest ook altijd weinig boeien.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
misschien beetje overbodig, maar toch:
Ondanks de positieve berichten van de afgelopen weken, lijken de onderhandelingen tussen Jordan en Jos Verstappen vastgelopen. De contractpunten zoals deze zijn uitgewerkt, geven voor Jos Verstappen en sponsors te weinig vertrouwen voor de toekomst.
Jos Verstappen reageert teleurgesteld: "We hebben allemaal ons uiterste best gedaan om tot overeenstemming te komen. Echter op dit moment heeft dooronderhandelen geen zin. Nogmaals wil ik benadrukken dat we een fantastische groep van mensen om ons heen hebben. Zeker Michel Perridon van Trust heeft zich volledig en vol overgave ingezet voor een positieve uitkomst. We hebben de onderhandelingen stopgezet in goed onderling overleg en met support van alle betrokkenen."
Ook Perridon betreurt het: "Wij, als sponsor van Jos, hebben volledige steun aan Jos gegeven en blijven dit doen. Het is duidelijk dat alle partijen in deze een goede basis moeten hebben voor een sportief succesvol seizoen, dit was in deze niet het geval."
Ondanks de positieve berichten van de afgelopen weken, lijken de onderhandelingen tussen Jordan en Jos Verstappen vastgelopen. De contractpunten zoals deze zijn uitgewerkt, geven voor Jos Verstappen en sponsors te weinig vertrouwen voor de toekomst.
Jos Verstappen reageert teleurgesteld: "We hebben allemaal ons uiterste best gedaan om tot overeenstemming te komen. Echter op dit moment heeft dooronderhandelen geen zin. Nogmaals wil ik benadrukken dat we een fantastische groep van mensen om ons heen hebben. Zeker Michel Perridon van Trust heeft zich volledig en vol overgave ingezet voor een positieve uitkomst. We hebben de onderhandelingen stopgezet in goed onderling overleg en met support van alle betrokkenen."
Ook Perridon betreurt het: "Wij, als sponsor van Jos, hebben volledige steun aan Jos gegeven en blijven dit doen. Het is duidelijk dat alle partijen in deze een goede basis moeten hebben voor een sportief succesvol seizoen, dit was in deze niet het geval."
Weet je wat het is... Jos mag blij zijn als ie MAG rijden bij Jordan. Als hij het dan, om wat voor vage reden dan ook, afslaat... Wie is er dan dom bezig?
Ik denk dat het anders is: Eddie Jordan wil hem gewoon niet! Zo simpel is het, denk ik.
Of Jos stelt weer eisen dat 'ie tot zijn 45e bij Jordan kan rijden en 3 wereldtitels binnen kan slepen aldaar.
Tja... Dan zou ik ook kappen met onderhandelen.
Ik denk dat het anders is: Eddie Jordan wil hem gewoon niet! Zo simpel is het, denk ik.
Of Jos stelt weer eisen dat 'ie tot zijn 45e bij Jordan kan rijden en 3 wereldtitels binnen kan slepen aldaar.
Tja... Dan zou ik ook kappen met onderhandelen.

-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Had gehoort dat eddie in het contrakt had staan dat hij verstappen kon ontslaan als hij niet genoeg presteerde en daar waren ze het niet zo mee eens.Volgens mij staat dit toch in elk contrakt.Als er bij ons iemand niet goed zijn werk doet worden hij/zij ook ontslagen toch!Merijn schreef:Weet je wat het is... Jos mag blij zijn als ie MAG rijden bij Jordan. Als hij het dan, om wat voor vage reden dan ook, afslaat... Wie is er dan dom bezig?
Ik denk dat het anders is: Eddie Jordan wil hem gewoon niet! Zo simpel is het, denk ik.
Of Jos stelt weer eisen dat 'ie tot zijn 45e bij Jordan kan rijden en 3 wereldtitels binnen kan slepen aldaar.
Tja... Dan zou ik ook kappen met onderhandelen.
[quote="ant1]
Als er bij ons iemand niet goed zijn werk doet worden hij/zij ook ontslagen toch![/quote]
Ja dan klopt wel, maar hij/zij neemt geen 10 miljoen mee om daar te mogen werken.
Volgens mij wou Jordan de euries van de Verstappen sponsors hebben, maar wel de mogelijkheid hebben om Verstappen te kunnen ontslaan.
En daar trapt mr. Trust natuurlijk niet in.
Vandaar dat ze de onderhandelingen onderbroken hebben.
Maar ik denk dat Jordan binnenkort wel weer bij Jos & Co aanklopt, want hij zal die euries hard nodig hebben.
En tot nu toe heeft er nog geen rijder bij hem gemeld met zoveel geld op zak.
Als er bij ons iemand niet goed zijn werk doet worden hij/zij ook ontslagen toch![/quote]
Ja dan klopt wel, maar hij/zij neemt geen 10 miljoen mee om daar te mogen werken.
Volgens mij wou Jordan de euries van de Verstappen sponsors hebben, maar wel de mogelijkheid hebben om Verstappen te kunnen ontslaan.
En daar trapt mr. Trust natuurlijk niet in.
Vandaar dat ze de onderhandelingen onderbroken hebben.
Maar ik denk dat Jordan binnenkort wel weer bij Jos & Co aanklopt, want hij zal die euries hard nodig hebben.
En tot nu toe heeft er nog geen rijder bij hem gemeld met zoveel geld op zak.
het zal dan aan de definitie 'slecht presteren'liggen. Vorig jaar heeft Jordan met geluk nog een GP gewonnen. EJ kan natuurlijk altijd zeggen dat Verstappen niet naar potentie heeft gepresteerd, zolang als hij niet op het podium heeft gestaan. Volgens het boekje heeft hij dan slecht gepresteerd, terwijl het ene jaar niet met het andere te vergelijken is. Een GP is soms al een wereld van verschil met een andere...
Misschien tekend Jos alsnog en is dit een soort van derde ultimatum. Er zijn nog steeds geen andere coureurs en Jos heeft nog steeds geen ander plekkie
Misschien tekend Jos alsnog en is dit een soort van derde ultimatum. Er zijn nog steeds geen andere coureurs en Jos heeft nog steeds geen ander plekkie

-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Ik ga er vanuit dat het einde oefening is voor Jos z'n F1 carriere.
Als Jos niet meedoet dan mag van mij Renault of BMW wel winnen.
Ik denk dat er een gedegen kans bestaat dat Jos gewoon in de Jordan rijdt. Het is een spelletje, zoals dat door velen wordt gespeeld. Eddie Jordan heeft weinig opties die geld opbrengen, dus Jos is een goede keus, wat dat betreft.
Inderdaad, we zien het wel tijdens de 1e race.
Ik denk dat het nog niet helemaal voorbij is.
Ik denk dat het nog niet helemaal voorbij is.
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
LIVE te volgen vanaf 12:00 de presentatie van de nieuwe R24
!
Hier de link: http://www.renaultf1.com/en
Groeten,
Rik

Hier de link: http://www.renaultf1.com/en
Groeten,
Rik
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
Wat een mooi bak zeg
! Lekkere kleuren ook
!
[img]http://www.f1racing.nl/photo/upload2/BQWViMRppaoYb.jpg[/img]
[img]http://www.f1racing.nl/photo/upload2/rOYFrvOMnrbXb.jpg[/img]
[img]http://www.f1racing.nl/photo/upload2/SOkrBnKPWbWEb.jpg[/img]
[img]http://www.f1racing.nl/photo/upload2/UHVCBTsldbHVb.jpg[/img]
Groeten en Renault gaat verrassen in 2004,
Rik


[img]http://www.f1racing.nl/photo/upload2/BQWViMRppaoYb.jpg[/img]
[img]http://www.f1racing.nl/photo/upload2/rOYFrvOMnrbXb.jpg[/img]
[img]http://www.f1racing.nl/photo/upload2/SOkrBnKPWbWEb.jpg[/img]
[img]http://www.f1racing.nl/photo/upload2/UHVCBTsldbHVb.jpg[/img]
Groeten en Renault gaat verrassen in 2004,
Rik
Presentatie Renault ontaardt in chaos
De presentatie van de nieuwe Renault is donderdag geëindigd in een complete chaos. Jarno Trulli en Fernando Alonso reden een promotierondje door een afgezet stuk van Palermo. Duizenden Italiaanse racefans stonden achter dranghekken te kijken naar de nieuwe R24.
Toen Alonso zijn motor liet afslaan en de auto niet meer wegkwam ontaardde het in een chaos. De Italiaanse racefans klommen over de dranghekken en bestormden de auto. Alonso en Trulli kwamen heelhuids weg, maar de auto niet. Ondanks agenten die de auto probeerden te beschermen, werd de achtervleugel eraf gerukt en gingen de sidepods kapot. Uiteindelijk werd de menigte tot rust gebracht.
De presentatie van de nieuwe Renault is donderdag geëindigd in een complete chaos. Jarno Trulli en Fernando Alonso reden een promotierondje door een afgezet stuk van Palermo. Duizenden Italiaanse racefans stonden achter dranghekken te kijken naar de nieuwe R24.
Toen Alonso zijn motor liet afslaan en de auto niet meer wegkwam ontaardde het in een chaos. De Italiaanse racefans klommen over de dranghekken en bestormden de auto. Alonso en Trulli kwamen heelhuids weg, maar de auto niet. Ondanks agenten die de auto probeerden te beschermen, werd de achtervleugel eraf gerukt en gingen de sidepods kapot. Uiteindelijk werd de menigte tot rust gebracht.
Even wat Jordan updatejes:
Eddie Jordan ontkent dat zijn team diep in de problemen zou zitten. De Ier houdt vol dat zijn team er dit seizoen gewoon weer zal bij zijn en er van ophouden geen sprake is. Dat werd de afgelopen dagen vaak gesuggereed nadat Jos Verstappen de onderhandelingen met het team afbrak.
Volgens een aantal bronnen deed Jos dat omdat het team hem maar een garantie voor drie races kon geven. Het team zou zelfs niet zeker zijn dat ze het hele seizoen kunnen afwerken en dat zou allemaal te wijten zijn aan de miljoenenboete die Jordan kreeg opgelegd tijdens de Vodafone-rechtszaak.
"Het lijkt heel erg in te zijn om te schrijven dat Jordan in problemen zit en het dit seizoen niet zal overleven. Fout! We zullen overleven en we zullen zelfs een heel goed seizoen beleven," beweert Jordan inThe Telegraph. "We krijgen een betere Cosworth-motor en werken aan een heel goed rijdersduo".
Wie die rijders zullen zijn is nog steeds onduidelijk. Wel wordt er binnen de Britse pers gezegd dat hoofdsponsor Benson and Hedges zeker nog een jaartje zou blijven. Daarnaast kan het team, net als alle andere, ook op meer geld van de FIA rekenen. Daarmee zou Jordan zeker het seizoen 2004 moeten overleven.
Na weken van speculatie rond Jos Verstappen heeft het Jordan-team eindelijk haar eerste rijder officieel aangekondigd. Helaas voor ons Nederlanders is het Nick Heidfeld die als eerste zeker is van een zitje bij het team dat nu heel waarschijnlijk een Britse rijder als tweede rijder zal kiezen.
"Ik ben bezig om met grote zorgvuldigheid een rijdersduo samen te stellen om het totaalpakket en het sponsorpakket voor 2004 rond te krijgen. Het tekenen van Nick Heidfeld is de eerste stap daarin, verklaarde Eddie Jordan.
Ik ben optimistisch over het feit dat we de middelen hebben om een redelijke strijd aan te binden met de teams in de middenmoot. Nick is een snelle coureur met het talent en de ervaring die we als team nodig hebben om elke kans die we krijgen met beide handen aan te pakken.
Nick Heidfeld verklaart heel tevreden: Ik ben erg gelukkig met het contract. Het was een vreemde ervaring om de tests te mogen doen, vooral de laatste test in Barcelona, omdat ik officieel geen deel uitmaakte van het Jordan-team, maar me wel op mijn plek voelde. Het is erg prettig om met deze mensen te mogen werken en ik kijk uit naar het nieuwe seizoen. Ik heb veel zin om met de nieuwe EJ14 te gaan rijden, vooral na het passen van het stoeltje vandaag.
De laatste weken en maanden waren behoorlijk zwaar voor me, dus ik ben niet alleen blij met de deal met Jordan, maar ik voel me ook heel opgelucht, vervolgt de 24-jarige Heidfeld. Het nieuwe seizoen zal erg spannend worden en ik kijk uit naar de nieuwe races in Bahrein en Shanghai. Ik denk dat deze races goed zijn voor de Formule 1. Het blijft een wereldkampioenschap, dus dan moeten we ook de hele wereld over. Het is altijd interessant om naar nieuwe circuits te gaan en om voor het eerst een land te bezoeken.
Ralph Firman en Allan McNish lijken nu de beste kaarten in handen te hebben voor het tweede zitje bij Jordan. Algemeen wordt immers aangenomen dat hoofdsponsor Benson & Hedges ook deze keer weer een Britse rijder zal eisen.
Eddie Jordan ontkent dat zijn team diep in de problemen zou zitten. De Ier houdt vol dat zijn team er dit seizoen gewoon weer zal bij zijn en er van ophouden geen sprake is. Dat werd de afgelopen dagen vaak gesuggereed nadat Jos Verstappen de onderhandelingen met het team afbrak.
Volgens een aantal bronnen deed Jos dat omdat het team hem maar een garantie voor drie races kon geven. Het team zou zelfs niet zeker zijn dat ze het hele seizoen kunnen afwerken en dat zou allemaal te wijten zijn aan de miljoenenboete die Jordan kreeg opgelegd tijdens de Vodafone-rechtszaak.
"Het lijkt heel erg in te zijn om te schrijven dat Jordan in problemen zit en het dit seizoen niet zal overleven. Fout! We zullen overleven en we zullen zelfs een heel goed seizoen beleven," beweert Jordan inThe Telegraph. "We krijgen een betere Cosworth-motor en werken aan een heel goed rijdersduo".
Wie die rijders zullen zijn is nog steeds onduidelijk. Wel wordt er binnen de Britse pers gezegd dat hoofdsponsor Benson and Hedges zeker nog een jaartje zou blijven. Daarnaast kan het team, net als alle andere, ook op meer geld van de FIA rekenen. Daarmee zou Jordan zeker het seizoen 2004 moeten overleven.
Na weken van speculatie rond Jos Verstappen heeft het Jordan-team eindelijk haar eerste rijder officieel aangekondigd. Helaas voor ons Nederlanders is het Nick Heidfeld die als eerste zeker is van een zitje bij het team dat nu heel waarschijnlijk een Britse rijder als tweede rijder zal kiezen.
"Ik ben bezig om met grote zorgvuldigheid een rijdersduo samen te stellen om het totaalpakket en het sponsorpakket voor 2004 rond te krijgen. Het tekenen van Nick Heidfeld is de eerste stap daarin, verklaarde Eddie Jordan.
Ik ben optimistisch over het feit dat we de middelen hebben om een redelijke strijd aan te binden met de teams in de middenmoot. Nick is een snelle coureur met het talent en de ervaring die we als team nodig hebben om elke kans die we krijgen met beide handen aan te pakken.
Nick Heidfeld verklaart heel tevreden: Ik ben erg gelukkig met het contract. Het was een vreemde ervaring om de tests te mogen doen, vooral de laatste test in Barcelona, omdat ik officieel geen deel uitmaakte van het Jordan-team, maar me wel op mijn plek voelde. Het is erg prettig om met deze mensen te mogen werken en ik kijk uit naar het nieuwe seizoen. Ik heb veel zin om met de nieuwe EJ14 te gaan rijden, vooral na het passen van het stoeltje vandaag.
De laatste weken en maanden waren behoorlijk zwaar voor me, dus ik ben niet alleen blij met de deal met Jordan, maar ik voel me ook heel opgelucht, vervolgt de 24-jarige Heidfeld. Het nieuwe seizoen zal erg spannend worden en ik kijk uit naar de nieuwe races in Bahrein en Shanghai. Ik denk dat deze races goed zijn voor de Formule 1. Het blijft een wereldkampioenschap, dus dan moeten we ook de hele wereld over. Het is altijd interessant om naar nieuwe circuits te gaan en om voor het eerst een land te bezoeken.
Ralph Firman en Allan McNish lijken nu de beste kaarten in handen te hebben voor het tweede zitje bij Jordan. Algemeen wordt immers aangenomen dat hoofdsponsor Benson & Hedges ook deze keer weer een Britse rijder zal eisen.