Sjonge. dit klinkt als een slechte reclame voor sjampo[rsi]peerke schreef:Bijkomend voordeel van dit spul is wel dat er verzorgende bestanddelen in zitten.

Kan het mij niet voorstellen. Zal wel komen omdat een S niet zo snel accelereert waardoor de leuning minder belast wordt... Hetzelfde fenomeen zie je bij de GT Turbo die wel last heeft van slappe stoelen die in constructie niets veranderen tov minder gemotoriseerde modellen met dezelfde stoelen.P@TB@D schreef:echt vaag, ik vind juist dat de S hele lekkere stoelen heeft.
OOk heeft Veban-RijSwijk mij bevestigd dat de kwaliteit van de S stoelen veel beter zijn en dat ze minder snel kapot gaan als de RSI en 16 stoelen(ook 1 van de redenen dat ik met het project rsi stoelen afgestapt ben).
Nee, niet met hun pik. Maar wel met een vijfde meetwiel of grondrader. Geijkte snelheid en/of tijdmeting. Ik durf te wedden dat je die 11 tellen niet zomaar produceert.P@TB@D schreef:11.1 sec naar de 100? volgens mij hebben ze met een pik zitten spelen.
Nog 1x. Geijkte meetapparatuur en dus echte kilometers.P@TB@D schreef:170 topdit haal ik zelfs met mijn 15 inch velgen beetje vreemd
Zou ik ook doen als ik de keus had. Een 1.4 of een 2.0 16v. G, let me think...P@TB@D schreef:nee mijn conclusie is dat de mensen van autovisie zich meer gericht hebben op de ander 2 modelen
Ja ik denk het toch wel. Dus ik weet verdomme wel waar ik over praat. Niet zo op je pik getrapt. 75pk is geen vergelijk met 150pk in een Clio met bijna hetzelfde gewicht.P@TB@D schreef:Speedline wel eens in S gereden? ik denk het haast niet.
![]()
*KUCH* 80 Pk dus hespeedline schreef:Ja ik denk het toch wel. Dus ik weet verd@#me wel waar ik over praat. Niet zo op je pik getrapt. 75pk is geen vergelijk met 150pk in een Clio met bijna hetzelfde gewicht.P@TB@D schreef:Speedline wel eens in S gereden? ik denk het haast niet.
![]()
En een Clio S is een budget stads"racer". Een doodnormale 1400 met iets korter gezette bak en sportief interieur. Daar hoeven we geen doekjes om te winden. Er is niets mis mee en het is binnen zijn klasse een vlotte auto. Maar snel?
Hahaha, rijd je dan in je williams!~thijs~ schreef:vet stukkie: Op de sprint van 80 naar 100 in z'n vier geeft de RSi zelfs de williams partij
Vanavond effe verder lezen
back to black werkt idd goed man![rsi]peerke schreef:Sorry voor de off-topic.......
Mijn auto heeft -deels- ongespoten bumpers en skirts. Het kunststof was een beetje grijs geworden, en ik zocht een goed product om ze weer pikzwart te krijgen.
Turtle Wax Black Chrome isMotip Bumperpolish is
Simonize Back to Black is
![]()
Het probleem is de verkrijgbaarheid van dit spul, want het schijnt dat Simonze dit product niet meer maakt
![]()
Ik zal er maar superzuinig mee zijn........
Die ken ik al , leuk stukje
Dat zei ik tochtwingoturbo schreef:back to black werkt idd goed man![rsi]peerke schreef:Sorry voor de off-topic.......
Mijn auto heeft -deels- ongespoten bumpers en skirts. Het kunststof was een beetje grijs geworden, en ik zocht een goed product om ze weer pikzwart te krijgen.
Turtle Wax Black Chrome isMotip Bumperpolish is
Simonize Back to Black is
![]()
Het probleem is de verkrijgbaarheid van dit spul, want het schijnt dat Simonze dit product niet meer maakt
![]()
Ik zal er maar superzuinig mee zijn........
Het atikel rept ook over 80-120 km/h !turboman schreef:Bart V schreef:80-100, wat is dat nou voor een maatstaf![]()
80-120 Dat zijn getallen die we willen weten, dan wil ik nog wel eens horen welke nou sneller is.
ik wel, kom je een keer naar Groningen?Merijn schreef:Dat wil ik wel een keer testen... Wie wil er naast mijn Willi komen rijden met zijn/haar RSi?
Doe je het na afloop van de toertocht toch?? Ben je toch al ergens in het hoge noorden.Merijn schreef:heheh... Naar Groningen? Nee, dat heb ik er net niet voor over.
Tijdens de openingsmeeting danMerijn schreef:Daar heb ik me nog niet voor ingeschreven...
Is al een keer gebeurd.Merijn schreef:Dat wil ik wel een keer testen... Wie wil er naast mijn Willi komen rijden met zijn/haar RSi?
en..... ? hoe ging het....twingoturbo schreef:Is al een keer gebeurd.Merijn schreef:Dat wil ik wel een keer testen... Wie wil er naast mijn Willi komen rijden met zijn/haar RSi?
Ik bied me wel aan als vrijwilliger..Merijn schreef:Dat wil ik wel een keer testen... Wie wil er naast mijn Willi komen rijden met zijn/haar RSi?