Williams kopen, hoeveel nog betalen ?
Gefeliciteerd met je aanschaf 

Die genummerde zonder nummer 

Imo zwaar overpriced, evenals veel andere Williams uitvoeringen.elmotheelk schreef:Die reactie op http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... m?oudei=90 is vast hartstikke echt. Vind het alleen niet echt een goede deal. Ik heb mijn RS uit 2000 voor 11.000 euro gekocht... in superstaat!
Als je particulier koopt en twijfelt kan je hem laten testen door ANWB of DEKRA. Ik heb DEKRA keuring laten doen en toen die daar glansrijk doorheen kwam was ik een stuk zekerder over de aankoop.
Elmo
Kom op zeg, 11.500 voor een auto uit '95

Duuuhhhhh....
afgekeurd wegens CO 3-tienden te hoog...
Door die volledige devil lijn....
Ik ben dus op zoek naar een originele uitlaatlijn mét katalysator....
Iemand nog eentje liggen voor een prikkie ????

what's my name ???
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Alleen er onderzetten voor de keuring en daarna gewoon terug naar devil. Er zal vast wel iemand zijn die hem evt. te leen heeft.noname schreef:Duuuhhhhh....afgekeurd wegens CO 3-tienden te hoog...
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
En zat daar dan wel een kat tussen, of gaat dat dan niemeernoname schreef:Duuuhhhhh....afgekeurd wegens CO 3-tienden te hoog...
ben van de week naar deze auto wezen kijken bij veban. het is orgineel een grand prix. maar is omgebouwd naar een williams. als je hem ziet is ie best leuk, maar als je van dichtbij gaat kijken zie je wel het een en ander. het is dus geen orginele Williams.Frits schreef:http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... m?oudei=90
Ik zag op marktplaats deze advertentie en heb wat vraagtekens. Wat vinden jullie er van??
GR.Frits
car: '93 bmw 325 i cabrio
Mmm. Moet zonder kat toch ook nog een redelijke co kunnen produceren of niet?noname schreef:Duuuhhhhh....afgekeurd wegens CO 3-tienden te hoog...
Hebben ze het stationair ook getuned dan? Katalysator eronder en klaar. Chip hoeft niet vervangen te worden.Ollie schreef:Als hij gechipt is, dan ook weer ff originele erin. Weet je zeker dat je er door gaat komen.
Laatst gewijzigd door speedline op do 29 jan 2004 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Met alle respect, Speedline... Is het niet een beter idee om iets uit te leggen in plaats van iemand 'uit te lachen' om zijn onwetendheid? Of misschien gewoon helemaal niks te zeggen?
No offence, zoals jijzelf altijd zo mooi kan zeggen.
No offence, zoals jijzelf altijd zo mooi kan zeggen.

Mijn Clio loopt met een cup-chip toch iets hoger in de toeren stationair, maar wie ben ik?
Afgezien van het feit dat ik nu degene geweest ben die een schijnbaar onnozele opmerking heeft gemaakt, ben ik het toch eens met Merijn.
Is natuurlijk ook vaker dan eens tegen jou gezegd, maar sommige mensen veranderen toch nooit, oh alwetende!
Afgezien van het feit dat ik nu degene geweest ben die een schijnbaar onnozele opmerking heeft gemaakt, ben ik het toch eens met Merijn.
Is natuurlijk ook vaker dan eens tegen jou gezegd, maar sommige mensen veranderen toch nooit, oh alwetende!
[EDIT]
Hmmm, schijnbaar ben ik alwetend
Maar als jij onwetend bent waarom zeg je dan dat de chip vervangen moet worden? Vraag het dan in plaats van dit als feit te melden!? Dan voel ik mij ook niet geroepen om er een lollige opmerking over te maken! Verder hoef je je niet beledigd te voelen
Ik bedoel er niets mee. Alleen help ik graag misverstanden uit de wereld voor ze ontstaan
M.vr.gr. en "no offence",
Zzpeedie...
Hmmm, schijnbaar ben ik alwetend

M.vr.gr. en "no offence",
Zzpeedie...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@roy heb je de gedachten gehad om dit ding te kopen of kwam je er langs en dacht van laat ik eens kijken?? Want voor een willie is het al veel en voor een omgebouwde grandprix had ik het er nooit neer gelegd.RoyW schreef:ben van de week naar deze auto wezen kijken bij veban. het is orgineel een grand prix. maar is omgebouwd naar een williams. als je hem ziet is ie best leuk, maar als je van dichtbij gaat kijken zie je wel het een en ander. het is dus geen orginele Williams.Frits schreef:http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... m?oudei=90
Ik zag op marktplaats deze advertentie en heb wat vraagtekens. Wat vinden jullie er van??
GR.Frits
Maar goed vermoeden bevestigd. geen "originele"williams. Wel een 2.0.
GR.Frits
Frits schreef:@roy heb je de gedachten gehad om dit ding te kopen of kwam je er langs en dacht van laat ik eens kijken?? Want voor een willie is het al veel en voor een omgebouwde grandprix had ik het er nooit neer gelegd.RoyW schreef:ben van de week naar deze auto wezen kijken bij veban. het is orgineel een grand prix. maar is omgebouwd naar een williams. als je hem ziet is ie best leuk, maar als je van dichtbij gaat kijken zie je wel het een en ander. het is dus geen orginele Williams.Frits schreef:http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... m?oudei=90
GR.Frits
Maar goed vermoeden bevestigd. geen "originele"williams. Wel een 2.0.
GR.Frits
een maatje van me wil ook een williams kopen. dus gingen we voor dat ding kijken. maar is dus inderdaad geen originele willie. en inderdaad erug duur
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Moet het persee een willie zijn?? Want er staan hier en daar ook zat leuke 16v's voor veel en veel minder.RoyW schreef:een maatje van me wil ook een williams kopen. dus gingen we voor dat ding kijken. maar is dus inderdaad geen originele willie. en inderdaad erug duur
jep moet persee een willie zijn. heeft nu een astra 1.8 16v uit 99. leuke auto om te zien. irmscher pakketje erop. maar lang niet zo leuk als een willie,en lang niet zo snelFrits schreef:Moet het persee een willie zijn?? Want er staan hier en daar ook zat leuke 16v's voor veel en veel minder.RoyW schreef:een maatje van me wil ook een williams kopen. dus gingen we voor dat ding kijken. maar is dus inderdaad geen originele willie. en inderdaad erug duur

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Goeie 16v met een 2.0 blok (ptrgte) en je bent net zo snel, voor minder geld. En een goeie willie is niet makkelijk te vinden.RoyW schreef:jep moet persee een willie zijn. heeft nu een astra 1.8 16v uit 99. leuke auto om te zien. irmscher pakketje erop. maar lang niet zo leuk als een willie,en lang niet zo snelFrits schreef:Moet het persee een willie zijn?? Want er staan hier en daar ook zat leuke 16v's voor veel en veel minder.RoyW schreef:een maatje van me wil ook een williams kopen. dus gingen we voor dat ding kijken. maar is dus inderdaad geen originele willie. en inderdaad erug duur
GR.Frits
das waar, maar geduld is een schone zaak. heeft geen haast hoor. we zijn lekker aan het kijken naar een mooie willie. loopt er vanzelf een keertje tegen aan.Frits schreef:Goeie 16v met een 2.0 blok (ptrgte) en je bent net zo snel, voor minder geld. En een goeie willie is niet makkelijk te vinden.RoyW schreef:jep moet persee een willie zijn. heeft nu een astra 1.8 16v uit 99. leuke auto om te zien. irmscher pakketje erop. maar lang niet zo leuk als een willie,en lang niet zo snelFrits schreef:Moet het persee een willie zijn?? Want er staan hier en daar ook zat leuke 16v's voor veel en veel minder.RoyW schreef:een maatje van me wil ook een williams kopen. dus gingen we voor dat ding kijken. maar is dus inderdaad geen originele willie. en inderdaad erug duur
GR.Frits
maar een willie vindt ik toch wat leuker als een 16v met 2.0 blok erin
Nee idd. er zat géén cat tussen, enkel zo een gedraaid Devil potje die de lucht doet wervelen...SToRM666 schreef:En zat daar dan wel een kat tussen, of gaat dat dan niemeernoname schreef:Duuuhhhhh....afgekeurd wegens CO 3-tienden te hoog...
Vandaag effe een andere lambda eronder, misschien helpt dat, en dan een cat aanschaffen mettertijd.
Heb er eentje gevonden tegen Parijs voor 150 euro...
Goede prijs ?
Ahja ik hoor hier iets over een tuning chip , in Duitsland smijten ze ermee naar je kop voor weinig geld...
Maar doet dit nu echts iets ??? De onsteking wordt toch nog met een delco geregeld bij de willie enzo...? Ik denk dat zo een chip hooguit enkel misschien het toerental wat kan verleggen....
Maar echte winst????
Somebody correct me please ??

what's my name ???
Ik heb m voor 100 euro kunnen kopen 
@noname: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=12426
Daar staat meer over het chippen van een Willi en andere aanpassingen

@noname: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=12426
Daar staat meer over het chippen van een Willi en andere aanpassingen