Heb jij je auto (nog) niet verlaagd? misschien als je dat doet, dat je dan geen andere achterbumper meer hoeft, omdat dan de ruimte wat meer wordt opgevuld? Maar een ideetje hoor...
Waar voor 80 euro ?Douwe schreef:Netjesdie skirts heb ik ook gekocht van de week 80,- excl. in kleur spuiten.
Hoe die man precies heet weet ik niet meer iets van Arie ofzo meen ik ik heb geen e-mail wel een telefoonnummer:Neobyte schreef:Waar voor 80 euro ?
Hij zegt WAAR niet watMaik (WOOFER) schreef:voor die skirts denk ik zo
Ja WAAR die ze VOOR 80 euro heeft gekochtMaik (WOOFER) schreef:voor die skirts denk ik zo
Thanx, gelijk ff kijken!Twingo Sport schreef:Hee Jasper ,
Er stond op marktplaats nog een achterbumper van een fase 2 op Marktplaats , waar je naar op zoek was
ow geen reno meer?!DJ-Jasper schreef:Heb mijn ideeen om andere bumpers te kopen vergeten, ik ga sparen voor een andere auto. Denk niet dat het een Renault wordtGa denk ik voor een JAP! Maar voorlopig heb ik nog de Twingo en heb ik weer wat nieuws besteld. Jaja, CUPSPIEGELS! Ze zijn erg prijzig maar toch wil ze graag hebben. Meer info volgt. Over 2 weken hoop ik ze binnen te hebben. Dan gaan ze gelijk naar de spuiter incl. mijn nieuwe booskijkers (die kleintjes, want iedereen heeft die grote) en dan zet ik er weer foto's op!