[Williams] Turbo project: update 8-11-03

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Steven
Car: M536

Ik denk dat Speedline bedoelt dat ze eerst het GTTi project gaan doen en daar ervaring mee kunnen opdoen voor de software voor Robert :)
Florus

Aha,om er zo voor te zorgen dat het wel in 1 keer goed gebeurt (Y),
nouja als het nog maar door gaat,zou zonde zijn als het in de diepvries beland :wink:
antoine
Car: Renault Clio III RS

En heb je al andere plannen of ga je beginnen met de dakspoiler en de maxi motorkap (Y) :foto:
speedline

Florus schreef:
speedline schreef:Project suspended untill further notice.
Bedoel je hiermee het Robert db turbo project?
Ja.
Steven schreef:Ik denk dat Speedline bedoelt dat ze eerst het GTTi project gaan doen en daar ervaring mee kunnen opdoen voor de software voor Robert :)
Nee, ik doel erop dat Robert het project helemaal anders aan gaat pakken. De software hoeven we helemaal geen ervaring mee op te doen aangezien die wordt verzorgd door fastchip.
Florus schreef:Aha,om er zo voor te zorgen dat het wel in 1 keer goed gebeurt (Y)
In 1x goed gebeurd? :( Wtf man!? Alles gebeurt in 1x goed alleen werd dit zo duur dat Robert tot een andere aanpak besloten heeft. En al doen ik en JL 10 dingen tegelijk, dan nog worden er geen compromissen gesloten op manier van aanpak en kwaliteit van het geheel. Dus geen aannames aub.
Florus schreef:nouja als het nog maar door gaat,zou zonde zijn als het in de diepvries beland :wink:
Dat zou idd zonde zijn. Maar Robert een klein beetje kennende is het project wel uitgesteld en aangepast maar komt er nog iets bizarders voor terug.

Grtz,

Zzpeedie... (S)
Florus

speedline schreef:
In 1x goed gebeurd? :( Wtf man!? Alles gebeurt in 1x goed alleen werd dit zo duur dat Robert tot een andere aanpak besloten heeft. En al doen ik en JL 10 dingen tegelijk, dan nog worden er geen compromissen gesloten op manier van aanpak en kwaliteit van het geheel. Dus geen aannames
Sorry hoor,relax maar :smoke: ,weet ik veel wat jullie van plan zijn,bedoel alleen maar dat jullie het beste voor hebben/hadden met dit probject en alles tot in de puntjes perfect wilden hebben,dus..
Florus

Robert zou ook gewoon zelf ff wat kunnen posten,is het in ieder geval voor iedereen duidelijk hoe het nou eigenlijk zit,hoeft iedereen ook niet zo te gissen :~ ,als iemand zo'n topic is begonnen,is het ook wel leuk te weten hoe het nou verder gaat,'t blijft een leuk project (Y) .
BONELESS (jeroen)
Contacteer:

rome was ook niet in 1 dag klaar :lol: :lol: :lol:
Robert dB.

Zo ff wat onduidelijkheid uit de wereld helpen...

Zoals Speedy al aangeeft is het turbo idee in de koelkast beland. Allereerst had dit te maken met de kosten om het geheel naar wens te maken (met geheel bedoel ik, onderstel, remmen, bak, motor, koeling, etc.).

Aangezien de basis van mij Clio is dusdanige staat is dat hier eigenlijk niets aan mankeert lijkt het bij zinvoller van start te gaan met een ander project. Tig duizend euro's stoppen in een auto die goed is leverd later erg weinig op...Hetzelfde bedrag besteden aan een auto die bijna niets waard is, en vervolgens een rijdend pronkstuk is, is wel interessant :)

Er zal dus een nieuw topic verschijnen waarin wat meer verteld zal worden van de nieuwe aanpak. Wel is duidelijk dat dit qua tijdsbestek een lager verhaal zal worden, maar ik kan dan wel zeggen dat alles home-made is :D. Met Speedy als 'adviser' gaat dit helemaal goed komen...Topje van de ijsberg: "denk breeeed".
Thierry

Robert dB. schreef:Aangezien de basis van mij Clio is dusdanige staat is dat hier eigenlijk niets aan mankeert lijkt het bij zinvoller van start te gaan met een ander project. Tig duizend euro's stoppen in een auto die goed is leverd later erg weinig op...Hetzelfde bedrag besteden aan een auto die bijna niets waard is, en vervolgens een rijdend pronkstuk is, is wel interessant :)
Ben ik helemaal met je eens, het is idd wel zonde om zo'n mooie Willi om te moeten bouwen.
Robert dB. schreef:Topje van de ijsberg: "denk breeeed".
:worship:
speedline

Robert dB. schreef:Met Speedy als 'adviser' gaat dit helemaal goed komen...
50% credit to Mr.T(ijn)... :wink:

Wide track rulez :worship:
Robert dB.

speedline schreef:
Robert dB. schreef:Met Speedy als 'adviser' gaat dit helemaal goed komen...
50% credit to Mr.T(ijn)... :wink:
uiteraard!! (Y)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

AAAAAAAHHH mag ik raden wat het is ? AAAAAHHHH mag het ? mag het ?

Ik zal maar niets zegen , enkel dat het idee waanzinnig is . ik zou het nooit doen , maarja wie ben ik . :wink:

Succes, maak wel veel :foto: :foto:
Florus

Volkomen duidelijk nu :D ,succes met de nieuwe plannen (Y)
antoine

Die is er toch al een (Y)
Ollie

Er gaat vast en zeker het maximale uitgehaald worden :D
Robert dB.

allemaal juist (Y)
antoine

:lol: :lol: :lol:
Ronnie B.
Contacteer:

robert, wie is dat ook alweer?
Plaats reactie