Weet nog niet zeker of ik vr. de 20e kan... ben nl. dan druk met m'n huisje bezig

nee kan nu nog niet maar als je even een HD disk wil lenen dan kan ik het wel want mijn ander Hd is kapot word gemaakt dus nog even wachten en dan is de site 24 uur onlineJoost (DoubleYou) schreef:20 februari, 19:00 uur, Carpool Oldenzaal
Christian : Clio 16v
Joost: Express GTT
D'r staat dan nog niks in m'n agenda
Zeg Christian, je moet nu je een site host op je computer, je comp ook wel 's nachts aan laten
Wil je een aanrijding met 3 busjes dan? 3 deuken lijkt me wat erger dan één...Michel RSi schreef:Joost zorg jij voor de begeleiding van de Express?
(Convoi Exceptionel, busje ervoor, busje erachter)
(met zwaailichten en politie-begeleiding)
Joost (DoubleYou) schreef:Jaaaaaa at last!
Het gele gebakje komt op bezoek!![]()
nog nooit een gele auto gezien!ClioRSI-115pk schreef:is het gele bakkie nu eindelijk af!!!![]()
Renco plaats eens een paar pica's van de GTE !!
MI16 blok uit een 309? 2 liter gti blok,standaard iets van 160 PK. en op dat kleine gewicht is dat zeker leuk.michel 16v schreef:martijn, wat is een mi16?
Jij moet toch onderhand weten dat het uit een 405 komt..... 309 zit ook zelfde blok in jaChristian schreef:ja tis een m16 uit een 309
word in deze 2 weken in gebouwd alleen er zit wel van alles tegen wel jammer
dat is mijn foutje geloof ik, ik dacht dat ze in een 309 zaten van een 405 wist ik het niet.Grint205 schreef:[Jij moet toch onderhand weten dat het uit een 405 komt..... 309 zit ook zelfde blok in ja
155pk