Friday Nightmeeting Oss I
When: Vrijdag 23 januari 2004, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld.)
Who:
Tom - Clio Williams
Merijn - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Frits - Clio RT*
Wilco - Clio RTi
Haas - Clio S
Johan - Megane Scenic
Maybe's:
Ferdy - Clio2 (na de rep.)
* misschien met ander vervoer
Where: McDonald's, Beuningen (Gld.)
Who:
Tom - Clio Williams
Merijn - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Frits - Clio RT*
Wilco - Clio RTi
Haas - Clio S
Johan - Megane Scenic
Maybe's:
Ferdy - Clio2 (na de rep.)
* misschien met ander vervoer
Ik kon gister niet komen, jammer genoeg
Aan de lijst te zien was het ook niet echt druk!?
De volgende meeting hopelijk beter!
Ben het jaar maar goed begonnen, oh was het al begonnen
, door lid te worden van de club! Net ff formuliertje ingevuld en geld overgemaakt. Dus dan moet het wel goed komen.
Ik las alleen dat ze een loginnaam en wachtwoord toe sturen, maar die heb ik al één!? Niet dat ik straks een andere nickname moet gaan gebruiken, maar dat zal wel niet.

Aan de lijst te zien was het ook niet echt druk!?
De volgende meeting hopelijk beter!

Ben het jaar maar goed begonnen, oh was het al begonnen

Ik las alleen dat ze een loginnaam en wachtwoord toe sturen, maar die heb ik al één!? Niet dat ik straks een andere nickname moet gaan gebruiken, maar dat zal wel niet.
De opkomst was niet al te hoog, nee. Maar het was wel gezellig!
Ik ging alleen al vroeg naar huis, aangezien ik mijn jas vergeten was!
Over je loginnaam hoef je je niet zo druk te maken. Je kunt voor de zekerheid even een PM sturen naar Dennisvr. Die lost dat wel voor je op, denk ik.

Over je loginnaam hoef je je niet zo druk te maken. Je kunt voor de zekerheid even een PM sturen naar Dennisvr. Die lost dat wel voor je op, denk ik.
-
- Moderator
- Car: MB
en jammer dat die motorrijder niet door ging met gas geven........mietjerobclio16V schreef:Ze hadden inderdaad flink gestrooid ja. Maar mijn auto wordt er niet smeriger op hoor.
jij was trouwens ook lekker bezig op de A2

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik zit in de winter altijd in een winterslaap, in de lente zal ik wel weer eens langskomen, nu schaam ik me in die lelijke 2L bak met doffe lakMerijn schreef:De opkomst was niet al te hoog, nee. Maar het was wel gezellig!Ik ging alleen al vroeg naar huis, aangezien ik mijn jas vergeten was!

Volgens mij ben jij al gestopt met langskomen toen de bloesem nog aan de bomen hingen...Panoramix schreef:Ik zit in de winter altijd in een winterslaap, in de lente zal ik wel weer eens langskomen, nu schaam ik me in die lelijke 2L bak met doffe lakMerijn schreef:De opkomst was niet al te hoog, nee. Maar het was wel gezellig!Ik ging alleen al vroeg naar huis, aangezien ik mijn jas vergeten was!

Als de knopjes uitlopen dit jaar......dan haal ik de V6 weer van stal en ben ik er wel weerRory schreef:Volgens mij ben jij al gestopt met langskomen toen de bloesem nog aan de bomen hingen...Panoramix schreef:Ik zit in de winter altijd in een winterslaap, in de lente zal ik wel weer eens langskomen, nu schaam ik me in die lelijke 2L bak met doffe lakMerijn schreef:De opkomst was niet al te hoog, nee. Maar het was wel gezellig!Ik ging alleen al vroeg naar huis, aangezien ik mijn jas vergeten was!

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
FF een kleine update van mijn kant.
Achteras is er onder uit. nieuwe uitlaat gemonteerd. Alles klaar voor het monteren van de GTT achteras, alleen nog wachten op de chassisbouten.
Gr.Frits
Achteras is er onder uit. nieuwe uitlaat gemonteerd. Alles klaar voor het monteren van de GTT achteras, alleen nog wachten op de chassisbouten.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Slijptol doet wonderen.Tom schreef:huh, hoe heb je dit bouten kapot gekregen dan?
binnen in de auto de achterbank er uit. bekleding aan de kant. metalen stripje wat over de bouten zit loshalen. Een kruisje in de kop van de bout slijpen en dan een goeie moker en breekijzer pakken en de koppen knappen zo af.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Anders kreeg ik ze niet los.Merijn schreef:De ouderwetse Frits-manier!