Hallo,
Wil even hier mijn ervaring melden met Slick 50, misschien dat iemand er iets aan heeft:
Heb samen met mn broer een Toyota Landcruiser 4.0 turbodiesel gekocht, een half jaar terug. Dik 3 ton op de teller. Bij koude start, en dan de eerste 20 km rookte dat ding wel wat. Niet extreem, ook niet niks. Blauwe rook. Reed verder goed.
Heb een 200 km terug het ding een grote beurt gegeven, en als experiment een bus Slick 50 bij de motorolie gegooid.
Ben er ZEER tevreden over. Rookt nu bij koude start en de eerste km haast niet meer! Ook niet als je wat doortrekt. Ook deed ie eerst wat roet uitstoten bij doortrekken, maar dat doet ie nou ook haast niet meer / een stuk minder.
Dat laatste snap ik niet helemaal dat dat door een OLIE toevoeging kan komen, maar goed, het zal wel.
Kortom: aanbevelenswaardig.
Ik weet ook dat een revisie beter is (maar bij 4.0 TD ook zeer prijzig) maar voor een fun-auto (door de bossen banjeren) niet iets waar iedereen zin in heeft.
Als 'Lapmiddel' werkt het dus goed (tot nog toe)
Ga in ieder geval binnenkort ook een bus Slick 50 in mn diesel bestelbus gooien.
Slick 50 ervaring
Doe anders eens om de zoveel tankbeurten ook nog eens een 1ltr Euro 95 op een volle tank. Daar blaast ie ook schoon van. En bij een evt. APK roetmeting stoot ie veel minder roet uit.
mvg, Chendy.
p.s: heb ik dus ook met al mijn diesels gedaan en doe dat nog steeds

mvg, Chendy.
p.s: heb ik dus ook met al mijn diesels gedaan en doe dat nog steeds