huistuner renault

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

heb mij door mijn broer laten wijsmaken dat wiliams
de huistuner is van renault. is er daar een site van
of zo? of zijn er nog andere huistuners? dus tuners
die direct samenwerken met renault zelf
Jeff ICE

Der_twingofahrer schreef:heb mij door mijn broer laten wijsmaken dat wiliams
Volgens mij is een van de huistuners van renault en nissan ELIA. Heb nog nooit een stand van williams gezien op een grote beurs.... :wink:
booop booop beng beng beng...
Tom
Moderator
Car: MB

williams iig niet nee. Zoals Jeff al zei Elia wel
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
antoine
Car: Renault Clio III RS

Der_twingofahrer schreef:heb mij door mijn broer laten wijsmaken dat wiliams
Je bedoelt dus net zoals bv zender voor vw is?

Volgens mij heeft renault geen 'huistuner'.Onder huistuner versta ik ook een tuner die het model nog voordat hij in de winkel staat al 'onderhanden' heeft genomen.Zoals bv de golf 5 die in essen stond.
speedline

Die broer is niet goed wijs. De Williams is een speciale versie van de Clio. De Clio is op verzoek van Renault door Williams onder handen genomen met Renault delen om er echt wat aparts van te maken. Dit om de samenwerking met het Williams formule 1 team te onderstrepen en er commercieel een slaatje uit te slaan.

Renault heeft maar 1 huistuner en dat is Renault Sport in Dieppe. Het voormalige Alpine bolwerk.
Anonymous

speedline schreef:Die broer is niet goed wijs. De Williams is een speciale versie van de Clio op verzoek van Renault door Williams onder handen genomen met Renault delen om er echt wat aparts van te maken. Dit om de samenwerking met het Williams formule 1 team te onderstrepen en er commercieel een slaatje uit te slaan.

Renault heeft maar 1 huistuner en dat is Renault Sport in Dieppe. Het voormalige Alpine bolwerk.
heb je daar een site van?
speedline

Ooit van GOOGLE gehoord? :lol:

http://www.renault-sport.fr/
speedline

Het is geen tuner in de zin dat je er allerlei leuke spullen voor allerlei huis tuin en keuken Renaults kunt halen. Zij ontwikkelen en produceren alleen de snelste versies waaronder de race auto's.

Als je over de juiste contacten beschikt en over fabrieksdocumentatie, van de sportieve versies en competitie auto's, kun je deze competitie auto onderdelen ook aanschaffen om je Renault wat meer geschikt te maken voor een sportieve rijstijl.
Plaats reactie