Renault 5 GTT ph.1, kheb em nu 3 maandjes en bevalt me prima. Hij heeft bij 150.000 een originele nieuwe Renault ruilmotor gehad en daar staat inmiddels 20.000 op. De Turbo is egter nooit vervangen en daar heb ik gelijk ook een vraagje over.
De auto rijdt helemaal goed maar nu heb ik het af en toe als ik goed optrek en de turbo goed gebruik dat erbij et schakelen een beetje witte heel lichte blauwige rook uit de uitlaat komt. Wil dit zeggen dat mijn Turbo et gaat begeven???
jochem de haas schreef:Hoi ,volgens mij doen je plaatjes het .
Die rook : ach, ik heb nog geen 5 gezien die bij volle belasting nietrookt . Gaat ie het ook doen als je stil staat dan is het minder prettig .
PS ziet er leuk uit zo op de foto's , je 5 GTT .
Je kan je ook nog helemaal voorstellen in het topic WIE IS WIE ?
Hij rookt idd niet als ie stilstaat dus das dan gelukkig geen egt probleem... khad me een tijdje geleden overigens al es voorgesteld in dat topic, maar ik heb ff gew8 met verder posten tot ik egt lid was en dat duurde ff...
Floris schreef:mag ik vragen wat voor velgen dat zijn?
(zien er namelijk cool uit en ik denk dat het "home-made" is! )
Ja idd kweet niet precies waar ze vandaan komen, et zijn iig brede stale velgen... Ziet er stoer uit maar binnekort ga ik er tog ander onder leggen dus als er iemand intresse heeft...?!? Ik kan desnoods wat Xtra maken.
Ja idd kweet niet precies waar ze vandaan komen, et zijn iig brede stale velgen... Ziet er stoer uit maar binnekort ga ik er tog ander onder leggen dus als er iemand intresse heeft...?!? Ik kan desnoods wat Xtra maken.
Ja hier is wel intresse voor die velgen. pm je prijs maar
There will be plenty of time to rest when your dead
Mooie r5!! Die heb ik volgens mij al eens eerder op dit forum gezien een tijd geleden. Ik woon trouwens in de buurt (Axel) en ik kom regelmatig in Hulst, dus ik zal je misschien nog wel eens tegenkomen dan
Chris schreef:Gave GT Turbo, je had al eens verteld dat je hem misschien ging kopen inderdaad. Uit de buurt van Zwolle kwam hij toch via marktplaats?!
Nog ff RTC kenmerken erop en klaar.
Veel plezier ermee!
Iets verder richting het Oosten Chris! Deze GT Turbo komt uit Hardenberg.
Ik heb deze GTT gezien bij de plaatselijke Renault-dealer Waterink! Zag er werkelijk helemaal top uit . En hij is dus idd naar Zeeland gegaan, zoals ze me toen al vertelden.
Groeten,
Rik
P.s. het is net een kart zeiden ze, en lekker breed trouwens!
Haha, nee nee ik ben blij dat ik ze heb! Twingo Sport heeft nog een setje te koop. Met banden. mooie velgjes hoor, heb ze gezien. 14" ook. Beetje volcano velgjes. Kijk maar bij de advertenties.
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend