Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Robert Clio S. schreef:Tja, voor duizend euro en je Twingo mag je ook de mijne kopen!
Donderdag ben ik van de partij, koelslang vervangen, maar alleen als het niet zo hard regent als nu !
het gaat over een clio
Ja weet ik! Jij biedt die van jou aan, en ik die van mij, allebei Clio. Die van jou 16v, weet voor de rest niet hoe die eruit ziet, en die van mij 1.4 S, maar wel een volledig strak gemaakte en overgespoten Clio!
Robert Clio S. schreef:Tja, voor duizend euro en je Twingo mag je ook de mijne kopen!
Donderdag ben ik van de partij, koelslang vervangen, maar alleen als het niet zo hard regent als nu !
het gaat over een clio
Ja weet ik! Jij biedt die van jou aan, en ik die van mij, allebei Clio. Die van jou 16v, weet voor de rest niet hoe die eruit ziet, en die van mij 1.4 S, maar wel een volledig strak gemaakte en overgespoten Clio!
het gaat over een clio
Door beundehaas of een echt bedrijf? Nou 2 mooie clio's, de keus is aan Roeland, maar als hij de mijne koopt staat er weer een mooie te wachten! Eentje uit 2001, linksvoor schade, wielophanging eronder uit, 1.4 16v! Met die 1000 euro en de verkoop van zijn Twingo kom ik precies uit!
erbij? Die nieuwe Darkraver cd die ik gisteren bij Stam Soestdijk in je radio stopte klonk goed over je installatie! Die kan er donderdag wel weer in !
Nou ja, het blijft goede muziek, vooral 5 jaar geleden toen ik 16 was, toen was het pas echt goed! Nu is het echt niet meer dat ik altijd luister, soms, dan is het goed! Die nieuwe hardcore is maar herrie vind ik.