heb nu t style kuipjes voor de prijs van 118 euro de 2 hahaha
maar die zitting is te slap voor als je ff een jumpie maakt ofzo
ik ga een histo ralley rijden maar zal er afentoe wel hard aan toe gaan
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:heb nu t style kuipjes voor de prijs van 118 euro de 2 hahaha
maar die zitting is te slap voor als je ff een jumpie maakt ofzo
ik ga een histo ralley rijden maar zal er afentoe wel hard aan toe gaan
Kom op sven, niet zo druk maken om het materiaal, gewoon een paar goeie gordels waar je in vast zit, een zak broodjes en een stapel goeie kaarten.
er zijn ook goedkopere ztoelen bij Biesheuvel, ik vind het alleen onwijs mooie stoelen (ben ff het type kwijt...) die heel goed zitten. Maarja die prijs hé.
Voorlopig ben ik nog niet aan de stoelen toe, dus ik heb nog even een tijdje om na te denken.
ant1 schreef:Met enig respect we hebben het over stoelen,geen ....
onzin. Ten eerste is er tegenwoordig een FIAgekeurde lijn van raceland en daar is echt niets mis mee, ten tweedde zijn de goedkope stoelen vergelijkbaar met de goedkope lijn stoelen van OMP, Sparco, etc... echt, zo fantastisch zijn die ook niet hoor, maar die hebben hun naam mee. maar een raceland kuipje doet niet echt onder voor zo'n straat/tuning-lijn stoel van sparco (buizenframepje) of zo. Komt gewoon uit dezelfde fabrieken.
FIAgekeurde lijn van raceland en daar is echt niets mis mee
sorry wist ik niet, ik was eigenlijk de bekende sparco stoelen zoals de pro 2000,rev,evo aan het vergelijken met de stoelen die ik ken uit de bekende folders.
Morgen begint het nieuwe seizoen voor de WRC in Monte Carlo, Gronholm met de 307 is de snelste geweest in de shakedown, vraag me af hoe de rally gaat aflopen, ik hoop Loeb op 1.
hee tijn ff over die ralley
dit jaar worden het alleen dag ralleys
om bekend te worden
volgend jaar staat een week in france in de plenning
ik ga nu ff een paar dingen doen als bak repareren/reviseren en schakelmechanisme
inbouwen verder wil ik wat metertjes extra
en die carberateurs
ik ben zoekende naar diverse coupe spullen voor een lekker gooi en smijt onderstel te realiseren
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
onzin. Ten eerste is er tegenwoordig een FIAgekeurde lijn van raceland en daar is echt niets mis mee, ten tweedde zijn de goedkope stoelen vergelijkbaar met de goedkope lijn stoelen van OMP, Sparco, etc... echt, zo fantastisch zijn die ook niet hoor, maar die hebben hun naam mee. maar een raceland kuipje doet niet echt onder voor zo'n straat/tuning-lijn stoel van sparco (buizenframepje) of zo. Komt gewoon uit dezelfde fabrieken.
Tijn word de nieuwe vertegenwoordiger van raceland?? . Maar ben het helemaal met je eens . Met de raceland stoelen is niets mis alleen sparco enz heeft de naam gewoon mee. Kuipjes zijn zowat identiek aan elkaar
There will be plenty of time to rest when your dead
lauw schreef:Morgen begint het nieuwe seizoen voor de WRC in Monte Carlo, Gronholm met de 307 is de snelste geweest in de shakedown, vraag me af hoe de rally gaat aflopen, ik hoop Loeb op 1.
is dit nog op de commerciele televisie te volgen? keb d'r nog niets over gezien namelijk...of komt rtl 5 rallyreport over 3 maanden met dit nieuws
lauw schreef:Morgen begint het nieuwe seizoen voor de WRC in Monte Carlo, Gronholm met de 307 is de snelste geweest in de shakedown, vraag me af hoe de rally gaat aflopen, ik hoop Loeb op 1.
is dit nog op de commerciele televisie te volgen? keb d'r nog niets over gezien namelijk...of komt rtl 5 rallyreport over 3 maanden met dit nieuws
Rally Report, sucks.
Je kan het volgen op BBC, Eurosport, België.
Of je koopt een ticket á 110 euro en huurt een auto á 20 euro p/d en je gaat er naar toe.
zyn er nog mensen die op zaterdag 27 maart naar de rally van spa in belgie gaan
en andere rallys in nl gaan
kunnen die my een pm sturen om samen te gaan
marcel
oldskool schreef:zyn er nog mensen die op zaterdag 27 maart naar de rally van spa in belgie gaan
marcel
oldskool schreef:zyn er nog mensen die op zaterdag 27 maart naar de rally van spa in belgie gaan
marcel