Zijn er hier mensen die weten of het mogelijk is om zetels van een 19 16V in een GT turbo te zetten.
En wat moet er dan allemaal aangepast worden ivm. onderstel, wat moet ik van mijn oude zetels zeker bewaren. Hoe zit het met de achterbank,.....
Alle info is welkom.
Abel schreef:tip zoek het topic op van Mrtn zijn project. daar zitten leren 16V zetels in. in combinatie met een clio baccara achterbank volgens mij
Helemaal goed Abel
Geert, de frames van de 19/Clio zijn breder dan die van een R5, het frame eindigt ergens op de handrem, daarnaast is het frame van de 19/clio ongelijk in hoogte ivm een verhoging in de bodem, de binnenkanten van de frames rusten op een lager deel van de middenconsole.
Ik ben aan het meten gegaan met mn pa die een frame heeft gemaakt, zo gebruik ik de rails van de GTTstoel die dmv aanpassingen op het onderstel vd 19 stoel past.
de foto's staan niet meer in m'n topic, dus hier zijn ze voor vragen ken je me PMen of hier posten
nou dat is wel netjes gedaan. Ik heb je auto op de meern inderdaad gezien met die stoelen. Ik heb nog met je staan praten.
Ik had beter ook eens naar je frames gekeken.
Dat weet ik allemaal nog wel Maarja... die frames zie je niet en je had toen nog niet de plannen van 19 stoelen toch? Maar even langskomen/op de koffie mag altijd
Ik kan mn pa wel even lief aankijken voor je als je interesse hebt, maar daar hebben we t wel via de PM over dan, dus dat hoor ik wel van je
nee, ik had die plannen nog niet. Ik heb de plannen pas sinds vrijdag. En dan is het nog de vraag of het de moeite loont.
heb je toevallig nog iets van maten die je gebruikt hebt? Of tekening ofzo? De vriend van mijn zus is lasser, dus als ik een mooie tekening kan afgeven komt het wel goed denk ik.
Mrtn&Geert:
Is het niet zo dat als je R19 seats monteert, je heel wat ruimte rondom moet inleveren? De deur moet nu ook al open, als ik de rugleuning wil verstellen...
Ik zag op de Meern ook wat GTT's met mooie racing-seats, maar die leken enorm van buitenaf. Ik heb nl. ook het idee gehad om andere seats erin te pleuren. Afkomstig uit een BMW E36-coupé.
mmm, ik denk dat het ff niet zal doorgaan.(voorlopig althans) Het was de bedoeling dat dave mijn zetels zou nemen, en ik dan de zetels van chris zou overkopen. Maar dave heeft afgelopen zondag een probleempje gehad met de arm der wet. Gevolg is dat hij even zijn auto kwijt is, en nog even langer zijn rijbewijs. Lang verhaal, eigenlijk allemaal dom, maja......
chendy schreef:
Ik zag op de Meern ook wat GTT's met mooie racing-seats, maar die leken enorm van buitenaf.
Ik heb het zo in mijn auto. Het lijkt groot omdat het bredere stoelen zijn. En het is wel passen en meten in een 5. Maar als je een beetje handig bent is het niet zo moeilijk
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163470/in ... MG0117.JPG[/img]