Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Chris schreef:Oja, Clio clit, ik zag dat je Clio te koop staat, wat ga je kopen als zijnde nieuw project? Zonde dat je hem wegdoet man!
Plan van een laguna V6 handbak ging niet door, dus denk ga ik maar verder waar ik gebleven was met de clio. Wordt volgende week bekleed bij Allstof. En nu bezig met een cursusje 'doe het zelf polyesteren'.
Wordt wel weer leuk en duur
5 gte / gt schreef:Zal het morgen wel lekker weer zijn?Hoop van wel.
Zie jullie donderdag.
Hoop wel dat het lekker weer wordt, wordt het lekker druk...
Het enige waar je niets aan kan veranderen zijn de weergoden, dus alleen maar hopen dat het weer wordt.
Misschien ben ik er morgenavond, de locatie is makkelijk te vinden, 100 meter van m'n huis. Maar denk dat ik naar de Mediamarkt ga, daarna uiteraard de kroeg in, het is immers donderdagavond!
Total_loss schreef:Misschien ben ik er morgenavond, de locatie is makkelijk te vinden, 100 meter van m'n huis. Maar denk dat ik naar de Mediamarkt ga, daarna uiteraard de kroeg in, het is immers donderdagavond!
Wat ga je bij mediamarkt doen?????
Moet je weer geld uitgeven Robert.....vergeet geen voor mij te bestellen
Chris schreef:ARGH, wit staat nog in bestelling..
De voor/achterruit stikker had ik je gegeven toch?!
Had je nog RTC nummerplaathouders nodig? Of dikke nummerplaten?!
Oja, en wat zijn de aanvangstijden voor deze meeting? Of hoe laat spreken we af Jeroen? En kan iemand ff een route maken vanaf de A12 uit de richting Den Haag?!
Zo als het er nu uit ziet spreekt het weinig goeds voor vanavond.
Maar we kunnen eerst naar de zuidergracht gaan en dan rond 9 uur als de esso gesloten onder de luiffel staan als het regent natuurlijk.
Staan we lekker droog
5 gte / gt schreef:Zo als het er nu uit ziet spreekt het weinig goeds voor vanavond.
Maar we kunnen eerst naar de zuidergracht gaan en dan rond 9 uur als de esso gesloten onder de luiffel staan als het regent natuurlijk.
Staan we lekker droog
Zie je vanavond
Blijf bij de zuidergracht, esso is ongezellig en krijg je snel gezeik....en waarschijnlijk nemen we de vrachtwagen mee met de clio van jeff er weer in, kan iedereen alsnog droog staan in de bak!!!!!
is er geen zonne band op me zij ruiten heb ik reclame van mijn winkel staan!!!! achterop kan ook wel en als het kan een paar nummerplaathouders aub [/quote]
Je wou toch wit???????
volgens mij stonden die witte stickers nog in bestelling....en zilver zou ook zeker niet misstaan op jouw kleur clio
roeland twingo schreef:is er geen zonne band op me zij ruiten heb ik reclame van mijn winkel staan!!!! achterop kan ook wel en als het kan een paar nummerplaathouders aub
Je wou toch wit???????
volgens mij stonden die witte stickers nog in bestelling....en zilver zou ook zeker niet misstaan op jouw kleur clio [/quote]
maak niet uit als het maar een mooie sticker is
neem ze anders allemaal mee
Ja eigenlijk wel he! Moet i.p.v. Total_loss gewoon Robert zoiets. Of Robert Clio S. Komt wel goed! Was gezellig, alleen het weer zat niet mee! Tof dat jullie dat eind gereden hebben!