De auto rijdt weer, maar er zit water bij de kabels/bougies.
Soms loopt hij op 3 en soms op 4 cilinders.
Bij 4 cilinders loopt hij als een naaimachinetje.
Zal morgen even bougies schoonmaken en droogmaken en ff alles controleren.
Zal ook even het naadje dichten bij de luchthapper.
Ik heb een nieuwe wagen (R19 16V)
-
- Berichten: 2134
- Lid geworden op: ma 23 sep 2002 15:06
- Locatie: Heerenveen auto:
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Berichten: 2134
- Lid geworden op: ma 23 sep 2002 15:06
- Locatie: Heerenveen auto:
Weet ik, maar ik bedoel zo soepel.jeroen.k schreef:Ik hoop niet voor je dat hij als een naaimachine loopt...zoveel vermogen hebben die dingen niet
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Berichten: 2134
- Lid geworden op: ma 23 sep 2002 15:06
- Locatie: Heerenveen auto:
Mijn 16V liep op weg van de garage naar huis soms op 3 of 4 cilinders.
Vanmiddag even bezig geweest.
Ik heb dus ook last van die naad tussen motorkap en luchthapper.
Toen ik de bougiekabels eraf haalde.
Zaten bougiegaten 3 en 4 vol met water, de bougies zaten gewoon onder water.
Gaten leeggemaakt van het water en bougies schoongemaakt.
Toen alles weer aangesloten en hij liep weer op 4 cilinders(nu ook nog)
Zal van het weekend even de naad dichtmaken.
Vanmiddag even bezig geweest.
Ik heb dus ook last van die naad tussen motorkap en luchthapper.
Toen ik de bougiekabels eraf haalde.
Zaten bougiegaten 3 en 4 vol met water, de bougies zaten gewoon onder water.
Gaten leeggemaakt van het water en bougies schoongemaakt.
Toen alles weer aangesloten en hij liep weer op 4 cilinders(nu ook nog)
Zal van het weekend even de naad dichtmaken.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Berichten: 3934
- Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
- Contacteer:
mischien helpt het als je vaseline in de binnenkant van de bougiekap(jes)smeert? zodat het beter afsluit,niet tot op de contactpunten natuurlijk 
mocht het weer lekker dan zal die denk ik minder snel op 2 a 3 cylinders lopen.

mocht het weer lekker dan zal die denk ik minder snel op 2 a 3 cylinders lopen.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Berichten: 2134
- Lid geworden op: ma 23 sep 2002 15:06
- Locatie: Heerenveen auto:
Ik ben vanmiddag samen met pa even met de 16V bezig geweest.
De ventilator doet het ook weer en bij de luchthapper hebben we de naad dichtgemaakt.
Ventilator lag gewoon aan de draden, als je de draden naar links deed, doet de ventilator het.
Als je de draden losliet, dan hield hij op.
Mijn pa heeft er maar even een knijper tussen gedrukt en nu doet hij het weer.
Mijn pa is
De ventilator doet het ook weer en bij de luchthapper hebben we de naad dichtgemaakt.
Ventilator lag gewoon aan de draden, als je de draden naar links deed, doet de ventilator het.
Als je de draden losliet, dan hield hij op.
Mijn pa heeft er maar even een knijper tussen gedrukt en nu doet hij het weer.

Mijn pa is

Renault 5 GT Turbo "EVO"