Williams kopen, hoeveel nog betalen ?
Hallo ,
Ik weet een mooie williams staan in Belgie.
Gaat naar tuningbeurzen enzo , echt netjes.
Getuned,getinte ruiten etc...
Hij is van 1995 en heeft +/-120.000 km's
Wat mag ik dit nog betalen (in Belgie) ?
Ik weet een mooie williams staan in Belgie.
Gaat naar tuningbeurzen enzo , echt netjes.
Getuned,getinte ruiten etc...
Hij is van 1995 en heeft +/-120.000 km's
Wat mag ik dit nog betalen (in Belgie) ?
what's my name ???
Als 'ie echt netjes is, dan zal de prijs tussen de 8.000 en de 10.000 euro liggen, schat ik. Ik weet alleen niet precies hoeveel goedkoper de auto's in Belgie zijn, dus dit is een gok.
In Nederland zie je 'regelmatig' Willies te koop voor meer dan 10.000 euro.
In Nederland zie je 'regelmatig' Willies te koop voor meer dan 10.000 euro.
Volgens AUTOWEEK het volgende aan info:
occasionprijs 1996 5.200 (160.000km)
occasionprijs 1995 4.100 (180.000km)
occasionprijs 1994 3.200 (200.000km)
De prijzen die soms gevraagd worden zijn exorbitant hoog en niet realistisch. Omdat het een ''collecters-item'' is word er soms het dubbele of de helft meer gevraagd. Soms zitten er andere maar wel goudkleurige velgen op en is het toch een Willy, maar waarom dan andere velgen ipv de originele e.d.?
Zie http://www.autoweek.nl voor een aantal Willy's met wat ''onduidelijkheden''
Voorbeelden van Willy's die wel interessant lijken, maar waarvan de prijs toch aan de hoge kant is.
een 1994 voor 8.100 euro met 182.00 km
Blauw Metallic 182.000 km Benzine, Hatchback, 3 Deurs, Handgeschakeld 5-versnellingen. Auto ondergaat voor aankoop een onafhankelijke aankoopkeuring.De prijs is gebasseerd op een goed keuringsresultaat.
een 1994 voor 9.600 euro met 105.000 km
williamsblue 105.000 km 3 Deurs, Handgeschakeld 5-versnellingen, APK01-2005. buitentemperatuurmeter, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, centrale vergrendeling op sleutel, elektrische ramen, getint glas, lichtmetalen velgen 15", metallic lak, mistlampen, onderhoudsboekje aanwezig, spoiler achterkant, sportinterieur, stuurbekrachtiging. LET OP ORGINELE WILLIAMS UITVOERING SERIENUMMER 2591 IN ZEER ZEER NETTE STAAT DEALER ONDERHOUDEN TOT 99000KM inruil mogelijk,prijs is incl.GARANTIE, 1jaar apk,bpm en de auto is gekeurd door de rijksdienst voor het wegverkeer
occasionprijs 1996 5.200 (160.000km)
occasionprijs 1995 4.100 (180.000km)
occasionprijs 1994 3.200 (200.000km)
De prijzen die soms gevraagd worden zijn exorbitant hoog en niet realistisch. Omdat het een ''collecters-item'' is word er soms het dubbele of de helft meer gevraagd. Soms zitten er andere maar wel goudkleurige velgen op en is het toch een Willy, maar waarom dan andere velgen ipv de originele e.d.?
Zie http://www.autoweek.nl voor een aantal Willy's met wat ''onduidelijkheden''
Voorbeelden van Willy's die wel interessant lijken, maar waarvan de prijs toch aan de hoge kant is.
een 1994 voor 8.100 euro met 182.00 km
Blauw Metallic 182.000 km Benzine, Hatchback, 3 Deurs, Handgeschakeld 5-versnellingen. Auto ondergaat voor aankoop een onafhankelijke aankoopkeuring.De prijs is gebasseerd op een goed keuringsresultaat.
een 1994 voor 9.600 euro met 105.000 km
williamsblue 105.000 km 3 Deurs, Handgeschakeld 5-versnellingen, APK01-2005. buitentemperatuurmeter, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, centrale vergrendeling op sleutel, elektrische ramen, getint glas, lichtmetalen velgen 15", metallic lak, mistlampen, onderhoudsboekje aanwezig, spoiler achterkant, sportinterieur, stuurbekrachtiging. LET OP ORGINELE WILLIAMS UITVOERING SERIENUMMER 2591 IN ZEER ZEER NETTE STAAT DEALER ONDERHOUDEN TOT 99000KM inruil mogelijk,prijs is incl.GARANTIE, 1jaar apk,bpm en de auto is gekeurd door de rijksdienst voor het wegverkeer
Is van een maat en hij wil er nog 7000 van hebben.
Leek mij nog wat veel voor zo een oude wagen, deze is tenslotte 9 jaar hé....
Laatst gewijzigd door noname op do 15 jan 2004 19:16, 2 keer totaal gewijzigd.
what's my name ???
Dit zijn dan ook geen gewone wagens hé.noname schreef:Is van een maat en hij wil er nog 7000 van hebben.
Een collectors item kan al eens wat duurder zijn

Ik vind dat zeker een goede prijs (als ie in goede staat is).noname schreef:Is van een maat en hij wil er nog 7000 van hebben.
-
- Moderator
- Car: Megane
Ik denk als je een mooie wllie wil kopen dat niemand voor jou kan zeggen hoeveel hij waard is.
Je kan dan alleen tegen jezelf zeggen zoveel vind ik hem waard.
-
- Moderator
- Car: MB
ik denk idd dat het "item" gevoel niet in een carbase is uit te drukken. Deze prijzen zijn ook absoluut veel te laag als je vergelijkt met een 16v (die dan ongeveer hetzelfde moet opbrengen). Die computer houd namelijk geen rekening met, staat van de auto, schade verleden, exclusiviteit.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
als het een echt goede WILLIAMS is, vindt ik 8500,- euro geen slechte prijs!
-
helemaal mee eens.P@TB@D schreef:Ik denk als je een mooie wllie wil kopen dat niemand voor jou kan zeggen hoeveel hij waard is.
ik heb een 93'er voor 7000 gekocht (heb 'm eigenlijk geruild voor mn megane) en ik heb er nog geen moment spijt van. denk ook niet dat ik 'm nog zal verkopen...
-
Hier op de veluwe stond er laatst ook 1 te koop ook helemaal goed, maar die kostte 10.000 E! 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Veban heeft er een paar weken geleden een verkocht voor 11.000. en uit de verhalen was ie wel mooi maar niet super.ronald clio schreef:Hier op de veluwe stond er laatst ook 1 te koop ook helemaal goed, maar die kostte 10.000 E!
Project: GTT Blue Sport
deze auto heb ik gekocht. is echt een superkarretje. mankeert helemaal niks aan.Frits schreef:Veban heeft er een paar weken geleden een verkocht voor 11.000. en uit de verhalen was ie wel mooi maar niet super.ronald clio schreef:Hier op de veluwe stond er laatst ook 1 te koop ook helemaal goed, maar die kostte 10.000 E!

car: '93 bmw 325 i cabrio
-
hier nog zo iemand...sterker ik zou er nog eerder eentje bij nemen!Frank M schreef:helemaal mee eens.P@TB@D schreef:Ik denk als je een mooie wllie wil kopen dat niemand voor jou kan zeggen hoeveel hij waard is.
ik heb een 93'er voor 7000 gekocht (heb 'm eigenlijk geruild voor mn megane) en ik heb er nog geen moment spijt van. denk ook niet dat ik 'm nog zal verkopen...

-
Een WILLIAMS roeleert echt wel!!! 

-
zijn er geen foto's van?
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
-
- Moderator
- Car: Megane
ja in zijn eigen topic
Ik moet wel toegeven, ik heb er altijd
al een zwak voor gehad en nog steeds.
Mijn eerste wagen was zelfs een clio 1.8 16V
damn, wat heb ik daar goede tijden mee meegemaakt joh !
Maar het vrouwke overtuigen om dat budget te spenderen aan een wagen van 9 jaar is niet simpel
PS wat zijn de gehomologeerde maten voor wielen van een willie ? Er steken 16" onder , maar vooraan smaller dan achteraan....

Mijn eerste wagen was zelfs een clio 1.8 16V

Maar het vrouwke overtuigen om dat budget te spenderen aan een wagen van 9 jaar is niet simpel

PS wat zijn de gehomologeerde maten voor wielen van een willie ? Er steken 16" onder , maar vooraan smaller dan achteraan....
Laatst gewijzigd door noname op do 15 jan 2004 19:30, 2 keer totaal gewijzigd.
what's my name ???
Het voordeel van een Willie is wel, dat ze waardevast zijn. Ik denk dat de prijzen van Willies niet (veel) meer zullen dalen. Kijk maar naar de R5 Turbo, daar betaal je nu nog veel voor.
Origineel zitten er 15 inch 7J Speedlines onder, met banden in de maar 185/55noname schreef:PS wat zijn de gehomologeerde maten voor wielen van een willie ? Er steken 16" onder , maar vooraan smaller dan achteraan....
@noname: kun je niet eens een foto posten? Ik ben wel benieuwd hoe die eruit ziet.
Om een 5 turbo nu met een willy te gaan vergelijkenSToRM666 schreef:Het voordeel van een Willie is wel, dat ze waardevast zijn. Ik denk dat de prijzen van Willies niet (veel) meer zullen dalen. Kijk maar naar de R5 Turbo, daar betaal je nu nog veel voor.

Maar als we 10/20 jaar verder zijn zal het wel een collectors item gaan worden denk ik.
Denk het wel ja, maar om de willi nu al een collectorsitem te noemen vindt ik ver gaan...daarbij heeft de willi niet net als de 5 turbo een ect rally-verleden volgens mij? Dus ik denk dat het nooit zo'n collectors-item als een 5 turbo zal worden...
Nu vindt ik het nog gewoon "een auto"...wel eentje die net dat beetje extra heeft, maar niet dat hij daarom zoveel extra moet kosten ten opzichte van de 1.8 16v...
Nu vindt ik het nog gewoon "een auto"...wel eentje die net dat beetje extra heeft, maar niet dat hij daarom zoveel extra moet kosten ten opzichte van de 1.8 16v...
-
- Contacteer:
Hmm, ik denk inderdaad dat het altijd wel een speciaal wagentje zal blijven, maar geen 'collectors item'. Het is gewoon een aparte uitvoering, niet eentje met een bijzonder verleden. Ook is de wagen niet uniek in zijn soort ofzo... Dat was een turbo 1/2 natuurlijk wel...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Nu zeker niet nee. En zo hot als de 5T word ie ook niet.
En om nu voor in gelijke condities met een 16v verkerende williams het dubbele of meer te betalen....tjah. Voor dat extra geld kun je ook je 16v opfleuren
En om nu voor in gelijke condities met een 16v verkerende williams het dubbele of meer te betalen....tjah. Voor dat extra geld kun je ook je 16v opfleuren

Veel moderne sportwagens vertonen ook een groot vorm van luxe. Dus waarom past dat niet goed bij elkaar in de GP?
Maar wat Tom zegt is natuurlijk ook waar...de Willie is eigenlijk een heel stuk meer dan de 'gewone' 16V, naast het andere interieur!
Maar wat Tom zegt is natuurlijk ook waar...de Willie is eigenlijk een heel stuk meer dan de 'gewone' 16V, naast het andere interieur!
Zijn er nou eigenlijk meer ph1 Williams-en of ph2?
RENAULT clio williams
* Bouwjaar: 01/95
* km: ong. 115000
* 2.0L - 16v
* Centrale vergrendeling, VV2 alarm
* Servo
* Electrische ramen en spiegels
* Verlagingskit
* Velgen MOMO 16" vooraan 195/40
en 215/40 achteraan
* Geblindeerde ramen
* Motor tuning ong. 185pk + attest
* Volledige devil uitlaatlijn + collector (+kat)
* Kelk K&N
prijs ovtkl
staat op carstyling.net
[img]http://users.pandora.be/thesniper/CLIO% ... erkoop.JPG[/img]
* Bouwjaar: 01/95
* km: ong. 115000
* 2.0L - 16v
* Centrale vergrendeling, VV2 alarm
* Servo
* Electrische ramen en spiegels
* Verlagingskit
* Velgen MOMO 16" vooraan 195/40
en 215/40 achteraan
* Geblindeerde ramen
* Motor tuning ong. 185pk + attest
* Volledige devil uitlaatlijn + collector (+kat)
* Kelk K&N
prijs ovtkl
staat op carstyling.net

[img]http://users.pandora.be/thesniper/CLIO% ... erkoop.JPG[/img]
Laatst gewijzigd door noname op do 15 jan 2004 21:33, 2 keer totaal gewijzigd.
what's my name ???