Sorry, ik bedoel de uitlaat.jeroen.k schreef:Lek?De carrosserie gewoon?

Sorry, ik bedoel de uitlaat.jeroen.k schreef:Lek?De carrosserie gewoon?
Weerstand zit naast je accu, maar hoe ziet dat eruit.jeroen.k schreef:Weerstand is dan stuk...moet ik ook nog fixxen bij de mijne...
Is dat zoŽn zelfde weerstand als van een clio?RobertR19 schreef:Weerstand zit naast je accu, maar hoe ziet dat eruit.jeroen.k schreef:Weerstand is dan stuk...moet ik ook nog fixxen bij de mijne...
Zit in dezelfde behuizing als je ventilator achter schutbord in het midden. Aan de kant van je accu zitten er aan de zijkant een stekker, en 2 schroefjes. Als je die stekker eraf haalt, en de schroefjes losmaakt heb je die weerstand los. Je vind ze zat op de sloop, want van gewone 19's zijn ze hetzelfde.RobertR19 schreef:Weerstand zit naast je accu, maar hoe ziet dat eruit.jeroen.k schreef:Weerstand is dan stuk...moet ik ook nog fixxen bij de mijne...
Hoe kun je zien dat hij stuk is, of kun je dat niet zien?Frits schreef: Als het goed is moet dat ding er dan ongeveer zo uitzien. Deze is van een clio maar zijn als het goed is hetzelfde.
Ik zou alleen even en nieuwe halen bij de dealer want anders kan je over een tijdje weer op zoek naar een.
GR.Frits
Je kan het niet zo zien. Je moet hem of even testen in jouw auto, of doormeten maar dat is wat moeilijker dan gewoon proberen.RobertR19 schreef:Hoe kun je zien dat hij stuk is, of kun je dat niet zien?
Ik heb vanmiddag even gekeken, maar ik zie niet echt waar hij zit.Bart V schreef:Zit in dezelfde behuizing als je ventilator achter schutbord in het midden. Aan de kant van je accu zitten er aan de zijkant een stekker, en 2 schroefjes. Als je die stekker eraf haalt, en de schroefjes losmaakt heb je die weerstand los. Je vind ze zat op de sloop, want van gewone 19's zijn ze hetzelfde.RobertR19 schreef:Weerstand zit naast je accu, maar hoe ziet dat eruit.jeroen.k schreef:Weerstand is dan stuk...moet ik ook nog fixxen bij de mijne...
Oh, nou snap ik het, zit dus achter de ventilatorknoppen.jeroen.k schreef:Volgens mij zit er maar 1 stekker op je kachelrad. Kan niet moeilijk zijn toch???
Nee onder de motorkap. bij je kachelmotor. Of hij moet bij een 19 naar binnen zijn geplaatst maar waar haalt de motor dan "verse"lucht vandaan.RobertR19 schreef:Oh, nou snap ik het, zit dus achter de ventilatorknoppen.jeroen.k schreef:Volgens mij zit er maar 1 stekker op je kachelrad. Kan niet moeilijk zijn toch???
Ik weet waar hij nu zit, aan de andere kant van de accu.Frits schreef:Nee onder de motorkap. bij je kachelmotor. Of hij moet bij een 19 naar binnen zijn geplaatst maar waar haalt de motor dan "verse"lucht vandaan.RobertR19 schreef:Oh, nou snap ik het, zit dus achter de ventilatorknoppen.jeroen.k schreef:Volgens mij zit er maar 1 stekker op je kachelrad. Kan niet moeilijk zijn toch???
Ja, ik had reservesleutel.Jasper16v schreef:Huh, vaag verhaal!
Ze konden die remus zelf wel gebruiken zeker...
De garage was dicht dus? En je kon wel zo bij je auto?
Denk dat er iets met die Remus is, die pastte geloof ik orgineel niet, was toen ik er met mijn maat onder keek,was er stukje bocht aangelast, maar dat moest geen probleem zijn volgens mijn maat.Jasper16v schreef:Ah op die fiets, morgen snel verhaal halen, misschien hebben ze wel een goede reden...
Ja, maar als het niet zou passen, bel je toch ff.Jasper16v schreef:Je hebt ze nog niet eens gesproken toch? Dus wie zegt dat ze die uitlaat niet terug geven...? Ga er nu eerst maar eens heen...
Zeker, daar hebben de mensen er verstand vanJan-Geert (Momentsleutel) schreef:precies ,komt wel goed , en anders kom je invervolg maar bij de garage in irnsum
Mooi zoRobertR19 schreef:Heb zonet ff gebeld naar Wierda.
Remus hangt er weer onder.![]()
![]()