Moet je doen, is mooi hoor als het luktjeroen.k schreef:
Ik zit nog steeds te twijfelen over blinderen of niet...

Je hebt 2 kleuren 35% folie, blauwig en grijs, blauwig zal mooi staan bij de jouwe

Kga de auto even wassen, dan volgen de pics
Moet je doen, is mooi hoor als het luktjeroen.k schreef:
Ik zit nog steeds te twijfelen over blinderen of niet...
Dat rijd zo moeilijkMrtn schreef:achterin mag je bellenGTT__Geert schreef:Je kan ze toch ook gewoon zwart spuiten?.. tenminste de achterruitjesDan kan de politie ook niet zien of je aan het bellen bent
daarom zei ik het ookGTT__Geert schreef:Dat rijd zo moeilijkMrtn schreef:achterin mag je bellenGTT__Geert schreef:Je kan ze toch ook gewoon zwart spuiten?.. tenminste de achterruitjesDan kan de politie ook niet zien of je aan het bellen bent
Moet je binnen en buiten doen??? Ik dacht alleen binnen, of snap ik het nou niet goed??DJ-Jasper schreef:eerste de buitenzijde
1) Ramen schoon maken
2) Insmeren met water baby olie
3) Folie erop leggen
4) Erop fohnen en alle bubbeltjes weghalen
5) Nog een keer fohnen
6) Nog een keer bubbeltjes weghalen
7) Op maat snijden
Dan de binnenzijde
1) Ramen schoon maken
2) Insmeren met water baby olie
3) Folie erop leggen
4) Erop fohnen en alle bubbeltjes weghalen
5) Nog een keer fohnen
6) Nog een keer bubbeltjes weghalen
7) Nasnijden
Moet lukken. Let er wel op dat je bij je deuren waarbij de ramen naar beneden gaan dat je aan de bovenkant 7 mm. tot 1 cm. aan de bovenkant eraf moet snijden. Anders gaat je folie omslaan als je de ramen te snel dicht doet. En op je achterruit ook altijd de eerste 5 dagen de achterruitverwarming aan zetten. Overtollig vocht verdampt dan hierbij.
En de eerst komende dagen (5) niet je ramen op en of dicht draaien !!! Lekker laten drogen!!!
Dus toch gewoon alleen de binnenkant he?? Ik doe nu eerst de zijraampjes en de achterruit, daarna als het echt mooi is ff na vragen hoe het bij verschillende apkstations zit mee het keuren van die deurramen en dan die ramen...-Ray- schreef:zoals hierboven is het allemaal dubbel en omslachtig.
sorry, ik blijf gewoon vragen hoor:Kort maar krachtig: De folie van de buitenkant de vorm van je ruit fohnen (zonder dat ie al plakt) Dan je (binnenkant van) je raam in smeren met water en zeep, folie met de vorm op je ruit leggen, fohn erop en dan droogstrijken-Ray- schreef:naar de ruit vormen aan de buitenkant, plakken aan de binnenkant.
Ok, en nu hou ik m'n kop-Ray- schreef:op de buitenkant fohnen
binnenkant natmaken
folie aanbrengen
water en zeep wegstrijken
als je goed gefohnd heb aan de buitenkant hoef je niet meer na te fohnen
klaaaaaaaar
Ben ik weer-Ray- schreef:ff lezen ad, is al eens verteld.
goedkope folie = dik = k#t = crap = moeilijk te fohnen.
ik heb een instelbare fohn, 4 standen blazen en de graden instelbaar van lauw tot heeeeeel heet. voor een kleurtje folie die doorgaans wat dikker is als zwart gebruik je weer een andere temp, is vaak ff aanvoelen.
met een GT achterraam ben je wel zo'n 3 uur zoet met fohnen, als het niet langer is.
Dus helemaal niet om te verdampen ofzo?want ik neem aan dat je het water er met een trekker niet onderuit krijgt wel?Hooliead schreef:nee het heeft de rede om het folie te verwormen (rond te maken net als je ruit)
het meeste vocht strijk je er idd wel onder uit, de rest verdampt vanzelf.furious_tuning schreef:Dus helemaal niet om te verdampen ofzo?want ik neem aan dat je het water er met een trekker niet onderuit krijgt wel?Hooliead schreef:nee het heeft de rede om het folie te verwormen (rond te maken net als je ruit)
en de verhouding zeep/water, maakt dat nog iets uit?-Ray- schreef:het meeste vocht strijk je er idd wel onder uit, de rest verdampt vanzelf.furious_tuning schreef:Dus helemaal niet om te verdampen ofzo?want ik neem aan dat je het water er met een trekker niet onderuit krijgt wel?Hooliead schreef:nee het heeft de rede om het folie te verwormen (rond te maken net als je ruit)