record poging 19-20 juni 2004 [chat]

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
jeroen.k

Dan moet er wel ZEKER zijn hoeveel mensen er komen. Er moet namelijk ook vooruit betaald worden...en dat gaat de club niet voorschieten...

Ik denk dat die platen niet gaat lukken dus...
Paskie

hmz
maar zelf inschrijven is dus niet mogelijk??
jeroen.k

Nee, dit moet per club...we zoeken nog uit hoe...
Tom
Moderator
Car: MB

Paskie schreef:hmz
maar zelf inschrijven is dus niet mogelijk??
zelf in schrijven is idd niet mogelijk. Maar aanmelden via een andere club kan ook altijd nog een optie zijn
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Sander101

goed, wie gaan er mee naar belgie in juni ?

-= Gaan=-
- ant1/stef - clio 16v
- Tijn - 5GTT
- Janine - 5GTT
- Maarten - 5GTTi
- Gille - 21TURBO
- Paskie - Clio 16V
- Rick - 5GTT
- Jeroen.k - R19 16v
- JW - 21 Turbo
- Jochem - 5GTT
- Sander101 - Clio RS
-=Twijfelaars=-

- Gilles - 5GTT/Williams
- Jasper - Clio 16v
- Chris - 5GTT
- Matijs - 5GTT
- Riel - 5GTT alsieafis
- Erik - 5 GTT, mits motor weer perfect draait
- Marcel(16v)- R19 16V

hup, meetingstyle, quote de lijst als je mee gaat
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

ant1 schreef:

For fans coming from others countries :
The registration is openned only for members of Alpine and Renault Sport Fans Clubs.
If you are not a member of an Alpine Renault club, please to contact one of them for the registration. We are sure they are very pleased to welcome you.
STARC Aquitaine by AlpineRenault.com can group yours registration. STARC Aquitaine is an official relay for EAC.
By this way, you haven't to pay many banking cost for paiement from others countries.
The price of this registration will be repayed via STARC Aquitaine if the crew has really participated at the World Record.
To register, please to send a postal mail your registration (letter with a car description, your address, your club and your paiement) to :
STARC Aquitaine - Jean-Claude Shock - 30, lotissement Beauséjour - 33370 Fargues St Hilaire - France
EAC has negociated 80 places in camping (10m x 10m), near the Village Renault. The price is defined as : 17€ per place + 7 € per body and per night (minimum of 2 people). You can reserve directly to EAC by transferring 31 € / place to banc account of : Exclusive Alpine Club - Record du Monde Zolder - n° 20 Vijfkampstraat - Antwerp 2020 - Belgium. For a BIC / IBAN transfer, Bank : KBC KRED BE BB IBAN number = BE 74 733 0136844 07. Please to mention for each on transcript :

Family name of the person person responsible for the booking & space.
First name.
Arrival date
Name of Alpine Renault club.
For more informations, you can contact Robert Antonis by email eac.record-du-monde.zolder@pandora.be.
You can contact STARC Aquitaine by email too starc@alpinerenault.com.

We hope together, EAC and STARC Aquiaine, this meeting of Alpine and Renault Sport fans of the World is a full success !

Zoals dit er staat moet je wel persoonlijk aanmelden. Alleen je moet een aangemelde club aangeven. Dus de club moet geregistreert staan, mits geregistreerd, kan je je zelf aanmelden. Of lees ik nu ergens overheen?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
jeroen.k

Ik zie ze het nog steeds over betalingen hebben...daar lees je overheen ;) De club is namelijk niet van plan te betalen ;)
Tom
Moderator

kan idd wel eens kloppen dat je toch persoonlijk aan kan melden maar de club moet wel geregistreerd staan! Ik heb net een mailtje gestuurd met wat vragen dus ik hoop snel meer te weten
Paskie

Tom schreef:kan idd wel eens kloppen dat je toch persoonlijk aan kan melden maar de club moet wel geregistreerd staan! Ik heb net een mailtje gestuurd met wat vragen dus ik hoop snel meer te weten
Ah dat zou mooi zijn (Y)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

jeroen.k schreef:Dan moet er wel ZEKER zijn hoeveel mensen er komen. Er moet namelijk ook vooruit betaald worden...en dat gaat de club niet voorschieten...

Daar moet nog maar eens over gepraat worden door jullie als bestuur zijnde .

Oke logisch dat je niet als club voor de kosten op kan draaien , maar er valt best wat te regelen .

Dit is een uitzondering , dit gebeurd nooit meer zo groots z'on meeting als je ook maar een beetje een RENAULT hart heb wil je hier bij zijn .

Dus mijn vraag bij deze aan het bestuur, word er wat geregeld ? of moet ik weer lid worden van CRS :lol: :wink:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

jochem de haas schreef:
jeroen.k schreef:Dan moet er wel ZEKER zijn hoeveel mensen er komen. Er moet namelijk ook vooruit betaald worden...en dat gaat de club niet voorschieten...

Oke logisch dat je niet als club voor de kosten op kan draaien , maar er valt best wat te regelen .

Dit is een uitzondering , dit gebeurd nooit meer zo groots z'on meeting als je ook maar een beetje een RENAULT hart heb wil je hier bij zijn .

Dus mijn vraag bij deze aan het bestuur, word er wat geregeld ? of moet ik weer lid worden van CRS :lol: :wink:
Als je nog even afwacht Jochem en de laatste paar reply's leest, kon je zien dat alles weer aan het twijfelen is, en je waarschijnlijk zelf moet opgeven. Het enigste wat de club moet doen, is hun registreren bij de overkoepelende organisatie. En Tom wacht nu hun mailtje af wat er exact moet gebeuren, dus nog even geduld hebben.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

olijnsma schreef:
jochem de haas schreef:

Als je nog even afwacht Jochem en de laatste paar reply's leest, kon je zien dat alles weer aan het twijfelen is, en je waarschijnlijk zelf moet opgeven. Het enigste wat de club moet doen, is hun registreren bij de overkoepelende organisatie. En Tom wacht nu hun mailtje af wat er exact moet gebeuren, dus nog even geduld hebben.
Bedankt.
Dit stukje was een duwtje in de rug :wink:
let op de smilies ( ik ga zoiezo naar zolder al was het maar om de aankomst tezien van de auto's , toegang of geen toegang )
jeroen.k

Renault hart of niet...ik ga geen clubgeld in een "malafide organisatie" stoppen ;) Daar gaat het mij om...tuurlijk lijkt dit me prachtig...alleen krijgt Automaxx van mij wel voorrang ;)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

jeroen.k schreef:Renault hart of niet...ik ga geen clubgeld in een "malafide organisatie" stoppen ;) Daar gaat het mij om...tuurlijk lijkt dit me prachtig...alleen krijgt Automaxx van mij wel voorrang ;)
das persoonlijk dat automax je voorkeur krijgt, en als bestuurslid mag je dat niet zijn, bevooroordeelt :)

ik had het ook niet over club geld , maar een oplossing .

Ach wat maakt mij het ook uit , ik ga zoiezo
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Automaxx valt toch niet meer samen?
antoine
Car: Renault Clio III RS

jeroen.k schreef:Waarschijnlijk is de recordpoging verplaatst naar 26 en 27 juni en valt dan gelijk met Automaxx...denk dat een delegatie RTC dan wel te vergeten is? Automaxx gaat voor mij zeker voor! :D
Challenge Européen des Voitures de Tourisme Historiques de la FIA
FIA European Challenge for Historic Touring Cars
(7 épreuves / events)
Date Pays / Country Nom du circuit / Circuit name Groupe / Group Statut / Status
03/05/2004 GB Donington Park HTC I+
09/05/2004 IRL Mondello Park HTC I+
20/06/2004 B Zolder HTC I+
08/08/2004 D Nürburgring HTC I+
19/09/2004 B Spa 6 hours HTC I+
10/10/2004 P Estoril HTC I+
TBA CZ Most* HTC I+
dit komt van de fia site af dus deze datum zal wel kloppen
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Rudo schreef:World Record at Zolder
Exclusive Alpine Club invites you !

During the 30th. edition of the European Historic Grand Prix of Circuit Zolder, EAC Exlusive Alpine Club is organizing, supported by privileged partners and with the co-operation of the most important Alpine and Renault Sport cars clubs in Benelux, France, Germany, UK, Denmark, Norway, Sweden, Switzerland...,

The biggest European Reunion
of Alpine and Renault sport cars,
the 19th and 20th of june 2004
at Circuit of Zolder in Belgium.

The dates are changed 2 times and
are defined now the 19th and 20th of june.

Do not forget this meeting,
it will validate by
Guiness World Record Book
Hier staat inderdaad ook weer 19 en 20 juni, dus niet samen met Automaxx
jeroen.k

jochem de haas schreef:
jeroen.k schreef:Renault hart of niet...ik ga geen clubgeld in een "malafide organisatie" stoppen ;) Daar gaat het mij om...tuurlijk lijkt dit me prachtig...alleen krijgt Automaxx van mij wel voorrang ;)
das persoonlijk dat automax je voorkeur krijgt, en als bestuurslid mag je dat niet zijn, bevooroordeelt :)

ik had het ook niet over club geld , maar een oplossing .

Ach wat maakt mij het ook uit , ik ga zoiezo
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Hahaha nee geintje...;)

Nee dat weet ik, maar in het geval dat er geld betaald moet worden door de club dan moet dit wel eerst door de leden betaald zijn natuurlijk...de club schiet het niet voor...vandaar dat we even bericht van Tom af moeten wachten...

Ik wil er zelf namelijk ook wel graag bij zijn :)

En waarom Automaxx belangrijker is...?dat een perfecte gelegenheid is voor de club om zich te presenteren in groot tuning-land! :D (leden werven, leden ontmoeten, informatie verwerven, naamsbekendheid, etc.)

Maar als het niet samen valt en de organisatie komt met een duidelijk antwoord dan lijkt het me allemaal geen probleem :)
Tom
Moderator

ik kreeg net een keurig mailtje terug (in nl!! gelukkig, na mijn engelse mail), van die organisatie. Ik ga zo weer een aantal vervolg vragen stellen.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

hi tom,

kan je ons dan een update geven??
Tom
Moderator

tuurlijk Maik, Reken er alleen op dat degene die echt mee willen het ver van te voren moeten vaststellen. Ga je namelijk op het laatste moment niet, dan ben je namelijk je 25 euro kwijt!!
Tijn
Contacteer:

jochem de haas schreef: Ach wat maakt mij het ook uit , ik ga zoiezo
word!
there is no spoon.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Tijn schreef:
word!
Hee tijn is dit "sleng" ofzo ? Wat bedoel je ?
Kom je nog een x ff kijken ?
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

:lol:
antoine

ant1 schreef:Als ik het goed begrepen heb moet je je inschrijven via een club.Dus ik denk dat er een tropic gemaakt moet worden met wie er komt.Hoe het zit met die 25 euro weet ik niet , maar ik denk dat je eerst het geld naar de club moet overmaken en moeten zij het weer overmaken naar de organisatie.

Dit is een replay uit oktober,beetje jammer dat er dan nu nog niets is geregeld.Dus kom maar met een rekeningnummer waar je die 25 euro op kan storten.
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik ga naar zolder en die 25 euro stort ik wel .I like the shit :worship: .Renault knallen te zolder .
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Sander101 schreef:goed, wie gaan er mee naar belgie in juni ?

-= Gaan=-
- ant1/stef - clio 16v
- Tijn - 5GTT
- Janine - 5GTT
- Maarten - 5GTTi
- Gille - 21TURBO
- Paskie - Clio 16V
- Rick - 5GTT
- Jeroen.k - R19 16v
- JW - 21 Turbo
- Jochem - 5GTT
- Sander101 - Clio RS
- wilco - blue sport met knal moter :lol:
-=Twijfelaars=-

- Gilles - 5GTT/Williams
- Jasper - Clio 16v
- Chris - 5GTT
- Matijs - 5GTT
- Riel - 5GTT alsieafis
- Erik - 5 GTT, mits motor weer perfect draait
- Marcel(16v)- R19 16V

hup, meetingstyle, quote de lijst als je mee gaat
Tijn
Contacteer:

jochem de haas schreef:
Tijn schreef:
word!
Hee tijn is dit "sleng" ofzo ? Wat bedoel je ?
Kom je nog een x ff kijken ?
betekend zoiets als "Wat je zei , broeder, is helemaal waar" :smoke:

Ik kom gauw ff kijken bij je (Y)
there is no spoon.
Tom
Moderator

De voorzitter van EAC wist mij (onder andere) dit te vertellen. Een klein stukje uit zijn mail staat hieronder

Ik zou graag hebben dat jullie dit onderstaande lezen en begrijpen en dat er dan een nieuwe lijst gemaakt wordt van personen die serieus willen komen op de bekende datum van zondag 20 juni. Deze persoon moet ook bereid zijn om een bedrag van 25 euro vooraf te betalen!

-----------------
Het volstaat dus niet om bijv alléén zaterdag te komen , of bijv. Zondags telaat aanwezig te zijn ( chauffeurs zijn dus verplicht om Zondag om 11u bij hun voertuig te staan. ) Men rijdt volgens de richtlijnen van de stewarts Omloop Zolder op de piste en circa 2 uren later bekomt de afgevaardigde van elke deelnemende club deze som integraal terug + diverse prijzen
---------------------
jeroen.k

ant1 schreef:
ant1 schreef:Als ik het goed begrepen heb moet je je inschrijven via een club.Dus ik denk dat er een tropic gemaakt moet worden met wie er komt.Hoe het zit met die 25 euro weet ik niet , maar ik denk dat je eerst het geld naar de club moet overmaken en moeten zij het weer overmaken naar de organisatie.

Dit is een replay uit oktober,beetje jammer dat er dan nu nog niets is geregeld.Dus kom maar met een rekeningnummer waar je die 25 euro op kan storten.
Hoe het zit met die 25 euro weet ik niet , maar ik denk... Nou misschien wisten wij dit ook niet zomaar en moesten wij ook een hoop uitzoeken...en laat het nu net zo zijn dat niet elke club zo'n goede duidelijke site heeft als de rtc...dus niet meteen met jammer dat er nog niets is geregeld...we zijn er toch zeker druk mee bezig? Even geduld en dan weten we 100% zeker hoe en wat :) Als we maar zo geld over zouden maken of laten maken dan krijg je ook zo'n zooi in de boekhouding he ;)
antoine

En waarom beginnen jullie het nu pas uit te zoeken als ik het al in juni gepost heb?Sorry maar dit vind ik een goedkope smoes
jeroen.k

edited :)
Laatst gewijzigd door jeroen.k op do 15 jan 2004 8:22, 1 keer totaal gewijzigd.
antoine

Jeroen is het niet makkelijker om er een nieuw topic van te make?Ik heb ook al een pm naar tom gestuurd!
jeroen.k

ant1 schreef:En waarom beginnen jullie het nu pas uit te zoeken als ik het al in juni gepost heb?Sorry maar dit vind ik een goedkope smoes
En hoe lang zijn wij die het nu uitzoeken al bestuur rtc? Wij zijn al vanaf begin van aanstelling hiermee bezig. Ook was er een hoop onduidelijkheid over het hoe en wat (nog steeds trouwens)...dus eerder hebben wij gewoon geen uitlsuitsel kunnen geven hierover :)
Laatst gewijzigd door jeroen.k op do 15 jan 2004 8:27, 1 keer totaal gewijzigd.
jeroen.k

ant1 schreef:Jeroen is het niet makkelijker om er een nieuw topic van te make?Ik heb ook al een pm naar tom gestuurd!
Geen slecht idee ;) Ik maak er wel even één aan :)
Plaats reactie