middenconsole r5 gtt

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
rubie

Bestaat er een korte middenconsole met dubbele slede ?en dan nog met electrische ramen ,ik heb die lange dubbele din maar die komt te ver naar achter voor in mijn projectje wie kan me ffe helpen
martin rs

denk dat je dat met twee moet doen dus aan elkaar maken en zagen en afwerken met polyester ed.
volgens mij bestaan dubbel niet in het kort namelijk.
Anonymous

rubie schreef:Bestaat er een korte middenconsole met dubbele slede ?en dan nog met electrische ramen ,ik heb die lange dubbele din maar die komt te ver naar achter voor in mijn projectje wie kan me ffe helpen
Dus dan heb jij een dubbele over ?? :D
Rudo

rubie schreef:Bestaat er een korte middenconsole met dubbele slede ?en dan nog met electrische ramen ,ik heb die lange dubbele din maar die komt te ver naar achter voor in mijn projectje wie kan me ffe helpen
Nee, die bestaat niet.
De korte versie bestaat alleen in enkel dins met elec. raambediening en enkel dins zonder elec. raambediening.
Riël
Über-Spammer

Ik heb nog een enkel mét voor je :p ruile? :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Anonymous

Riël schreef:Ik heb nog een enkel mét voor je :p ruile? :p

Op wie doel je nu ?
Riël
Über-Spammer

Rubie
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
rubie

dan zit ik met een probleem,denk niet dat ik hem ga wegdoen eerder verbouwen dan maar weer
Plaats reactie