Fase 2 grill Willy op Fase 1!!!!

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Maximus

Goedendag mede coureurs,

Wie weet of de grill van een fase 2 willy
past op een fase 1!!!!

Thanks, :worship:

Maximus
Maximus,

(Strength and Honor)
speedline

Ja, moet je wel compleet bestellen (is al in kleur gespoten) met al het bijbehorende bevestigingsmateriaal. Tenzij je er al een hebt. Dan alleen het bevestigingsmateriaal. :wink:

Chassisnummer voor in Dialogys (bij dealer) C57M en dan een phase 2 jaartal zoals 94 of 95.

Grtz,

Zzpeedie.
Maximus

Hallo,
Weet je dat heel zeker want heb contact gehad met renault dealer van Gorp (Rotterdam) dat er al eens iemand was geweest daarvoor en het spul terug kwam brengen omdat het net niet paste vandaar deze reply.

Gr.
Maximus,

(Strength and Honor)
speedline

Maximus schreef:Hallo,
Weet je dat heel zeker want heb contact gehad met renault dealer van Gorp (Rotterdam) dat er al eens iemand was geweest daarvoor en het spul terug kwam brengen omdat het net niet paste vandaar deze reply.

Gr.
Ja, ik weet het heel zeker. Er staat niets voor niets bij AL het bevestigingsmateriaal. Je zal misschien het een en ander aan moeten passen. Er rijden zat Phase 1 Clio's rond met Phase 2 uiterlijk. Dat is er echt niet opgetoverd hoor.

Als iemand niet kundig genoeg is om het e.e.a. te monteren hoef je toch niet aan te nemen dat het niet gaat? En een dealer consulteren in dit soort gevallen is niet echt de beste methode. Je bestelt er de spullen die je nodig hebt. That's all...
Maximus

hahahahaha :lol:
wist niet dat je boos werd :D ,
nee ff serieus daarvoor heb ik deze topic ook geplaatst natuurlijk niet dat ik het koop en het er niet op past maarruh je zegt dus duidelijk met al het bevestigingsmateriaal Tenzij je er al een hebt (de grill bedoel je daarmee neem ik aan) HUH ik heb een fase 1 grill dus ik hoef nu alleen maar de fase 2 grill te kopen?

M.
Maximus,

(Strength and Honor)
jeroen.k

Nee een ph2 grill met al het ph2 bevestigingsmateriaal lijkt me he :)
Maximus

Oke dan ga ik het maar gelijk ff bestellen want er heeft namelijk een of andere idioot tegen me voorkant aangezeten terwijl die geparkeerd stond 1300 euro schade) en geen briefje achter gelaten maargoed is verzekeringswerk en hij staat nu bij de garage, denk neem ik gelijk zo`n mooie grill, oke bedankt

Maximus
Maximus,

(Strength and Honor)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Je moet er 2 kunststof klemmetjes bij hebben. Iedere dealer kan ze zo opzoeken in dialogys. dus voor links en rechts een klem en je kan het dan zo monteren. kosten iets van 6 euro per stuk dus daar hoef je het ook niet voor te laten.

GR.Frits
Marcel B.

speedline schreef: Er rijden zat Phase 1 Clio's rond met Phase 2 uiterlijk.
niet melden, anders ben je lang bezig :D
Laatst gewijzigd door Marcel B. op ma 12 jan 2004 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Don't walk the grass... smoke it
Jasper16v

Als iedereen zich gaat melden ben je nog wel ff bezig, het is erg makkelijk te monteren en het spreekt ook erg voor zich.
Plaats reactie