16V dashbord in een RSi

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
~thijs~
Contacteer:

Ik heb net de renault dealert gesproken en die kon mij vertellen dat het eigenlijk een soort van plug en play is!
turboman
Contacteer:

~thijs~ schreef:Ik heb net de renault dealert gesproken en die kon mij vertellen dat het eigenlijk een soort van plug en play is!
vertrouw je dealer! :lol:
~thijs~
Contacteer:

[neeschudmodus]

Jaaaahhhaaaaaa

[neeschudmodus] :wink: :D [/img]
Steven
Car: M536

Welke Renault praten we over? Finesse Schalkwijk of Finesse vlakbij-randweg?
~thijs~
Contacteer:

Pijlslaan (randweg)

maar meer navraag heeft me al gezegd dat het een pijlstok sensor gaat worden met een losse meter :p
turboman
Contacteer:

~thijs~ schreef:Pijlslaan (randweg)

maar meer navraag heeft me al gezegd dat het een pijlstok sensor gaat worden met een losse meter :p
ken ik, ook al een keer gekocht voor m'n 5 GTS, maar op 1 of andere manier werkte het niet (lekker).
turboman
Contacteer:

Thijs, ook DTP-er? Ik ook (Y)
Thierry

dtune_stefan schreef:Persoonlijk vind het het jammer, je ziet steeds vaker mensen met een RSI met een 16V motorkap, 16V interieur ofzo. Ik heb zoiets van:" koop dan een 16V ipv een RSI. Je kunt een RSI ook erg mooi uitbouwen zonder dat die dan op een 16V lijkt. Ik vond het juist mega lachen, want vaak dachten die gasten met een Golf GTI dat het gewoon een clio 1.4 of 1.2 was en dan gewoon lekker weggassen bij een stoplicht >-) :p
En dan heb je ook nog mensen die dan wel een 16v kopen en die bouwen ze dan om tot een Willie :s :lol:
jeroen.k

Je wil een olietemp. meter met peilstoksensor? Die heb ik nog nieuw liggen en wil hem eigenlijk niet gaan gebruiken... ;)
~thijs~
Contacteer:

@ Turboman: daarom doe ik de nieuwsbrief :wink: maaruh dan werk je dus ook op een Mac, vin jij niet dat de site traag is op Mac??

@ storm666: ik vin dat ze op elke auto standaard een olie temperatuurmeter moeten zetten!!
turboman
Contacteer:

~thijs~ schreef:@ Turboman: daarom doe ik de nieuwsbrief :wink: maaruh dan werk je dus ook op een Mac, vin jij niet dat de site traag is op Mac??

@ storm666: ik vin dat ze op elke auto standaard een olie temperatuurmeter moeten zetten!!
'

ik kan op alles werken (Meck/Winblows).. kzit voornamelijk op Indesign :worship:
Anonymous

turboman schreef: Verlengd RSi dashboard fase 3

Wie weet wat de pijltjes naar beneden en naar boven wijzend op de rechter schakelaarhendel betekenen (boordcomputer of radio Renault ???) NIEMAND kan het me vertellen, zelfs de dealer niet en ook niet de autozaak waar ik de auto gekocht heb ??!!
Mijn RSi heeft geen boordcomputer! en ook geen radio Renault, dus ik kan er niets mee... Het is ook niet de interval voor de ruitewissers.... Wat is het dan wel ?!!!
Ik heb het destijds ook gevraagd aan de Renault dealer. Ze gaven exact hetzelfde antwoord als wat jij te horen kreeg Dolf. Maar als ik telkens op het knpje druk dan gebeurt er helemaal niets!!
Plaats reactie