Friday Nightmeeting Oss I
Je hebt de club van FNO en de Renault Tuning Club. Deze aub niet verwarren. De 1e club houdt er namelijk zijn eigen denkbeelden en gebruiken aan over. Denkt u aub bij het bezoeken van een FNO dan ook zeker aan uw kuisheidsgordel en voorbehoedmiddelen! Bezoeken geschiedt op eigen risico. De leden aub niet voeren!

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik heb toch steeds meer mijn bedenkingen of ik ooit wel naar Beuningen ga komen...van mijn maagdelijke kontje blijven jullie afOllie schreef:Niet alleen William, schat zo ongeveer 90% van de ingewijde (uitgerekte) FNO crew

Dat zei ik ook....hehe silly me!MartijnG schreef:Ik heb toch steeds meer mijn bedenkingen of ik ooit wel naar Beuningen ga komen...van mijn maagdelijke kontje blijven jullie afOllie schreef:Niet alleen William, schat zo ongeveer 90% van de ingewijde (uitgerekte) FNO crew![]()

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
@ johan.
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... m?oudei=45
En rico heeft een ander (...)maatje. Kijk maar.http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... m?oudei=90
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... m?oudei=45
En rico heeft een ander (...)maatje. Kijk maar.http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... m?oudei=90
Project: GTT Blue Sport
hiieejjj geeeek, nie fuckuh meh de wolufskuul hiiee!!Ollie schreef:In de wolfskuul misschien ja
net weer even vijf pagina's FNO-niveau gelezen...sjezus, dan vragen sommige personen mij hier, waarom ik niet veel meer post...

Heb rico btw tijdje geleden nog zien lopen, waren voor een vriend van me op zoek naar een Polio. Hij kwam daar aanrijden met zijn AMG. Wel lachen, kende m toen nog niet, maar nu wel...haha. Toen hadie alleen nog meer goud om, btje Mr.T. idee 

zeg maar dat ze verrast wordt, ze mag ergens anders op rijdenRory schreef:Het word helemaal dol hier!
Ex is geslaagd voor dr rijbewijs, word uitgenodigd vanavond en ze denkt meteen dat ze mag rijden in de Clio!
DIE SPOORT NIET!

Dus jij weet waar dat 'bedrijf' zit??~Haas~ schreef:Heb rico btw tijdje geleden nog zien lopen, waren voor een vriend van me op zoek naar een Polio. Hij kwam daar aanrijden met zijn AMG. Wel lachen, kende m toen nog niet, maar nu wel...haha. Toen hadie alleen nog meer goud om, btje Mr.T. idee
Damn you are on to meMerijn schreef:Wedden dat je het toelaat vanavond? Ik ken het allemaal... Alles voor een blowjobje, he!

Mjah alles voor de snelle wip he

Als ze maar niet vergist dat dit wat sneller is dan hun Mazda 323Fje bij hun thuis en dat tractordiesel geval waar ze in gelest heeft!
Niet overdrijven, he...Rory schreef:Damn you are on to meMerijn schreef:Wedden dat je het toelaat vanavond? Ik ken het allemaal... Alles voor een blowjobje, he!![]()
Als ze maar niet vergist dat dit wat sneller is dan hun Mazda 323Fje bij hun thuis en dat tractordiesel geval waar ze in gelest heeft!

ongeveer..Wij ware niet bij zijn bedrijf he, maar hij kende de eigenaren wel waar wij waren. Toen zijn we maar vertrokken...Merijn schreef:Dus jij weet waar dat 'bedrijf' zit??~Haas~ schreef:Heb rico btw tijdje geleden nog zien lopen, waren voor een vriend van me op zoek naar een Polio. Hij kwam daar aanrijden met zijn AMG. Wel lachen, kende m toen nog niet, maar nu wel...haha. Toen hadie alleen nog meer goud om, btje Mr.T. idee

zal ff voor je navragen aan dezen en genen...

believe me...een 323f is niet vooruit te branden...hadden me schoonouders voor de Focus die ze nu hebben ook. Ben geen fan van Ford, maar als ik er in rijd en denk aan de mazda dan ben ik toch wel ff blij.Merijn schreef:Niet overdrijven, he...Rory schreef:Damn you are on to meMerijn schreef:Wedden dat je het toelaat vanavond? Ik ken het allemaal... Alles voor een blowjobje, he!![]()
Merijn schreef:Niet overdrijven, he...Rory schreef:Damn you are on to meMerijn schreef:Wedden dat je het toelaat vanavond? Ik ken het allemaal... Alles voor een blowjobje, he!![]()
Jaaaajaaaa, jou Willy is sneller!
Maar die 323 is maar een 1.5

En mn auto is wel snel hoor, alleen... mjah minder als die van de rest

als je er nou een filmpie van schietRory schreef:Je gaat me nooit geloven Merijn, maar ik zal vanavond met bewijs komen op MSN! Dat blonde mokkel , die bi dus die jullie ook weleens gezien hebben, heeft me serieus gevraagd voor een trio!![]()
En nee ik lieg niet!

Denk dat merijn wel in de kast wil zitten met zijn cam

I'm in!!!Rory schreef:Je gaat me nooit geloven Merijn, maar ik zal vanavond met bewijs komen op MSN! Dat blonde mokkel , die bi dus die jullie ook weleens gezien hebben, heeft me serieus gevraagd voor een trio!![]()
En nee ik lieg niet!

Nee dat was de vraag niet neeMerijn schreef:I'm in!!!Rory schreef:Je gaat me nooit geloven Merijn, maar ik zal vanavond met bewijs komen op MSN! Dat blonde mokkel , die bi dus die jullie ook weleens gezien hebben, heeft me serieus gevraagd voor een trio!![]()
En nee ik lieg niet!Of was dat de vraag niet?

Ik zat echt wazig te kijken gisteren toen dat voorbij kwam