Bekeuring !!!!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Tim B.

Nou, met mij gaat t ook lekker de laatste 2 maanden.

2x door rood gereden en beide keren geflitst(1x examendag in Groningen en had haast, 2e keer had ik zelf niet eens door!), terwijl ik nooooit door rood rij :( gewoon dom dus :(

en vorige week rij ik onze wijk in (30-km-zone), ben 100 meter van mn straat af en doe mn gordel ff af om netjes in te parkeren tussen 2 auto's en naast de stoep, staat er een politiewagen met een agent ernaast!!! GVD!!! Agent: "U heeft geen gordel om" ik: "ik woon hier, doe em net af" Agent: "Maakt niet uit, u krijgt toch een boete".

.....kosten van dit alles tezamen: 220 euro.

#$%$#%^#@# :(:(
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

foutje ja de auto van mij heeft wel een turbo maar mijn hersens zijn wat trager :D
rasit..

Maik (WOOFER) schreef:zozo behoorlijke brief..

dus als iemand anders zijn naam en adres erin zet.
kan hij deze brief ook gebruiken.

maar dan moet het wel om te snel rijden gaan zeker ?

rasit?
die brief kan je alleen gebruiken als je gelaserd bent en vervolgens staande gehouden..
Ben

Ik dus, ik zal de post even herhalen omdat het de laatste post was van de eerste pagina.
Zondag avond gelaserd in bussum en staande gehouden.

27 km te snel in bebouwdekom
kosten 90 pleuro
-Ray-
Contacteer:

ik heb ook aandelen bij het CJIB de laatste tijd :evil:

paar weken terug hoe stom kan je zijn, bellen in de auto, jawoor een stille achter me. 138 eurootjes meneer nee u hoeft geen dank u wel te zeggen.

laatst ook weer 1 voor 4 km te hard, 74 waar je 70 mag, en jawel weer 28 eurootjes lieve mensen.

daarvoor al 1 van 40 betaald, dus het gaat allemaal lekker dacht ik zo.

ik wens de medewerkers van het CJIB ook een fijne 13e maand en fijne bedrijfsuitjes toe. NOT!!! argh :(
Immer wieder die verdammte Holländer
Ben

Lol, dat gaat goed ray

dit was gelukkig mijn eerste in 3jaar rijbewijstijd

Voorheen kon ik het afschuiven op de ex-vriend van me zusje die de auto van me pa leende en de zelfde richting op ging als mij toen ik nog geen eigen kar had :). ALs er 1 in de bus rolde, ik snel zeggen ik rijd daar geen 60 maar 90 dus ik kan het niet geweest zijn :D. Maar dat is verledentijd helaas.
-Ray-
Contacteer:

dit waren ook de eerste drie in 3,5 jaar rijtijd!! argh!! :evil:

naja als het hierbij blijft en de komende 3,5 niks dan teken ik ervoor. :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Marijn

nog ff over de blauwe lichten. ik heb ze ook in mijn auto op m'n stadslichten (mooie donkerblauw licht). als ik dimlicht aanzet, zie je alleen een vage blauwe kleur, net als bij die nieuwe BMW's. daar zullen ze je toch niet op gaan pakken?!
jef

van de week bij me op school eerste dag dat ik er heen ga ik dus me scooter helm afgehouden voor me anders zit het dus voor geen meteren ja hoor om de hoek komt er zo'n ......auto aanrijden Ja dat is dan 40euro!! :(
Gilles
Contacteer:

Zo ff een oud topic uit de mottenballen halen.

Na een open meeting in Pernis op vrijdag avond (nacht) reed ik met nog 2 andere 5jes (TR en een GTE die since kort ook lid zijn van de clug) naar rotterdam om wat na te babbelen en gezellig een colaatje te drinken.
In Rotterdam moest de GTT ff tegen GTE sprintje trekken.. Dit liep ff niet goed af helaas....
Want achter mij stond een Mercedis met de bekende oranje strepen :( :( :( )wat wij niet gezien hadden...) je raad 't al natuurlijk, GTE en GTT sprinten weg, met de mercedis er achteraan :p
jammer dat ik niet gezien heb wat voor gat wij trokken tussen de 5jes en de mercedis :D
Maargoed aan alle lol kwam snel een eind toen wij aan de kant werden gezet door mnr de politie agent en ons een cadeautje gaf in de vorm van een geel briefje waarop stond dat wij de maximum snelheid met 30 km/uur hadden overschreden.. (was erg aardig van hem dat ie zo weinig schreef btw) :p
Tja op moment zelf was het ff niet zo lollig maar kan er nu alweer om lachu, tja is onze eigen fout natuurlijk :D
(Mercedes had uiteindelijk gewonnen. hihi want we hield ons ff in en hij spurte ons voorbij :p)

Uiteraard gaat er wel een bezwaarschrift komen tegen de boete want ook al hebt ie zo'n lage snelheid opgeschreven voor ons beide, toch heeft ie niet wettelijk (volgens ons) onze snelheid kunnen vast stellen ondanks wij wel wat hard op trokken :p
Tja nooit geschoten is altijd mis toch? :D

dus voor iedereen tip:: FF in zorgen dat je achter-raam goed schoon is zodat je GOED naar buiten kan kijken (wat bij mij dus niet het geval was) :p
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
rasit..

over die 30 km te hard in de bebouwde kom is nagedacht, want boven de 30 km te hard in de bebouwde kom krijg je een transactievoorstel..
nu staat je boete al vast..

en je krijgt ook nog eens een streepje achter je naam.
rasit..

dit bezwaarschrift alleen gebruiken indien je achtervolgd bent en staande gehouden.

de 2 hoofdredenen, waarom jij denkt dat de meting onjuist is, zijn

Agent heeft de snelheid gegokt en beschikte niet over een geijkte snelheidsmeter

Achtervolging duurde te kort en de afstand was te groot

Officier van Justitie

Geboortedatum:
Bankrekeningnummer:

11-01-2004

Edelachtbare Heer, Mevrouw,

Hierbij stel ik administratief beroep in tegen de sanctiebeschikking d.d. die op grond van art. 3(2) WAHV aan mij is opgelegd met beschikkingsnummer waarvan u mij per brief op de hoogte heeft gesteld en waarvan een kopie is bijgevoegd. Allereerst verzoek ik u om mij een kopie van het originele sanctiebesluit als bedoeld in artikel 3(2) van de WAHV toe te sturen. Ten tijde van de (beweerde) overtreding heb ik zelf op mijn eigen snelheidsmeter met eigen ogen waargenomen dat mijn rijsnelheid in overeenstemming was met de ter plaatse geldende maximumsnelheid. Ik heb de overtreding dus niet begaan en de snelheidsmeting was dus niet juist.

Uit uitlatingen van de verbaliserende ambtenaar bleek dat hij zelf ook geen enkele notie had van de gereden snelheid en 'er maar een gooi naar deed'. Ook gaf hij toe dat het surveillancevoertuig niet beschikte over een geijkte snelheidsmeter.

De opsporingsambtenaar die het surveillancevoertuig bestuurde heeft maximaal 2 a 3 seconden achter mij gereden en heeft dus geen geldige snelheidsmeting gedaan. Bovendien zat er een aanzienlijke tussenruimte tussen mijn voertuig en dat van de opsporingsambtenaar, waardoor deze onmogelijk een juiste waarneming van de daadwerkelijk gereden snelheid kan hebben gedaan.

Ik wijs in dit verband verder op recent onderzoek van de Duitse ANWB en berichten in de media (bijvoorbeeld een tractor die 216 km/u reed) die hebben uitgewezen dat, ondanks het bestaan van een Regeling Meetmiddelen politie, een aanzienlijk deel van de meetapparatuur ongeschikt is om een zorgvuldige meting mee uit te voeren. Verder is mij bekend dat apparatuur vaak verkeerd en door volstrekt onbevoegde personen wordt gebruikt, alsmede dat de opsporingsbevoegdheid van een groot aantal buitengewoon opsporingsambtenaren niet goed is geregeld. Ik bestrijd dus uitdrukkelijk dat sprake is geweest van een betrouwbare meting waarbij ik tegelijkertijd verwijs naar HR 22/8/2000 ELRO AA6827 zaaknr. 323-99-V ro 3.8. Zoals uit dit vonnis blijkt, zal wel degelijk een onderzoek naar de gebruikte meetapparatuur dienen te worden ingesteld indien de betrouwbaarheid van de meting in twijfel wordt getrokken. Dit is in dit geval dus zonder meer aan de orde.
Voor een gemotiveerde onderbouwing verwijs ik u naar mijn eigen bovenstaande nadrukkelijke verklaring over mijn rijsnelheid en naar de gedetailleerde beschrijving van de geldende omstandigheden ten tijde van de bewuste meting, op welke meting de beschuldiging van te hard rijden kennelijk wordt gebaseerd.

Gezien de twijfels die ik heb omtrent de verrichte opsporingshandelingen verzoek ik u eveneens, onder verwijzing naar artikel 6 EVRM, om toezending van een kopie van de overige relevante stukken die zich in het dossier bevinden en waarop de beschuldiging is gebaseerd. Ik heb recht op deze stukken om mij gedegen te kunnen voorbereiden en om mijn verdediging, daar waar nodig, nader te kunnen aanvullen en onderbouwen. In dit verband beroep ik mij gelijktijdig op de Wet openbaarheid van Bestuur (WOB), dan wel op de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). Indien u, om wat voor reden dan ook, meent te moeten afzien van het toezenden c.q. openbaarmaken van dossierinformatie, vermag ik te verwijzen naar naar de uitspraak die het Hoofd van Bureau verkeershandhaving, mr. J. Spee, in zijn brief van 17 september 2002 (kenmerk HVD. 874-2002) heeft gedaan op een krachtens titel 9 Awb ingediende klacht. Ik beroep mij in deze derhalve nadrukkelijk op het gelijkheidsbeginsel en zal mij bij een eventuele weigering zonder enige aarzeling wenden tot de klachtenregeling van het Openbaar Ministerie.

De navolgende documenten dienen in ieder geval deel uit te maken van het dossier:

het zaakoverzicht van het CJIB waaruit in ieder geval dient te blijken dat de apparatuur op de voorgeschreven wijze in gebruik was, door een bevoegd ambtenaar werd bediend, alsmede dat deze tijdig en conform de voorschriften was geijkt. Dit laatste dient te blijken uit het in het zaakoverzicht opgenomen serienummer van het ijkrapport dat dient te correspondeert met het serienummer van de in het ijkrapport vermelde radarapparaat;
voor zo ver van toepassing: de foto waaruit blijkt dat het betreffende voertuig op enig moment ter plaatse heeft gereden;
de verklaring van onderzoek voor de gebruikte meetapparatuur als bedoeld in art. 1a van de Regeling meetmiddelen Politie/KLPD d.d. 7 en 4 juli 1997 (ijkrapport), afgegeven door het Nederlands Meetinstituut; deze verklaring mag op grond van art. 2.2. niet ouder zijn dan een jaar, waarbij het tijdstip van de mogelijke overtreding beslissend is;
afschriften van het proces-verbaal van beëdiging, alsmede de akte van beëdiging van de Buitengewoon Opsporingsambtenaar (BOA), voor zover de gedraging door een dergelijke ambtenaar is geconstateerd. Dit vanwege het feit dat mij bekend is dat dergelijke ambtenaren in het verleden zeer regelmatig op een onjuiste wijze zijn beëdigd en Justitie veelal niet beschikt over de bijbehorende formele akten.
De in het vorenstaande genoemde beroepsgronden zullen, voor zo ver nodig, na ontvangst van een kopie van de relevante dossierstukken verder door mij worden aangevuld. Ik behoud mij uitdrukkelijk het recht voor om te allen tijde nadere gronden aan dit administratieve beroepschrift toe te voegen. Voor zo ver in deze sprake is van een schriftelijke verklaring van een opsporingsambtenaar, verzoek ik nu reeds om deze als getuige te horen. Dit onder verwijzing naar art. 6 EVRM en naar eerder genoemde feiten en omstandigheden die ernstige twijfel doen zaaien over de manier waarop de meting is uitgevoerd.

Voor zover de politie naar aanleiding van mijn bezwaarschrift om nadere informatie wordt gevraagd dan verzoek ik u mij hiervan direct schriftelijk op de hoogte stellen. Indien en voor zover u van de politie geen reactie binnen 4 weken ontvangt dan dient deze beschikking te worden vernietigd, gelet op de inhoud van de Aanwijzing administratiefrechtelijke handhaving verkeersvoorschriften d.d. 29 juni 1999 (Stcrt. 1999, 137, en 2000, 236 en 238). Bij deze kennisgeving heb ik dus een direct en rechtstreeks procesrechtelijk belang zodat ik graag tijdig en volledig hierover op de hoogte word gehouden.

Ik verzoek u ten slotte om binnen zestien weken een beslissing te nemen en, indien deze termijn niet wordt gehaald, de beschikking te vernietigen. Ik wijs u hiervoor op de termijn van zestien weken die door verschillende parketten wordt gehanteerd en die als redelijke beslistermijn wordt beschouwd. Indien niet binnen deze termijn kan worden beslist dan wordt de beschikking vernietigd. Uit het oogpunt van rechtsgelijkheid dient deze termijn landelijk te worden toegepast. Ik maak dus ook op voorhand bezwaar tegen een mogelijke verlenging van deze termijn met nogmaals acht weken.

Bij gegrond verklaring van dit administratieve beroepschrift bestaat een wettelijk recht op vergoeding van gemaakte kosten, alsmede op vergoeding van wettelijke rente. Ik verzoek u met dit feit rekening te houden bij eventuele vernietiging van de bestreden beschikking.

Hoogachtend,

Renault tuning club :p
Remco T.
Contacteer:

Ik heb een paar maanden geleden ook nog een
aanvaring gehad met de politie. Ik reed bij ons
achterin de wijk over een snelheidsheuveltje,
schijnbaar iets te langzaam trok ik daarna op en na
20 meter zag ik een clio achter me duwen. op het
moment dat ik dus gas gaf kwam hij dichterbij met de
intensie om mij in te halen voor een viaduct waarachter
een onoverzichtelijke S-bocht in zat.
Aangezien het vermogensverschil van een clio 1.2
en een 1.4 turbo dacht ik hem te waarschuwen door op
mn gas te gaan staan weer los te laten en hem achter me
aan te laten sluiten, maar wat hij deed was mij toch inhalen net
voor het viaduct en met 60km begon zijn achterkant
te slippen en schoot de berm in over de stoep en
tegen een andere auto aan.. Als ik hem er voorbij
had laten gaan had hij waarschijnlijk een frontale
botsing gehad met een auto die op dat moment van de
andere kant zou komen had ik niet genoeg tijd om te
reageren en had ik mn broers auto volledig totall
los gereden in de achterkant van de clio met de
gevolgen dat ik waarschijnlijk een flinke whiplash
zou overhouden eraan. Na het ongeluk ben ik naar
huis gereden en me bedacht en terug gegaan naar die
kerel. De politie was inmiddels aangekomen en heb ik
mijn verklaring afgelegd. Meneer agent zei dat ik er
waarschijnlijk nix meer van zou horen omdat het hem
wel duidelijk was. 2 maanden later krijg ik een
bekeuring voor het hinderen van verkeer van 236
euro.. ka-ching! na wat heen en weer bellen kreeg ik
geen voet bij stuk om bezwaar in te dienen. Ik moest
zoiezo de boete betalen en het proces zou
waarschijnlijk meer tijd in gaan nemen dan mijn hele
schoolperiode. Volgende x rijd ik dus gewoon lekker
door eigen schuld dikke bult..
Riël
Über-Spammer

Daar liet ik het uit principe al niet bij ...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Remi 16V
Contacteer:

Een vriend van mij heeft vanacht zijn rijbewijs verloren aan oom agent. hij reed naar hun zeggen 130 waar hij 50 mocht. zij hebben hem ook waarschijnlijk alleen langs zien flitsen. Maar hij is zijn papiertje wel kwijt. Die brief heeft nou helemaal geen zin meer zeker of is het nu nog niet zeker of hij voor moet komen. Bestaat er een kans dat hij zijn rijbewijs terug krijgt zonder dat hij moet voor komen? ze zeiden tegen hem dat er wel een paar weken overheen ging voordat alles verwerkt was en dat hij wel bericht kreeg. Het is zijn eerste keer.
Vos

die gasten van blik op de weg hoor ik steeds zeggen dat je hem binnen een week weer hebt + dikke bekeuring .... en als het nog een x gebeurd dat je dan zwaar de pineut bent en hem langer kwijt bent....
Clio 16v.....
rasit..

Remi 16V schreef:Een vriend van mij heeft vanacht zijn rijbewijs verloren aan oom agent. hij reed naar hun zeggen 130 waar hij 50 mocht. zij hebben hem ook waarschijnlijk alleen langs zien flitsen. Maar hij is zijn papiertje wel kwijt. Die brief heeft nou helemaal geen zin meer zeker of is het nu nog niet zeker of hij voor moet komen. Bestaat er een kans dat hij zijn rijbewijs terug krijgt zonder dat hij moet voor komen? ze zeiden tegen hem dat er wel een paar weken overheen ging voordat alles verwerkt was en dat hij wel bericht kreeg. Het is zijn eerste keer.
als het zijn eerste keer is, denk ik dat hij binnen 10 dagen zijn rijbewijs terug heeft.
vervolgens mag hij zich alvast voorbereiden op een zeer hoog transactievoorstel..
Remi 16V
Contacteer:

Heeft zo'n brief nog wel zin dan. of laat ik het zo zeggen.... Heeft het nog nut om er tegenin te gaan dan
rasit..

je krijgt een transactievoorstel dus kan je geen bezwaarschrift indienen.. als je het transactievoorstel krijgt heb je 2 mogelijkheden.

of je betaalt hem gewoon, of je betaalt hem niet en je laat het voorkomen bij de rechtbank.

als je hem betaalt erken je dus schuld en krijg je een justitiele registratie, die dus meetelt wanneer je opnieuw in de fout gaat..

betaal je niet dan moet je voorkomen bij de rechtbank, en dan moet je dus wel met een goed verhalen komen anders heeft dat geen zin.
clio_rally
Contacteer:

Remi 16V schreef:Een vriend van mij heeft vanacht zijn rijbewijs verloren aan oom agent. hij reed naar hun zeggen 130 waar hij 50 mocht. zij hebben hem ook waarschijnlijk alleen langs zien flitsen. Maar hij is zijn papiertje wel kwijt. Die brief heeft nou helemaal geen zin meer zeker of is het nu nog niet zeker of hij voor moet komen. Bestaat er een kans dat hij zijn rijbewijs terug krijgt zonder dat hij moet voor komen? ze zeiden tegen hem dat er wel een paar weken overheen ging voordat alles verwerkt was en dat hij wel bericht kreeg. Het is zijn eerste keer.
Ik ben dus laatst met 115 gepakt, beetje zelfde verhaal. Je krijgt je rijbewijs na max. 10 dagen terug. Vervolgens kan de officier je een schikkingsvoorstel doen (ik had die binnen en week binnen). Dat voorstel werkt zoals rasit het hierboven al uitlegt. Er is een kleine kans dat hij zin heeft om er echt iets van te maken, dan doet hij geen voorstel en laat hij het voorkomen. Bij het voorkomen zou hij dan je rijbewijs kunnen eisen... kans is echt klein, officier werken volgens standaard richtlijnen en geven de eerste keer gewoon een dikke boete... voor mij 418 euro, hatsekidee...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Steven
Car: M536

Whoei dat zijn forse bedragen....

Daar is mijn €92 nix bij na een sprintje door de binnenstad. Gemeten snelheid 75 km/u en dat terwijl ik de andere kant op nog 120 reed ;)

Naja ergens ook wel terecht, moet toch es rustiger aan rijden door de binnenstad. (nu was dit wel 2 baans, maar toch...)
Wouter.

Moontje Mégane Coupé schreef:Ik rijd net de parkeergarage in, en wil me auto parkeren... (haha, logisch) Komt er een politie-auto de parkeergarage inrijden.. Aangezien de winkels op maandag pas om 13.00 uur open gaan, was er nog niks te doen, maar 4 auto's of zo... Ik zet me auto neer, en ze stoppen voor me, stappen uit en stellen de wel bekende vraag: Goedemorgen mevrouw!! U weet waarom we u laten stoppen ??? Ik stomverbaasd 'nee' antwoorden natuurlijk... Antwoord van meneer agent: U heeft blauwe stadslichten, en dat mag niet.. Daar krijgt u een proces verbaal voor...

Na veel zielige blikken en charmante gedragingen kreeg ik het gele briefje overhandigd, met daarop een bedrag van €86,- !!!!!!!!!!!!!! :( :( :(

En wat zeggen we dan ??

EN BEDANKT.......

doeiiii,
Moontje....
Gewoon een bezwaarschrift schrijven, heb ik ook gedaan. Ik kreeg hem toen ook voor het rijden met blauw dimlicht. Na me bezwaarschrift waar ik in had gezet dat het sanctie bedrag niet klopte omdat als je met kapotte verlichting rijd het bedrag lager is en dat de lampen europees goed gekeurd waren. Ik kreeg wel de helft terug gestort. Altijd beter dan niets.
rasit..

ik denk dat een bezwaarschrift na bijna 2 jaar niet echt nut meer heeft :p :D
Laatst gewijzigd door rasit.. op ma 12 jan 2004 0:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Wouter.

Stom niet opgelet. (N)

Dan voor de mensen die nog komen!
André ter Velde

Ik hoop dat hij zijn rijbewijs de komende paar jaar niet meer terug krijgt! 130 binnen de bebouwde kom, wat een eikel!
clio_rally
Contacteer:

André ter Velde schreef:
Ik hoop dat hij zijn rijbewijs de komende paar jaar niet meer terug krijgt! 130 binnen de bebouwde kom, wat een eikel!
Op zich waar, maar je moet de omstandigheden wel een beetje kennen voordat je oordeelt. Ik ben ook gepakt met 115 in de bebouwde kom, eigenlijk schandalig. De plek waar ik werd gepakt is echt net na een stuk 80 km/u een het is er twee baans. Verder was het 2 uur 's nachts. Die agent was ook niet aan het preken ofoz, hij verteld dat ze daar alleen nog maar mensen aanhouden als ze minimaal 90 gaan, anders bleef ie bezig... maar toch... niet netjes van me...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik kan bij mij in de stad veel plaatsen opnoemen waar je 'probleemloos' 130 kan rijden en waar je niemand in gevaar brengt. Ik vraag me dan ook nog steeds af waarom je daar maar 50 mag en juist daar staan te flitsen... :S
Ollie

Dat noemt met in de volksmond ook wel staatskasspekking :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Precies! (N)
Mickael

André ter Velde schreef:
Alsof jij nooit dat soort snelheden hebt gereden met de clio.....

Ik kan me nog een dijkje herinneren met een witte intergra.......

Het hangt er gewoon vanaf waar je het doet en wanneer.
Remi 16V
Contacteer:

Het was dus om half 4 s'nachts. 500m voor het einde van de bebouwde kom kwamen ze hem pas achterna want daarvoor zat er een lupo achter hem te spelen. die had ze waarschijnlijk wel in de gaten. dus ze hebben het pas gemeten moeten hebben toen hij de bebouwde kom al uit was. Maar omdat ze hem langs zagen komen gingen ze er denk ik maar vanuit dat hij daar ook zo hard reed
Ivo
Über-Spammer

Ik had ook weer bingo:

gemeten 142 km/u waar je 120 mocht (N)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:Ik had ook weer bingo:

gemeten 142 km/u waar je 120 mocht (N)
Dat was zeker meteen de TOPsnelheid van de TWINGO?
Rory

Geflitst, aangehouden, bon binnen en betaald
114 gereden waar je 70 mocht = 44km te hard na correctie.. bijna rijbewijs kwijt :(

Viel wel op, alleen een CRX'je en ik werden stil gezet, de rest van het Volvo/Golf kantoorpikkies konden allemaal TE hard doorrijden

Totaal : 245,- euro's!
Mrtn
Car: R5GTT

2 weekjes terug had ik een collega rond 17.15 achter het CS A'dam gedropt, reed ik weg met wielspin in 1 en 2, sta ik 200m verder voor roodlicht, kwam er een agentje aangerend, ging voor de auto staan en gebaarde dat ik aan de kant moest.

Vroeg ie me waarom en blabla, dus ging de auto natrekken via z'n portofoon, alles goed, alleen kon ik me papieren niet vinden. Ze zaten niet, zoals gewoonlijk, in mn wallet :@ Daar kreeg ik een prent voor, €30.

Kwam ik thuis bleek dat mn vriendin ze had, die had de dag daarvoor uit mn portomonnee gehaald om aangifte te kunnen doen van de parkeerschade die mij was toegebracht, dat was ik dus even vergeten :(

conclusie: ik ben met mn GTT ingehaald door een agent te voet :lol: :lol:
Mrtn = Maarten
Gesloten