Bumper voor eraf + rechtervoorwiel half eruit was het enigste dat ik gisteren nog heb kunnen zien. Meer info later vandaag.

En al helemaal in een 5-je...maar wel klote idd!Patrick L. schreef:shit voor je, wees blij dat jezelf niets hebt, aangereden worden door een vrachtwagen kan desastreuze gevolgen hebben...
Ik ga zeker alle informatie posten die ik weet, alleen weet ik op dit moment zelf niet veel.~Haas~ schreef:klote idd!
het lijkt er inderdaad op dat iedereen de laatste tijd schade rijd..Gelukkig heb ik mijn portie ff gehad..hoop ik
Sterkte met de wederopbouw als dat mogelijk is en houd ons op de hoogte...
Dank u woordenboek-GeertGeert Claes schreef:Euh gardebou is spatbord, amortiseur is veerpoot, fusée is officieel wieldrager, maar dat zullen ze wel kennen.
Euh als je spatbord links ook geraakt is, dan wil dat wel zeggen dat je motorkap verschoven is, en dus ook stuk is, of dat de neus van de auto opzijgegaan is.......
Als ik je auto eens kan bekijken op foto ofzo, dan zal mij veel duidelijk worden denk ik.
Maar 1 ding staat vast, we fixen het wel
vertel da maar is bij een hamburgerkeH8bal schreef:Maar links is lichtjes geraakt omdat ik zowa tussen een vrachtwagen en een camionet gesandwiched ben. Lang verhaal
Zo snel mogelijk de mechaniek, en da zou misschien wel eens tof zijn als ge eens komt zien als we aan de carrosserie beginnenkevinb schreef:of schokdempers![]()
hey ,bal sucses, me de op-bouw as ge wa hulp nodig hebt, laat horen he!
ken iemand die in een vorig leven nog carosserie heeft gestudeerd