Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Merijn schreef:Heb je de router al een naam gegeven?? Die moet namelijk de naam krijgen die vroeger aan je PC verbonden was. Als het goed is moet 'ie dan direct werken. Toch, Rory?
Router moet IP en Hostname hebben.
Router moet eerst verbonden worden met @Home modem..
Als de router DHCP ondersteunt direct aanzetten!
PC op aansluiten, zorgen dat je een ip van de router krijgt en dan hoef je je alleen nog zorgen te maken van Router -> Modem @Home.
Mocht het niet werken, heb ik nog wel een idee waar het aan kan liggen
Alvorens je gaat scheren moet je wel even bijknippen, anders kan het nog wel eens pijn gaan doen... En voor echt silky soft skin moet je het natuurlijk met een mesje doen!
Nadeel is alleen dat je tarrels niet meer aan je hol blijven hangen...
Merijn schreef:Alvorens je gaat scheren moet je wel even bijknippen, anders kan het nog wel eens pijn gaan doen... En voor echt silky soft skin moet je het natuurlijk met een mesje doen!
Nadeel is alleen dat je tarrels niet meer aan je hol blijven hangen...
Ah bedankt voor de tips, ga natuurlijk voor silkly soft he, lekker glijden!
Mjah dat is wel klote natuurlijk, maar laatst zat het helemaal in de knoop, had Rob er allemaal vlechtjes ingelegd Dus nu gaat het eraf!
Wat je ook kunt doen is een netje vlechten. Dan kan je op momenten dat er geen wc voorhanden is gewoon effe schijten. Hoef je dat netje maar te legen wanneer er wel een wc in de buurt is...
Merijn schreef:Wat je ook kunt doen is een netje vlechten. Dan kan je op momenten dat er geen wc voorhanden is gewoon effe schijten. Hoef je dat netje maar te legen wanneer er wel een wc in de buurt is...
moet je alleen niet vergeten dat je niet kunt zitten in tussen tijd
Merijn schreef:Wat je ook kunt doen is een netje vlechten. Dan kan je op momenten dat er geen wc voorhanden is gewoon effe schijten. Hoef je dat netje maar te legen wanneer er wel een wc in de buurt is...
Is ook een goed idee, had ik eerst ook, alleen het zat allemaal zo lekker, en als je dan te lang wacht zit het allemaal vastgekoekt en dan kun je net zoals Tom tijdje niet recht lopen/zitten!
Is ook een goed idee, had ik eerst ook, alleen het zat allemaal zo lekker, en als je dan te lang wacht zit het allemaal vastgekoekt en dan kun je net zoals Tom tijdje niet recht lopen/zitten!
Merijn schreef:Hmmz... Ik kan zo na mijn werk wel effe langs komen als je dat wilt. Of een andere dag, maakt mij niet uit. Ben wel benieuwd geworden...
kan trouwens toch wel als je wilt, dan zorg ik dat de pc aangesloten staat tegen die tijd. Zeg maar of je nog zin hebt en hoe laat
Merijn schreef:Hmmz... Ik kan zo na mijn werk wel effe langs komen als je dat wilt. Of een andere dag, maakt mij niet uit. Ben wel benieuwd geworden...
kan trouwens toch wel als je wilt, dan zorg ik dat de pc aangesloten staat tegen die tijd. Zeg maar of je nog zin hebt en hoe laat
Ik kan wel vanuit mijn werk gaan, maar ik moet wel effe iets eten van tevoren... Misschien toch handiger als we het op een andere dag doen. Of jij moet zo vriendelijk zijn om de vetpan aan te slingeren.
Ik kan wel vanuit mijn werk gaan, maar ik moet wel effe iets eten van tevoren... Misschien toch handiger als we het op een andere dag doen. Of jij moet zo vriendelijk zijn om de vetpan aan te slingeren.
misschien dat je wel kan blijven eten anders... Hoe zit jij morgen in de tijd??? Dat kan ook
Is goed... Vanavond is misschien een beetje kort qua tijd. Ik moet in ieder geval nog naar huis en dan komen we nogal laat in Beuningen aan, denk ik. Je bent al snel een uur aan het kloten met zo'n ding, he... Morgen lijkt me beter, hebben we het vanavond nog over.