Clio gevonden. Toevallig iemand die deze auto's kent?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Michel S.
Contacteer:

Okee mannen. We hebben 2 clios gevonden wat eigenlijk perfect gaan met ons budget.
Nu riskeer ik natuurlijk de kans andere zoekende een tip te geven, maar ja, die waag ik wel.

We hebben 2 clios gevonden wat ons aanspreken.

[img]http://pictures.autotrader.nl/PICTURES/ ... 40x1x0.jpg[/img]
Deze staat in Meppel en vraagprijs is 1500. Is uit (eind) 92 en heeft 108.000 gelopen. Elektrisch kanteldakkie, sportuitlaatje en 15" velgen.
Hier hebben wij het meeste intresse in.

En dan hebben we deze nog gevonden:
[img]http://pictures.autotrader.nl/PICTURES/ ... 40x1x0.jpg[/img]Deze staat in Kortenhoef voor 1750,-
BJ6-92, apk, 158DKM gelopen, sunroofje. Eigenlijk vrijwel hetzelfde. Wel heeft deze de 2de versnelling matig..

Mijn vraag is, is 1 of beide auto's bij iemand bekend en kun je ons dan wat meer info geven. Want we willen wel gaan kijken, maar limburg is best een eind verwijderd.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Alleycat
Contacteer:

klinkt misschien vreemd, maar ondanks de hoge km stand, zou mijn gevoel zeggen: "koop die onderste" .
Waarom? Omdat daar niet veel aan gedaan is en aan die bovenste wel, dwz de bovenste is sowieso van een jong iemand geweest, kijk maar naar de raamband en de velgen etc. Een jong iemand wil vaak ( niet altijd, voorzichtig met mijn uitspraken hier :wink: )zeggen dat ie afgeragd is. Dit verklaart ook de lagere prijs ten opzichte van de km stand....
Misschien is dit niet zo en moet je gewoon niet op mijn geblaat ingaan, maar ik had zo een idee....
Abel
Über-Spammer

1 tip koop hem bij een garage!!

heb je een half jaar bovag garantie :)
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Abel schreef:1 tip koop hem bij een garage!!

heb je een half jaar bovag garantie :)
No way, dit soort auto's koop je niet bij de garage met Bovag garantie (voor dit soort prijzen of iets meer), dan zit je aan een hogere minimum verkoop prijs.
Bram

Ik denk dat als je een van beide auto's koopt je gewoon geluk moet hebben. De vraagprijzen zijn een stuk minder dan de gemiddelde clio 16v en daar zal vast wel een rede voor zijn..
jeroen.k

Aangezien je op zoek was naar een Clio met motorschade zou ik voor degene met de hardste carrosserie gaan :)

Idd...bij de garage kopen is onzin en die Bovag-garantie stelt ook geen f*ck voor... (kijk bijv. naar die Grand Prix van Jesper destijds)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hou er rekening mee dat de bovenste voorschade gehad kan hebben, aangezien er geen 16V-bumper op zit. En laat die bovenste ook eerst eens even NAP checken. Johan werd er door een potentiele koper ook op gewezen dat de auto geen 145.000 km, maar bijna 200.000 gelopen had. :(

Succes! :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Het is niet de bedoeling om hier te koop gespotte auto's te bespreken.

De reden daarvan is al vele malen besproken.

Michel je bent zelf technisch genoeg, ga er eens kijken en besluit daarna waar jullie wat mee kunnen.

Closed.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gesloten