denk dat je even contasct moet leggen met de club renault sportives daarvoor, het is hun blad en ik geloof dat zij het ook wel gewoon los verkopen.....
Een vriend van mij heeft het geschreven. (Kees van Bree) Ik heb het thuis in .doc Zal wel vragen of ik het naar je toe mag mailen in .doc of anders zet hij het wel om in .pdf
Ja Cees van Bree heb ik destijds in september '03 ook al eens gemailed om deel 2, maar hij stelde voor om bij hem langskomen voor een "praatsessie". Die houdt hij iedere maand met leden van dat blad. Bovendien verwachtte hij nummer 36 pas in november/december klaar te hebben. Ik kreeg in ieder geval niet de indruk dat ie het zo beschikbaar wilde stellen (mocht ie het dus klaar hebben).
Aangezien het nu januari is, vroeg ik me af of iemand hier dat blad heeft en alleen dat artikeltje even zou willen kopieren.
Sander schreef:Een vriend van mij heeft het geschreven. (Kees van Bree) Ik heb het thuis in .doc Zal wel vragen of ik het naar je toe mag mailen in .doc of anders zet hij het wel om in .pdf
gr S nder
Ja zie mijn antwoord, .doc is ook prima hoor, het hoeft geen pdf te zijn, net hoe het uit komt. Maar als je het mag mailen graag .
Tijn schreef:denk dat je even contasct moet leggen met de club renault sportives daarvoor, het is hun blad en ik geloof dat zij het ook wel gewoon los verkopen.....
precies, wel verstandiger (copyright).
Hoofdredacteur = rene de bonte
Ik heb Kees gebeld maar hij heeft hem niet meer. Maar ik heb V3 hier thuis. Ik weet niet welke versie Robert heeft? Die in het alpineblad heeft wel meer/andere foro's, als je die wilt zul je toch even met de club moeten mailen.