ACT : Formule 1 Deel I
Euh ik ben sinds ik kijk in 1994 fan van hem, ook toen het minder ging...je kan het beter over de Hakkinen fans hebben van toendertijd...mrbullet schreef:Jij bent eentje van die vele Schumie succes volgers als straks iemand anders altijd de leiding neemt volg je hem zeker?Jasper16v schreef:sorry jongens, maar schumi word weer de man
verder hopen dat reno de sprong nu kan makenIk heb zo'n hekel aan schumacher fans!
En mensen die een hekel aan Schumacher hebben omdat ie Duits is doe ik al helemaal geen uitspaak over, want die zijn het nie waard.
Van Raikonen of Montoya zal ik nooit fan worden. Ook al rijden ze jaren vooraan...
Beetje loze uitspraak van je...(ondanks je smilies

Laatst gewijzigd door Jasper16v op di 6 jan 2004 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Tis een arrogante lelijke rotmof?Merijn schreef:Ik ga wijselijk mijn mond houden over Schumacher, denk ik...

Nee, ik heb niks tegen zijn houding of het feit dat 'ie duitser is. Integendeel, eigenlijk...
Ik vind zijn rijgedrag gewoon verre van normaal.
Pas sinds hij wat minder tegenstand krijgt is dat veranderd. Kan ook niet anders, als je bijna altijd vooraan rijdt. 
Ik vind zijn rijgedrag gewoon verre van normaal.

Der valt wel wat over te zeggen, maar zolang de sportcommissarissen er niets aan doen...komt misschien ook door zijn staat van dienst. Dat het terecht is dat ze bij hem misschien dingen voor de vingers zien zeg ik niet.
-
- Contacteer:
Ik ben altijd voor Hakkinen geweest! Totdat hij stopt en ik vind Kimi een waardige opvolger voor mij is Schumacher te arrogant. Ik heb ook steeds meer begrip voor Montoya van wege zijn skills! En zijn brutale rijstijl! Ik probeerde je alleen op de stang te jagen vandaar de smiliesJasper16v schreef:Euh ik ben sinds ik kijk in 1994 fan van hem, ook toen het minder ging...je kan het beter over de Hakkinen fans hebben van toendertijd...mrbullet schreef:Jij bent eentje van die vele Schumie succes volgers als straks iemand anders altijd de leiding neemt volg je hem zeker?Jasper16v schreef:sorry jongens, maar schumi word weer de man
verder hopen dat reno de sprong nu kan makenIk heb zo'n hekel aan schumacher fans!
En mensen die een hekel aan Schumacher hebben omdat ie Duits is doe ik al helemaal geen uitspaak over, want die zijn het nie waard.
Van Raikonen of Montoya zal ik nooit fan worden. Ook al rijden ze jaren vooraan...
Beetje loze uitspraak van je...(ondanks je smilies)

-
- Contacteer:
In dat geval ben ik het met je eens. Ik vind ook dat je pas mag spreken van een echte Formule 1 fan als je toch minimaal 1x bij een grandprix bent geweest 

Dan houd ik me stil
Ik wil en ga er sowieso nog heen, maar tis de vraag wanneer. De prijs is het enige obstakel...
Heb wel al vaak genoeg een f1 auto zien rijden op o.a. Zandvoort, maar nog nooit in GP vorm.

Ik wil en ga er sowieso nog heen, maar tis de vraag wanneer. De prijs is het enige obstakel...
Heb wel al vaak genoeg een f1 auto zien rijden op o.a. Zandvoort, maar nog nooit in GP vorm.
-
En 3x?? Maakt dat dan een superfan??mrbullet schreef:In dat geval ben ik het met je eens. Ik vind ook dat je pas mag spreken van een echte Formule 1 fan als je toch minimaal 1x bij een grandprix bent geweest
Mensen moeten niet zo zeuren en gewoon zijn voor wie ze zijn. Schumi is mijn man niet, maar toegegeven, hij is wel retesnel! Kijk maar toen in de Benneton! Ome Jos was nergens terwijl Schumi de sterren van de hemel reed. Hij zal dus wel iets kunnen zummah zegguh.

-
- Contacteer:
Ik zou niet naar duitsland gaan daar zit je te verweg van de baan Nurburgring en Hockenheim zijn geen mooie circuits om te gaan kijken als ik je een tip mag geven ga dit jaar een weekend naar spa bronze plaatsen op het rechte stuk na de bocht o'rouche of hoe je het ook maar schrijft daar gaat het hard en zit je nog geen 3 meter van de baan af! en dan heb je echt oordopjes nodig
Ik ga dit jaar ook weer!

Ik ga dit jaar ook weer!

Monza 2000! De eerste overwinning van Montoya!
Een weekend om nooit te vergeten... Illegaal de race kijken, 150 gulden lappen en zuipen en vreten zoveel je wilt. En ook nog eens plek op een camping. Wat wil een mens nog meer.
Voor iets meer dan 200 gulden heb ik een weekend genoten! 

-
- Contacteer:
zo kan het ook natuurlijk haha!! Neej spa is echt een aanrader en er zijn ook minder schumi fans langs de baan en geloof me dat scheelt een hoop! Als er iets roods langskomt maken ze zoveel kabaal dat je het geluid van die auto niet meer kunt horen
We zaten in Limburg op een suffe camping en reden elke dag in een uurtje richting spa! lekker makkelijk
We zaten in Limburg op een suffe camping en reden elke dag in een uurtje richting spa! lekker makkelijk

-
- Contacteer:
Altijd een bloedhekel aan die kop van Schumi gehad, maar wat kan ik zeggen? Zijn prestaties zeggen meer dan al die mensen die hem niet mogen. Hij laat steeds meer zien dat hij van een andere klasse is en dat siert hem, vandaar dat ik zeer zeker enorm respect voor de man heb. Kijk, ik vind Montoya bijvoorbeeld top, maar geef nou toe, hij haalt het nog niet bij Schumi. Ik denk dat hij wel gaat winnen binnenkort, maar het zal nog een tijdje duren voordat de volgende rijder aan Schumi z'n prestaties kan tipppen... respect...
Maar goed, voor alles orde, het wrc blijft mooier dan de f1
Gijs
Maar goed, voor alles orde, het wrc blijft mooier dan de f1

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Weet je wat het is in de F1... Je zult nooit weten wie er beter is! Ze rijden immers met andere auto's, op andere banden, in een ander team, met andere setups.
En aangezien Schumacher geen tegenstand duldt in 'zijn' team, zullen we daar ook nooit achterkomen.
En aangezien Schumacher geen tegenstand duldt in 'zijn' team, zullen we daar ook nooit achterkomen.

Denk dat hij vroeger toch ook wel heeft bewezen sneller dan gemiddeld te zijn. Als je je eerste raceweekend in een formule 1 waar je nog nooit 1 cm in hebt gereden (F1 uberhaupt) en je kwalificeert je meteen 1.4 sec sneller dan Andrea de Cesaris, ben je op zich al goed bezig. Toegegeven, de cesaris was geen superkoning, maar is wel een snelle coureur. Dat Schumacher het jaar erna bij Benetton Martin Brundle, ook gezien als een snelle coureur met veel ervaring, even de oren wast, zet hij min of meer de toon. Het jaar erop veegt hij de vloer aan met Nelson Piquet, toch maar ff drievoudig wereldkampioen. En je gaat me niet zeggen dat hij toen al een heel team om zich heen had gevormd als dat nu het geval is, of dat er een auto wordt gebouwd naar zijn wensen.Merijn schreef:Weet je wat het is in de F1... Je zult nooit weten wie er beter is! Ze rijden immers met andere auto's, op andere banden, in een ander team, met andere setups.
Over het verhaal van Jos en Michael in 1994 denk ik dat het voor iedereen duidelijk is waarom het voor Jos niet zo lukte dat jaar. Hij was op de eerste plaats te gretig en wilde te veel. Misschien had hij ook beter dat jaar kunnen blijven testen, maar dat zullen we nooit weten. Wat wel zo is, is dat de auto van Schumacher Jos nooit heeft gelegen. De auto van 94 moest er voor zorgen dat michael kampioen werd en werd dus logischerwijs voor heb gebouwd. Mensen als JJ lehto en Johnny Herbert konden er ook niet mee uit de voeten. Goed, het zijn geen gevierd kampioenen, maar in de toeringcars was Lehto ook vaak evensnel als Schumacher. Alhoewel het verschil tussen F1 en toeringcars natuurlijk wel redelijk groot is.
Laat niemand zich aangevallen voelen, iedereen is fan van zijn coureur, maar denk dat er toch wel duidelijk is wie mijn favoriet is! En dat wil niet zeggen dat ik geen bewondering heb voor coureurs als Hakkinen, die uit een diep dal opgeklommen is, of dat het altijd eens ben met de rijstijl van schumacher. Maar feit blijft dat hij gewoon retesnel is en wees eerlijk, niemand kan m aanraken de afgelopen seizoenen.
5x ook goed?mrbullet schreef:In dat geval ben ik het met je eens. Ik vind ook dat je pas mag spreken van een echte Formule 1 fan als je toch minimaal 1x bij een grandprix bent geweest

-
- Contacteer:
Wel grappig. Mijn oom is een goede vriend van die Trust-kerel. Hij moet altijd naar al die borrels waar Verstappen ook moet opdraven en reed zelf vroeger rally, nu af en toe circuit en klassiekers. Maar goed, Verstappen en Schumi zijn volgens hem sinds hun gezamelijk tijd goeie vrienden, zouden elk jaar een keer met beide gezinnen op vakantie gaan, wist ik eigenlijk niet. Toch grapig dat die ouwe Duitser vrienden heeft
Gijs

Gijs
Bezemer Rally Team
Ik denk dat Jos en Michael betere vrienden zijn dan menigeen denkt. Die twee (incl familie) doen echt veel samen! Max Verstappen schijnt ook veel te karten tegen Mick Schumacher, vet!!!
gister Rob Kampheus (of hoe die dwaas ook mag heten) gezien? Wat een zielige kerel zeg...Nounou, meneer wil Jos een kado aanbieden vanwege zijn 100e GP. Hij belt daarover op met Raymond Vermeulen, krijgt te horen dat het niet mag (TERECHT!!!) en dan gaatie t toch proberen. Als Jos m dan ontloopt en zegt datie op moet flikkeren (
Jos) dan is Jos ineens t mietje en de sukkel. Echt, kan dat soort mensen wel slopen. Waarom kan Nederland nou niet gewoon trots zijn op Jos? Dat snap ik echt niet. Alex Yoong wordt gedragen op handen in Maleisie, terwijl die vent minder talent heeft dan de gemiddelde amsterdamse taxichauffeur. Of kijk naar Narayn Karthikiyan...daar zijn ze ook helemaal gek van m, en wat heeftie nou allemaal al laten zien?

Das deels waar...Sophie Verstappen kartte vroeger ook veel en heeft veel tegen HH Frentzen gereden. Corinne Schumacher is de ex vriendin van HH en zo kennen ze elkaar. Maar volgens mij is dat niet hoe de vriendschap is ontstaan..Jasper16v schreef:Het begon met de vrouwen toch? Die waren al lang vriendinnen ofzo?
-
- Contacteer:
hij mocht het wel aanbieden maar moest met 10.000 euro over de brug komen anders geen interview!~Haas~ schreef:gister Rob Kampheus (of hoe die dwaas ook mag heten) gezien? Wat een zielige kerel zeg...Nounou, meneer wil Jos een kado aanbieden vanwege zijn 100e GP. Hij belt daarover op met Raymond Vermeulen, krijgt te horen dat het niet mag (TERECHT!!!)

Je kan ook zeggen dat hij doet zoals hij is en zich niets van de media aantrekt als hij dat niet wil, zo is hij gewoon en niet anders. Ookal is et in zijn nadeel.Merijn schreef:Terecht? Kom op, Martijn... Niet zo lullen. Jos denkt dat hij helemaal de bink is! En de reactie van Jos was al helemaal niet slim. Dom individu...
Don't walk the grass... smoke it
-
Haha, dat doen George Bush en Saddam Hussein ookMarcel B. schreef:Je kan ook zeggen dat hij doet zoals hij is en zich niets van de media aantrekt als hij dat niet wil, zo is hij gewoon en niet anders. Ookal is et in zijn nadeel.Merijn schreef:Terecht? Kom op, Martijn... Niet zo lullen. Jos denkt dat hij helemaal de bink is! En de reactie van Jos was al helemaal niet slim. Dom individu...
Die Jos ken toch niet rijden dus allemaal gemiep om niks 

ja en daarom is ie ook zo populair in de F1, heeft al een plaatsje bij het langzaamste team?
Geld, geld, geld? Ooit wel eens aan gedacht dat het in de f1 om geld draait? Tenzij je een echt talent bent krijg je je kansen, maar die heeft Jos gehad en verknalt door misschien te gretig te zijn? Maar daar kom je nooit meer achter.Le Mec schreef:ja en daarom is ie ook zo populair in de F1, heeft al een plaatsje bij het langzaamste team?
Kben echt geen dikke Verstappen fan ofzo, maar zeggen dat ie niet kan rijden of nie snel is...dat is gewoon niet zo, anders kom je niet in dat wereldje en win je niet wat hij allemaal heeft gewonnen.