Vandaag rond 5 uur. In Alkmaar vlak bij het station een zwarte (of andere donkere kleur) Clio 16V.
Kan zijn dat het mijn 5je was. Ik ree er alleen niet zelf mee.Sander101 schreef:Vanmiddag (17:10) in Leiden binnenstad witte R5GTT.
Volgens mij Chris!?
heb ook wel es een witte in leiden zien rijden maar die was absoluut niet van Chris, want dat ding was me een partij smerigSander101 schreef:Ooo! Aangezien er geen schuur omheen zat,zal het wel iemand anders geweest zijn.(hoop ik)
Wie dan?
Ik zal kijken of de boef een briefje heeft achter gelaten met zijn naam op de grond van mijn schuur ofzo, dan post ik dat hier vanavond.Sander101 schreef:Ooo! Aangezien er geen schuur omheen zat,zal het wel iemand anders geweest zijn.(hoop ik)
Wie dan?
maak dan meteen effe een foto ik heb hem niet in mijn register staan wel een hoop andere die beginnen met GSr5alpine-turbo schreef:gespot
gs-fv-??
renault clio williams (ga er van uit dat hij echt is)
dakspoiler
wagen zag er verder netjes uit
stond in de dorpstraat van halsteren.staat er wel vaker.zal hem binnenkort eens van dichtbij bekijken
Deze had geen joker kit op de spoiler na was hij volgens mij orgineel.Hij reed vanuit den bosch richting v/d valk in vught.Merijn schreef:Had die niet ook een Joker kit? Of was die auto nou groen??
Ik denk dat ik mezelf aangesproken moet voelen. Dat was zaterdag????? Mijn vriendin woont in Wervershoof. Was ff peuken halen.Arie16v schreef:Gespot: renault 19, volgens mij 16v als ik het ff snel kon zien, bij het tankstation. Zag stickers op de auto zitten van renault 19 club meen ik..
Iemand van hier toevallig?
Datum weet ik helaas niet meer, t was tussen een uur 7/8
94-JB-GT.Sander101 schreef: - Witte 5 GTT 94-JB-??
- N11 richting Alphen vanuit Leiden
- 2 Sportstoelen, RTC nummerplaathouder
- 17:30
- Ik seinde met de truck en hij zag het volgens mij ( kan ook niet missen)