De Onbekende Renault.
gistermiddag rond 13:30 op de a27 almere-utrecht ter hoogte van hilversum
een grijs metallic clio 2, met: gewijzigde bumperset (v+a), lexus achterlichten, donkere ruiten, dubbele uitlaat (l+r) 16 inch velgen
ik zag geen rtc kenmerken wel een sticker op de zijruit met iets van: speed ...... team ofzo.
kenteken was: 43-dn-xs
wie o wie??
een grijs metallic clio 2, met: gewijzigde bumperset (v+a), lexus achterlichten, donkere ruiten, dubbele uitlaat (l+r) 16 inch velgen
ik zag geen rtc kenmerken wel een sticker op de zijruit met iets van: speed ...... team ofzo.
wie o wie??
Ik ben zijn naam ff kwijt, ik dacht Jeff. De auto staat overigens te koop op Marktplaats.lenny_R schreef:gistermiddag rond 13:30 op de a27 almere-utrecht ter hoogte van hilversum
wie o wie??
Vandaag gespot omstreeks 14:00 uur:
- Lokatie: Autocentrum Van Vliet(Opel dealer).
- Model: Renault 1916V Chamade phase1.
- Kenteken: FP-JT-05.
- Kleur: Blauw metallic.
- Tuning: Rally luchthapper op het dak, verders origineel.
- Bijzonderheden: Voor en achter een nummerplaathouder van bovengenoemde Opel dealer. Hij stond niet op het terrein van de garage.
Iets verderop:
- Model: R5GTT, phase1.
- Kenteken: ZK-83-VN.
- Tuning: Geheel origineel.
Beide waren nette auto's om te zien.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
gister avond rond een uurtje of 12 op de a12 een donker groene twingo met duitse velgjes, reed netjes 120 
kon zo snel geen rtc kenmerken zien aan gezien ik met 190 voorbij kwam
Kwam bij snowdome vandaan en daar heb ik me achterbumper kapot geduwd. stond geparkeerd voor een boompje en me natte schoen gleed van de koppeling bumper gescheurd en hij stond in ze achteruit

Kwam bij snowdome vandaan en daar heb ik me achterbumper kapot geduwd. stond geparkeerd voor een boompje en me natte schoen gleed van de koppeling bumper gescheurd en hij stond in ze achteruit

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Gisteravond bij snowworld zoetemeer, een 5 GTT phaseII met opmerkelijk twee turbo woordjes naast de deuren, was zwart van kleur en had lichte schade aan de voorbumper.
Heb er ff 2 stickers onder gepropt.
Vanmiddag nog in rottedam, die blauwe 5 GTT met over zijn skirts witte stickers met RENAULT SPORT er op, heb hem ook bij de jaarafsluiting van 2002 gezien.
Heeft een dikke kit er omheen zitten.
Heb er ff 2 stickers onder gepropt.
Vanmiddag nog in rottedam, die blauwe 5 GTT met over zijn skirts witte stickers met RENAULT SPORT er op, heb hem ook bij de jaarafsluiting van 2002 gezien.
Heeft een dikke kit er omheen zitten.
.:: TurboPowerr ::.
weer gespot in het centrum van lisse.RoyW schreef:gespot in het centrum in Lisse
donkerblauwe clio 16v fase 1
kenteken 80-DB-XD
dubbele uitlaat van sebring.
zeer mooie 16" of 17" velgen.
auto was voor een fase 1 in goede staat. alleen een klein beetje roest bij de achterschermen.
iemand van hier?
tevens een witte gtt in de kennemerlaan in ijmuiden. kenteken niet gezien
was erg smerig
car: '93 bmw 325 i cabrio
Ik geloof dat hij Roel heet. Als het goed is heeft hij wel een RTC nummerplaathouder.thoompie schreef:vanmidag gespot in soest een,zwarte twingo
met lm velgen en een japstyle uitlaat!(wel dik
geluid)
geen RTC kenmerk en geen kenteken![]()
wie o wie
Hij werkt daar ergens bij een Renault dealer. Hij had eerst een grijze R5GTX die aardig was verbouwd.
Laatst gewijzigd door Chris op do 1 jan 2004 21:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Gisteren op de a15, blauwe Clio2, lexus achterlichten, dubbele pijp, rtc nummeplaathouder
ging 30 cm voor mijn bumper naar links om in te halen...

-
Vanmiddag gezien in Ureterp:
- Renault 19 Cabrio, phase 2
- Kleur: paars
- Bijzonderheden: kon wel een wasbeurt gebruiken.
- Renault 19 Cabrio, phase 2
- Kleur: paars
- Bijzonderheden: kon wel een wasbeurt gebruiken.
Dat moet Marco V zijn geweest!laguna2 schreef:Gisteren op de a15, blauwe Clio2, lexus achterlichten, dubbele pijp, rtc nummeplaathouder

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Kwam vanaaf een R5 nogal hard (schat zo'n 150) mij langsrijden, ging vanaf de linkerbaan op de A1 redelijk vlak voor mij langs naar de afrit A6 en ging naar Almere. 't was donker en ging snel (je mag maar 100 en ik reed 100) maar dacht iets roods qua lak te zien.
Vanmiddag in drachten stond geparkeerd een witte Clio 16v, met op de zijruiten Street Racing... Verder geen RTC kenmerken..
en bij Bijma (auto garage) in Drachten Rode Clio 16v te koop uit '91 met 180.000 op de klok (was wat verkleurd en had weg gewerkte roest op het rechter achterscherm).. ook geen RTC kenmerken..
en bij Bijma (auto garage) in Drachten Rode Clio 16v te koop uit '91 met 180.000 op de klok (was wat verkleurd en had weg gewerkte roest op het rechter achterscherm).. ook geen RTC kenmerken..
-
vandaag rond 13:00 op de oostkousdijk in rotterdam, een clio williams met getinte ruiten. ik seinde nog met mn grootlicht 

Deze is ook wel eens op een RTC meeting geweest.Alrik schreef:Vanmiddag in drachten stond geparkeerd een witte Clio 16v, met op de zijruiten Street Racing... Verder geen RTC kenmerken..
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Contacteer:
Tussen de middag bij de Konmar op het industrieterrein in Enschede een Clio Williams, zag er origineel uit. Toen ik uit de winkel kwam wassie weg dus heb niet verder gekeken. En ik probeerde het nummerbord te onthouden maar da ken ik nie...
Begon met een N en ik heb hem al eens eerder gespot 

Gister zag ik hem omstreeks 16:45 rijden in Alphen a/d Rijn thv de Tolstraat. Tankdop ontbreekt.Chris schreef: Iets verderop:
- Lokatie: Bodegraven, industrieterrein Groote Wetering.
- Model: R5GTT, phase1.
- Kenteken: ZK-83-VN.
- Tuning: Geheel origineel.
Nette auto om te zien.
Ben schreef:gister avond rond een uurtje of 12 op de a12 een donker groene twingo met duitse velgjes, reed netjes 120

Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Gespot: renault 19, volgens mij 16v als ik het ff snel kon zien, bij het tankstation. Zag stickers op de auto zitten van renault 19 club meen ik..
Iemand van hier toevallig?
Datum weet ik helaas niet meer, t was tussen een uur 7/8
Iemand van hier toevallig?
Datum weet ik helaas niet meer, t was tussen een uur 7/8
Clio16v rules
-
- Contacteer:
Voor de volledigheid zeg ik er maar bij dat het bij de Wervershoof was niet? 

-
Gister gespot :
Clio 16v ( williams?? ) op de A9 rond 12.00u met
een groot renault logo op de achterruit.
Clio 16v ( williams?? ) op de A9 rond 12.00u met
een groot renault logo op de achterruit.
vandaag gespot in assen: om 14:00 ongeveer
europaweg op de parkeerplaats van ballorig (kinderspeelparadijs)
rode clio 16 v origineel nl
kleur: vaal rood
hij had van die lelijke halfordswieldoppen.
verder was hij helemaal standaard.
kenteken was iets van dh-??-??
europaweg op de parkeerplaats van ballorig (kinderspeelparadijs)
rode clio 16 v origineel nl
kleur: vaal rood
hij had van die lelijke halfordswieldoppen.
verder was hij helemaal standaard.
kenteken was iets van dh-??-??
vandaag in harmelen een clio 16V, standaard blauw, D-kenteken geen RTC kenmerken, was wat aan het zoeken zo te zien aan het rijgedrag. keerde bij ons in de straat....
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Vandaag in Leeuwarden 2 Renault 5 Gtt's gezien!
Allebij volgens mij phase 1 en geen RTC kenmerken de ene was blauw metallic en de ander grijs metallic! Helaas geen kentekens daarvoor reden ze te snel
Ook heb ik de nieuwe witte 5 gezien van R-win zonde dat zijn blauw in de prak is maar hopelijk maakt hij er weer iets van.
(de witte bedoel ik)
Allebij volgens mij phase 1 en geen RTC kenmerken de ene was blauw metallic en de ander grijs metallic! Helaas geen kentekens daarvoor reden ze te snel

Ook heb ik de nieuwe witte 5 gezien van R-win zonde dat zijn blauw in de prak is maar hopelijk maakt hij er weer iets van.