Sunday meeting Assen
ff snel een lijstje:
Friday Night Assen
19.30 uur bij de MacDonalds
- edwin
Friday Night Assen
19.30 uur bij de MacDonalds
- edwin
-
Ik kan helaas niet komen. M'n auto wilde vanochtend niet starten. Moest dus met Nooitned naar m'n werk toe. 

-
Nee, ga vanavond samen met m'n pa kijken naar m'n auto waarom ie niet wou starten.marcel16v schreef:Anders neem je toch de zondags auto meeMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik kan helaas niet komen. M'n auto wilde vanochtend niet starten. Moest dus met Nooitned naar m'n werk toe.
gabriel komt dus ook niet meer
hij kon zich niet "herinneren" dat we die afspraak hadden gemaakt.. gaat nu dus wat anders doen..
leuke zulke vrienden..... hij zoekt het maar lekker uit.. gvd
zijn er nog andere mensen die vrienden met mij willen worden????

hij kon zich niet "herinneren" dat we die afspraak hadden gemaakt.. gaat nu dus wat anders doen..
leuke zulke vrienden..... hij zoekt het maar lekker uit.. gvd
zijn er nog andere mensen die vrienden met mij willen worden????
-
Vanavond was wel gezellig. Anton (5alpine), Chris (Chris@R5), Lenny en ondergetekende waren vanavond aanwezig. Hopelijk dat volgende maand of zo er meer aanwezig zijn.
Gr. Mas
Gr. Mas
ach, dit was ook als proef. Kijken hoe het zou gaan, of de MacD. moeilijk doet, sfeer e.d..
Maar was best gezellig zo
(Y).
niet echt veel mensen maar toch erg gezellig
.
De volgende datum wordt wat beter gepland, zodat iedereen kan of optijd kan zeggen dat ie niet kan.
Maar was best gezellig zo

niet echt veel mensen maar toch erg gezellig
De volgende datum wordt wat beter gepland, zodat iedereen kan of optijd kan zeggen dat ie niet kan.
ik hoop volgende keer wel aanwezig te kunnen zijn
en niet tegelijk met de friday night groningen 

Voor je bumper kan je anders even kijken op de sloop. Ik zie trouwens net dat de bumper nieuw 29.50 kost. http://www.auto-onderdelen.com/
wij hebben er al verschillende onderdelen besteld, en is tot nu toe altijd goed gegaanChris@R5 schreef:Lijkt mij geen zuivere prijs...
kijk anders ff bij doldersum in assen, die had een tijdje geleden ook een 5 je staan. of anders de ara (aan het spoor) die heeft ook veel, kan evt ook nieuw bestellen en vet goedkoop, een nieuwe linkerkoplamp voor mijn clio (imitatie) was daar 20,-
en als daar niks bij zit zit er in het plaatsje een ( in de buurt van norg zeg maar) ook nog een sloperij met redelijk veel renaultjes..
en als daar niks bij zit zit er in het plaatsje een ( in de buurt van norg zeg maar) ook nog een sloperij met redelijk veel renaultjes..
Heb er al een gehaald bij Doldersum Lenny. Is alleen een bumper zonder lipje onder
. Dus deze is minder 'dik' nu.
M'n auto lijkt aan de achterkant nu wel op die oude rallywagen van Lancia, de 'Delta Martini'
. Je weet wel die met die hele platte achterkant maar wel mega breed, alleen nu nog de mega spatlappen
.

M'n auto lijkt aan de achterkant nu wel op die oude rallywagen van Lancia, de 'Delta Martini'

Is ook een idee!lenny_R schreef:ff naar de gamma! en bouw je eigen r5 wrc!!
Maar om weer on topic te komen.
Wanneer willen we weer een meeting in Assen?
Suggestie, kunnen ook op een zondag middag een Sunday Afternoon Assen houden. Kunnen waarschijnlijk ook wat meer mensen. (Ik in ieder geval)
Dus rtc'ers uit het Noorden, wat wilt u?
-
- Contacteer:
De delta integrale... Martini was enkel sponsor, zijn wel twee speciale versies van gemaakt, martini 5 & 6, ter ere van het 5e en 6e wk rally...Chris@R5 schreef:Heb er al een gehaald bij Doldersum Lenny. Is alleen een bumper zonder lipje onder. Dus deze is minder 'dik' nu.
M'n auto lijkt aan de achterkant nu wel op die oude rallywagen van Lancia, de 'Delta Martini'. Je weet wel die met die hele platte achterkant maar wel mega breed, alleen nu nog de mega spatlappen
.
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
zondag 25-1-04
Sunday Afternoon Assen
waar? (McD)
aanvang? (uur of 3?)
-edwin
Sunday Afternoon Assen
waar? (McD)
aanvang? (uur of 3?)
-edwin
-
- Contacteer:
Is altijd beter als vrijdag!Foeke schreef:Op een zondagmiddag is opzich niet zo'n heel gek idee

-
- Contacteer:
meer liefhebbers?