Bougiekabels [clio 16v]
Ik heb een set nieuwe bougiekabels nodig, en ik hoorde vandaag bij de renault dat zo'n set 140 euries is.
Heeft een van jullie goede ervaringemn met een andere, goedkopere set?
Of moet ik voor dit bij origineel blijven?
Heeft een van jullie goede ervaringemn met een andere, goedkopere set?
Of moet ik voor dit bij origineel blijven?
Clio 16V=Alive again!
Er zijn heel veel tuningsbedrijven die bougiekabels kunnen leveren! Deze zijn minstens zo goed, zo niet beter. Informeer eens bij een van bovenstaande bedrijven bijv 

Ik heb al ervaring met oa Veban, maar voor die kabels wil ik gewoon ff in de buurt blijven omdat ik het ook zelf kan.
Waar ik eigenlijk op uit was is: wat is een goed alternatief kwa merk?
Ik ken er helemaal geen merken van.
Dan kan ik gewoon ff naar een automaterialenzaak als ik weet waar ik naar zoek.
Waar ik eigenlijk op uit was is: wat is een goed alternatief kwa merk?
Ik ken er helemaal geen merken van.
Dan kan ik gewoon ff naar een automaterialenzaak als ik weet waar ik naar zoek.
Clio 16V=Alive again!
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
http://www.limpex-sport.nl/Producten/Lu ... page03.htm
succes
zie ook http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... ugiekabelsCLIO 16V na 1991 BLS-533 =5 166,00
succes
[img]http://www.improve-tuning.nl/navigatie/ ... Packfp.jpg[/img] Deze heb ik even op mijn RSI gehad, ik vond dat ie alles iets lekkerder oppakte dan anders en dan vooral onderin, dus alleen maar lof over deze kabels
.Ze zijn dikker dan origineel en koste bij http://www.improve-tuning.nl rond de 110-130 meende ik, moet je anders effe een mailtje sturen.

-
- Berichten: 278
- Lid geworden op: di 25 feb 2003 15:13
- Locatie: bergen op zoom
dat scheelt de helft man.ik zou gewoon lekker imitatie erop zetten.
tenzij je mooie rode kabeltjes wilt.
tenzij je mooie rode kabeltjes wilt.
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
bij brezan krijg je waarschijnlijk blauw van ad
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
En wat zijn dat voor kabels dan? Koperen kern of koolstof, en met siliconen omhulsel, of ouderwetse stugge kabels?
Het zal voornamelijk te maken hebben wat voor kern erin zit. Diameter ervan en materiaal.
Daarnaast is siliconen omhulsel erg relax, lekker soepel...
Dus ik denk dat er dus wel kwaliteitsverschil bestaat tussen die dingen.
Daarnaast is siliconen omhulsel erg relax, lekker soepel...
Dus ik denk dat er dus wel kwaliteitsverschil bestaat tussen die dingen.
Clio 16V=Alive again!
-
- Berichten: 268
- Lid geworden op: vr 10 jan 2003 22:58
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Ik heb ze ook bij de brezan weg, niks op aan te merken hoor
Vraagje: waarom zou je betere bougiekabel gebruiken als je bobine en bougie's nog standaard zijn, alleen door die betere kabel zal de motor toch niet beter gaan presteren, zoiets krijg je toch alleen voor elkaar als je de rest ook aanpast?????
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
die heb ik 1.5 jaar gelden ook daar besteld, van champion.Ollie schreef:Bij Reichard is het ook niet te duur:
http://reichhard-motorsport.com/catalog ... c1c1c821c3
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
zat toen ook rond de 50 euro
ik zit er ook aan te denken om een set van magnecor te bestellen bij improve vind ze alleen best prijzig.
ze kosten 92 voor een gt turbo en dat is inclusief een lange bobinekabel.
nu zat ik zelf te denken aan kabels met een koperen kern die niet onstoord zijn bij de universele automaterialen zaak.
koper heeft volgens mij als voordeel dat die kabel echt nul ohm weestand heeft dus ook geen verlies.
die kabel van magnecor weet ik de weestand niet van en ook niet van wat voor materiaal het is.
wat denken de heren tuners hiervan.
graag reactie.
ze kosten 92 voor een gt turbo en dat is inclusief een lange bobinekabel.
nu zat ik zelf te denken aan kabels met een koperen kern die niet onstoord zijn bij de universele automaterialen zaak.
koper heeft volgens mij als voordeel dat die kabel echt nul ohm weestand heeft dus ook geen verlies.
die kabel van magnecor weet ik de weestand niet van en ook niet van wat voor materiaal het is.
wat denken de heren tuners hiervan.
graag reactie.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
speedie help wanted upupupupup



lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
upupupupupupup 
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
iemand een antwoord op mijn vraag?????
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Het voordeel van de silicone kabel is dat hij soepel blijft,dit tenopzichten van de orginelen die hard wordt en dan gaat scheuren.Als je een hele goede geleider wilt hebben moet je toch opzoek naar bv goude kabels.Goud geleid nog beter dan koper.
Verder moet je kijken wat je er voor uit wilt geven en aan de hand daarvan een keuze maken.
Verder moet je kijken wat je er voor uit wilt geven en aan de hand daarvan een keuze maken.
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
- Car: renault 5 gt turbo
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
zo nog maar ff een linkje er bij: http://www.magnecor.com/magnecor1/kv85r100.htm
ik heb ze ook op me GT, of je echt verschil merkt? geen idee, tis maar net wat je duur vind, me ouwe waren gaar dus dan maar gelijk dikke magnecour 110 erop 

Immer wieder die verdammte Holländer