Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Tom schreef:pauper...je hebt lang genoeg de kans gehad zou ik zeggen
Merijn schreef:Inderdaad... whahahha...
Robclio16V schreef:Tu est une suckel!
Bedankt voor al jullie voorspelbare reacties...Even for the record. Heb Johan al meerdere malen gezegd dat ik dat ding van m wilde kopen, maar hij heeft besloten m niet in onderdelen te verkopen. Dat is zijn goed recht en neem hem dus niets kwalijk. Dat hij zijn auto verkocht aan Hans hoorde ik hier pas...
Who:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Haas - Clio
Frits - Clio
Johan - Megane Scenic
Maybe's:
Rory - Clio 2 , durf niks meer zeker te zeggen
Ferdy - Clio 2 (kom na de repetitie ff...rob verwennen en rory schoppen )
Jepper - Lancia (Als het inbouwen van de audio niet doorgaat)
Merijn schreef:Had dan zelf de auto gekocht en alles overgezet! Dan is **** euro echt niet veel! Ik denk dat Johan 'm liever aan jou had verkocht dan aan die Hans...
Who:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Frits - Clio
Johan - Megane Scenic
Maybe's:
Merijn schreef:Had dan zelf de auto gekocht en alles overgezet! Dan is **** euro echt niet veel! Ik denk dat Johan 'm liever aan jou had verkocht dan aan die Hans...
Maar goed, het leed is geschied.
ja, als ik daar het geld en de ruimte voor had...
Laat je auto dan lekker voor wat het is! Spaar wat meer voor een toekomstige 16V of iets dergelijks... Alles wat je nu in je auto steeks zie je NOOIT meer terug. En aangezien je die auto geen jaren meer zult rijden, lijkt me dat de beste keuze.
Who:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Rob - Clio 16V
Frits - Clio
Johan - Megane Scenic
Maybe's:
Kevin - Mégane Coupé 2.0 16v
Zomaar een vraagje: weet iemand of er ergens een agenda/kalender voor de meetings 2004 verstopt zit in het forum? Of gaat ie nog komen?
Dan kan ik vast dagen aankruisen op de kalender en gaan aftellen
Het was er wel, maar nu is 'ie weg, volgens mij. Onder My-RTC zat onder het kopje Meetings voorheen een lijst met meetings en kon je je er online voor aanmelden...