RTC TT : Zondag 18 april 2004 (Noorden van het land)

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Robert Turbo

Ik heb het idee om een toertocht na de winter te organiseren.

Als daar genoeg animo voor is, dan kan ik wat organiseren.(of misschien met nog iemand)

Ik denk dat er wel genoeg animo voor is, maar vraag het toch even.

Ik kom zeker.

RobertR19 - R19
Laatst gewijzigd door Robert Turbo op ma 19 jan 2004 9:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
martin rs

leuk robert.
eindelijk eens iets in het noorden van het land.
maar eh winter.......waar zat je aan te denken.
veel mensen hebben een winterproject.
Robert Turbo

martin rs schreef:leuk robert.
eindelijk eens iets in het noorden van het land.
maar eh winter.......waar zat je aan te denken.
veel mensen hebben een winterproject.
Ik dacht misschien als de eerste zonnestralen weer doorkomen.

Ik bedoel na de winter, Maart-April ofzo.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
catrinus

In maart is de openingsmeeting van 2004. Kun je beter in de zomer doen in april. In mei is speed en design in rosmalen en in juni automaxx. of was dat juli :s
There will be plenty of time to rest when your dead
Rudo

Leuk plan! Mooie omgeving daar. Ik denk dat je het zo op het randje van april en mei zou moeten doen, dan is de natuur ook mooi.
Ik zeg dit wel even zonder dat ik de agenda weet.
Tom
Moderator
Car: MB

de eerste toertocht van vorig jaar die Rob en ik georganiseerd hadden was in Mei. Dat was wel een mooie tijd vond ik.

Wel een goed idee overigens!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Maus

Waar ongeveer in 't Noorden ben je van plan de toertocht te organiseren? 't Noorden is best nog wel ruim begrip. :)
lenny_R

count me in!!!!!!!!!!!!!
lenny_R

Ik heb het idee om een toertocht na de winter te organiseren.

Als daar genoeg animo voor is, dan kan ik wat organiseren.(of misschien met nog iemand)

Ik denk dat er wel genoeg animo voor is, maar vraag het toch even.

Ik kom zeker.

RobertR19 - R19
lenny_r - clio
Jasper16v

Hier ook interesse! Had je al locatie in gedachten? Drenthe is ook erg mooi :p
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Ik stem ook voor Drenthe, en ik denk er ook wel te zijn!

Groningen en Friesland lijkt me nogal polderig, je kan er op de vele rechte wegen wel lekker blazen, maar toch, een mooi gebied is ook wel mooi meegenomen.

Of is dat polderig een overhaaste generalisatie?
iwi

Joost (DoubleYou) schreef:Ik stem ook voor Drenthe, en ik denk er ook wel te zijn!

Groningen en Friesland lijkt me nogal polderig, je kan er op de vele rechte wegen wel lekker blazen, maar toch, een mooi gebied is ook wel mooi meegenomen.

Of is dat polderig een overhaaste generalisatie?
er zijn ook een heleboel mooie plekjes in Groningen en Friesland....

Het lijkt mij eigenlijk leuker om een soort recreatieve "rally" te rijden. Het is een hoop werk, maar ik vind het een stuk spannender dan in een of twee lange rijen achter mekaar aan te rijden... Maar dat ligt misschien aan mij :D
lenny_R

volgens mij gaat het gewoon een rondje groningen/friesland/drenthe worden..
catrinus

Toertocht is leuk maar dan niet achter elkaar aan rijden, maar met een route beschrijving gaan rijden. Das veel mooier en kun je op eigen tempo gaan rijden. En het liefst een drempel vrije route :p
catrinus

Ow ja, Groningen is niet polderig en friesland al helemaal niet. Das gewoon een dom beeld die iedereen heeft die niet uit die streken komen en/of er nooit komen.
iwi

catrinus schreef:Toertocht is leuk maar dan niet achter elkaar aan rijden, maar met een route beschrijving gaan rijden. Das veel mooier en kun je op eigen tempo gaan rijden. En het liefst een drempel vrije route :p
Dan kun je toch ook voor de gein een simpel reglement maken, wat posten en tijdcontroles en aanhet einde van de dag een klassement... Dan heb je de eerste recreatieve RTC rally :smoke:
Tom
Moderator

maar dat mag dus niet. Je moet mensen niet aansporen hard te gaan rijden op de openbare weg. Deze verantwoordelijkheid mogen ze zelf nemen
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

jah, ik vindt het ook wel wat maar dan wel een toertocht met routebeschrijving aka puzzelrit.
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

als mijn auto het weer doet zou ik graag afkomen voor een toertocht als hij zo wordt als hier in het zuiden dan wordt het een super dag.
Steven
Car: M536

Die van Tom en Rob was eigenlijk precies goed, misschien hier en daar iets te simpel, maar ik kan me nog goed herineren dat ik met Ray meerdere malen ergens midden in de boesj-boesj heb gestaan :lol:

Gewoon lekker veel kleine straatjes waarvan het bord niet goed leesbaar is, dan ist leuk :)
catrinus

hmmmmm krijg gewoon zin om een route te maken voor een tourtocht. ff kijken of ik daar tijd voor heb
martin rs

rtc speurtocht.
dan geven we alleen de dorpen aan :p
dan kan je heel leuk bezig zijn whahahaha
vooral in friesland
Tom
Moderator

Steven schreef:Die van Tom en Rob was eigenlijk precies goed, misschien hier en daar iets te simpel, maar ik kan me nog goed herineren dat ik met Ray meerdere malen ergens midden in de boesj-boesj heb gestaan :lol:

Gewoon lekker veel kleine straatjes waarvan het bord niet goed leesbaar is, dan ist leuk :)
ik zou ook nog wel een keer een wat moeilijkere willen maken. Een met verschillende soorten van wegwijzering is ook leuk:

- straat en km
- bolletje peiltje
- cryptisch
- aan de hand van foto's
- ...
- ...
edwin19
Contacteer:

foto's lijkt me een goed idee :D
martin rs

dit wordt een poll :D
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

ja ik heb er wel eens wat van gehoord maar wat houdt bolletje pijltje nu eigenlijk in.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Count me also in!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
laguna2
Contacteer:

* Meldt *
Steven
Car: M536

Tom schreef:
Steven schreef:Die van Tom en Rob was eigenlijk precies goed, misschien hier en daar iets te simpel, maar ik kan me nog goed herineren dat ik met Ray meerdere malen ergens midden in de boesj-boesj heb gestaan :lol:

ik zou ook nog wel een keer een wat moeilijkere willen maken. Een met verschillende soorten van wegwijzering is ook leuk:

- straat en km
- bolletje peiltje
- cryptisch
- aan de hand van foto's
- ...
- ...
Whoeiii, nog meer fun :lol:
Marcel B.

Heb d;r wel weer zin an! :)
Don't walk the grass... smoke it
iwi

edwin19 schreef:foto's lijkt me een goed idee :D
Ja, dan geparkeerde auto's fotograveren :foto: :D
Jan-Geert (Momentsleutel)

heej ;) fryslan boppe :P
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Om het wat moeilijker te maken kun je de routebeschrijving misschien in het Fries maken. ;)
iwi

Johan schreef:ja ik heb er wel eens wat van gehoord maar wat houdt bolletje pijltje nu eigenlijk in.
Het is een systeem om je te vertellen wanneer je af moet slaan en welke kant je op moet gaan. Het word in verschillende varianten gebruikt, van heel gedetaileerd tot heel sober. Feitelijk is het gewoon een pijl naar de richting die je op moet, met aan de voet, danwel basis een bolletje wat aangeeft waar jij op dat moment bent.

Voor elke situatie is een nieuwe tekening. Soms worden er afstanden bij gegeven. Het gebeurt ook wel vaker dat er zaken als verkeerslichten, bomen, tankstations en weet ik het wat nog meer wordt aangegeven.
Tom schreef:maar dat mag dus niet. Je moet mensen niet aansporen hard te gaan rijden op de openbare weg. Deze verantwoordelijkheid mogen ze zelf nemen

Dit kan je dus voorkomen door een tijdvenster aan te geven voor trajecten. Als er bijvoorbeeld voor een bepaald traject met normaal rijden en een beetje zoeken naar de opdrachten 20 minuten word gegeven en de equipe's melden zich voor die 20 minuten, dan kun je strafpunten geven of andere maatregelen (tot disqualifidinges aan toe) hanteren. Dit word ook toegepast bij historische rally's die in Nederland worden verreden. (In tegenstelling tot Historische rallys in Frankrijk en Groot Brittanië)

--------

Voor de organisatie: ik heb nog een complete bolpijl route met tussenafstanden liggen, die verreden is in Friesland. Misschien kan die (voor een gedeelte) gebruikt worden.
-=Chuckie=-
Contacteer:

Merijn schreef:Om het wat moeilijker te maken kun je de routebeschrijving misschien in het Fries maken. ;)
Straatnamen enzo in het nederlands dan is het moeilijk navigeren in friesland :lol: :wink:
Plaats reactie