Ivo8hoven schreef:Gisteravond in Hilversum, vlakbij Grand Cafe Gooiland:
Renault Cio 16V
Wit
Lekker laag, 16" OZ Superleggera, Devil, echt een stakke wagen
En zojuist een Twingo, groen, met een Renault Sport stcker op de gehele zijkant...
Klopt deze eigenaar bezit ook een alpine v6 turbo ofzo type weet ik niet t is een blauwe
Goh dan had ik toch liever die gezien , ik bedoel die witte clio 16v ( op de terug weg zagen we hem dubbel )was ook netjes maar een alpine v6 GTT. . . is net wat leuker .
gistere (24-12-03) rond 16.20 uur op de kruising capelseweg/hoofdweg in rotterdam. stond zelf voor het stop licht om rechtdoor te gaan op de capelseweg en zag een grijze clio II fase II links af de hoofdweg op rijden, het eenigen wat ik nog zag omdat hij schijnbaar veel haast had en rap door de bocht ging, was zijn achterkant en die zag net zo uit als deze:
Ivo8hoven schreef:Gisteravond in Hilversum, vlakbij Grand Cafe Gooiland:
Renault Cio 16V
Wit
Lekker laag, 16" OZ Superleggera, Devil, echt een stakke wagen
En zojuist een Twingo, groen, met een Renault Sport stcker op de gehele zijkant...
Klopt deze eigenaar bezit ook een alpine v6 turbo ofzo type weet ik niet t is een blauwe
Goh dan had ik toch liever die gezien , ik bedoel die witte clio 16v ( op de terug weg zagen we hem dubbel )was ook netjes maar een alpine v6 GTT. . . is net wat leuker .
Yup volgens mij staat die nu weer in de garage staat alleen in de zomer voor de deur. Schijnbaar is die clio ze winter auto want in de zomer is die weer nergens te bekennen.
vanmiddag gespot opde leidesevaart in haarlem een zilvere 5GTT hij ging naar het BP tankstation, er zaten zilveren RTC sticker op de zijkant.
dus vast iemand van hier?
Wouter schreef:vanmiddag gespot opde leidesevaart in haarlem een zilvere 5GTT hij ging naar het BP tankstation, er zaten zilveren RTC sticker op de zijkant.
dus vast iemand van hier?
Jean-Paul misschien? Hij zal wel weer peuken nodig hebben gehad.
Een (zo op het eerste gezicht) mooie (blauwe ) willie. Zag er standaard uit en geen RTC kenmerken. Er zat een gozer in. Meer weet ik niet, aangezien ik de andere kant op reed.
Het gebeurde zo snel dat ik geen tijd had om even vriendelijk te zwaaien, maar dat deed hij ook niet zover ik het kon zien.
SimonBalk schreef:Vandaag om 13:44 westtangent Heerhugowaard:
Een (zo op het eerste gezicht) mooie (blauwe ) willie. Zag er standaard uit en geen RTC kenmerken. Er zat een gozer in. Meer weet ik niet, aangezien ik de andere kant op reed.
Het gebeurde zo snel dat ik geen tijd had om even vriendelijk te zwaaien, maar dat deed hij ook niet zover ik het kon zien.
Vandaag op een parkeerterrein langs de Heerenweg, vlakbij Bakkum een grijze 5 GT Turbo. Zag er opzich wel netjes uit, alleen wat roest bij het voorraam.
Marco V schreef:gistere (24-12-03) rond 16.20 uur op de kruising capelseweg/hoofdweg in rotterdam. stond zelf voor het stop licht om rechtdoor te gaan op de capelseweg en zag een grijze clio II fase II links af de hoofdweg op rijden, het eenigen wat ik nog zag omdat hij schijnbaar veel haast had en rap door de bocht ging, was zijn achterkant en die zag net zo uit als deze:
Gistermiddag en avond stond er 'n blauwe Clio (neem aan 16V, heb 'm zelf niet gezien) bij 1 van de Kapteinsflats in Z'drecht. Op de zijruitjes de RTC-kenmerken en op de achterruit een grote Tribal sticker.
Wie o wie?
Maus schreef:Gistermiddag en avond stond er 'n blauwe Clio (neem aan 16V, heb 'm zelf niet gezien) bij 1 van de Kapteinsflats in Z'drecht. Op de zijruitjes de RTC-kenmerken en op de achterruit een grote Tribal sticker.
Wie o wie?
Maus schreef:Gistermiddag en avond stond er 'n blauwe Clio (neem aan 16V, heb 'm zelf niet gezien) bij 1 van de Kapteinsflats in Z'drecht. Op de zijruitjes de RTC-kenmerken en op de achterruit een grote Tribal sticker.
Wie o wie?
Dat is misschien de Williams van Maarten.
Daar dacht ik ook al aan, maar op de vraag of dat er goudkleurige velgen onder zaten, was 't antwoord "Nee"....
SimonBalk schreef:Vandaag om 13:44 westtangent Heerhugowaard:
Misschien Donleben???
Ik ben dat niet geweest, want ik reed om 06.00 uur (cola ) nog door Heerhugowaard en moest om 13.00 uur alweer te werk.
Ik zag net op de urmonderbaan/bergerweg weet niet hoe dat stuk heet daar, een GTT nooit eerder gezien in Sittard, tenminste die niet . Hij had een devil sticker op de rechter skirt.
Vanmiddag rond een uur of 11 uur s,morgens een Clio Rs phase2 in de straat volledig origineel op een devil+verlaging na..
En om uur uur of 3 s,middags voor de deur Een Nieuwe SUBARU impreza STI Verry Niccccce
Vandaag bij Renault dealer in drachten een metallic grijze Renault Clio RS hij staat volgens mij te koop...
Als je hem koopt moet je wel ff goed op naar de motor kijken e.d.!! Ik heb eens achter dat ding aangezeten en deze Clio RS wordt niet echt goed/netjes warmgereden !!
Net tot 2 keer aan toe een Tungsten grijze GTT gespot: om 12.30 uur op de oude weg in de Waarderpolder en een keer op de van Eedenstraat in Haarlem. geen echte tuning te zien en geen RTC kenmerken
rond 1430 op de splitsing van aalsmeer/amstelveen vlakbij de bloemenveiling een zwarte clio 16klapper fase 1, geen RTC kenmerken, kenteken RG-NF-** d8 ik