De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Ben schreef:
Ivo8hoven schreef:Gisteravond in Hilversum, vlakbij Grand Cafe Gooiland:

Renault Cio 16V
Wit
Lekker laag, 16" OZ Superleggera, Devil, echt een stakke wagen

En zojuist een Twingo, groen, met een Renault Sport stcker op de gehele zijkant... :lol:
Klopt deze eigenaar bezit ook een alpine v6 turbo ofzo type weet ik niet t is een blauwe
Goh dan had ik toch liever die gezien , ik bedoel die witte clio 16v ( op de terug weg zagen we hem dubbel :beer: :p :beer: )was ook netjes maar een alpine v6 GTT. . . is net wat leuker .
Marco V

gistere (24-12-03) rond 16.20 uur op de kruising capelseweg/hoofdweg in rotterdam. stond zelf voor het stop licht om rechtdoor te gaan op de capelseweg en zag een grijze clio II fase II links af de hoofdweg op rijden, het eenigen wat ik nog zag omdat hij schijnbaar veel haast had en rap door de bocht ging, was zijn achterkant en die zag net zo uit als deze:

[img]http://members.lycos.nl/jeroenrs/images/RSX03.JPG[/img]

zag zo snel geen RTC ken merken.
Rick D.

Marco V

Rick D. schreef:Is dat niet Jeroen RS geweest?

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 08&start=0
Geen idee, alleen de bumper de uitlaaten de kleur viel mij op.
Ben

jochem de haas schreef:
Ben schreef:
Ivo8hoven schreef:Gisteravond in Hilversum, vlakbij Grand Cafe Gooiland:

Renault Cio 16V
Wit
Lekker laag, 16" OZ Superleggera, Devil, echt een stakke wagen

En zojuist een Twingo, groen, met een Renault Sport stcker op de gehele zijkant... :lol:
Klopt deze eigenaar bezit ook een alpine v6 turbo ofzo type weet ik niet t is een blauwe
Goh dan had ik toch liever die gezien , ik bedoel die witte clio 16v ( op de terug weg zagen we hem dubbel :beer: :p :beer: )was ook netjes maar een alpine v6 GTT. . . is net wat leuker .
Yup volgens mij staat die nu weer in de garage staat alleen in de zomer voor de deur. Schijnbaar is die clio ze winter auto want in de zomer is die weer nergens te bekennen.
WouterGraaff

vanmiddag gespot opde leidesevaart in haarlem een zilvere 5GTT hij ging naar het BP tankstation, er zaten zilveren RTC sticker op de zijkant.
dus vast iemand van hier?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Wouter schreef:vanmiddag gespot opde leidesevaart in haarlem een zilvere 5GTT hij ging naar het BP tankstation, er zaten zilveren RTC sticker op de zijkant.
dus vast iemand van hier?
Jean-Paul misschien? Hij zal wel weer peuken nodig hebben gehad. :smoke:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
WouterGraaff

daarom was ik er ook :lol: :smoke:
jean-paul

dat was ik inderdaad,maar hoelaat was dat dan???
uurtje of kwart over 2?
WouterGraaff

dat kan best wel ja ik stond te wachten voor het stoplicht toen je voorbij kwam
SimonBalk
Contacteer:

Vandaag om 13:44 westtangent Heerhugowaard:

Een (zo op het eerste gezicht) mooie (blauwe :lol: ) willie. Zag er standaard uit en geen RTC kenmerken. Er zat een gozer in. Meer weet ik niet, aangezien ik de andere kant op reed.

Het gebeurde zo snel dat ik geen tijd had om even vriendelijk te zwaaien, maar dat deed hij ook niet zover ik het kon zien.
Lady Justice
Contacteer:

1e kerstdag in Den Oever, een Clio Williams met gouden velgen. Kon zo gauw het kenteken niet zien.
iwi

SimonBalk schreef:Vandaag om 13:44 westtangent Heerhugowaard:

Een (zo op het eerste gezicht) mooie (blauwe :lol: ) willie. Zag er standaard uit en geen RTC kenmerken. Er zat een gozer in. Meer weet ik niet, aangezien ik de andere kant op reed.

Het gebeurde zo snel dat ik geen tijd had om even vriendelijk te zwaaien, maar dat deed hij ook niet zover ik het kon zien.
Misschien Donleben???
iwi

Vandaag op een parkeerterrein langs de Heerenweg, vlakbij Bakkum een grijze 5 GT Turbo. Zag er opzich wel netjes uit, alleen wat roest bij het voorraam.
Jeroen RS
Contacteer:

Marco V schreef:gistere (24-12-03) rond 16.20 uur op de kruising capelseweg/hoofdweg in rotterdam. stond zelf voor het stop licht om rechtdoor te gaan op de capelseweg en zag een grijze clio II fase II links af de hoofdweg op rijden, het eenigen wat ik nog zag omdat hij schijnbaar veel haast had en rap door de bocht ging, was zijn achterkant en die zag net zo uit als deze:

zag zo snel geen RTC ken merken.
nope ben ik niet geweest
Maus

Gistermiddag en avond stond er 'n blauwe Clio (neem aan 16V, heb 'm zelf niet gezien) bij 1 van de Kapteinsflats in Z'drecht. Op de zijruitjes de RTC-kenmerken en op de achterruit een grote Tribal sticker.
Wie o wie?
Ferdy
Über-Spammer

vanmiddag gespot bij de Makro in Duiven

zwarte CLio 16V
DN-DT-..
donkere achterramen
raamband met "Respect is everything"
maar verder geen RTC kenmerken
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Maus schreef:Gistermiddag en avond stond er 'n blauwe Clio (neem aan 16V, heb 'm zelf niet gezien) bij 1 van de Kapteinsflats in Z'drecht. Op de zijruitjes de RTC-kenmerken en op de achterruit een grote Tribal sticker.
Wie o wie?
Dat is misschien de Williams van Maarten. :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Maus

Chris schreef:
Maus schreef:Gistermiddag en avond stond er 'n blauwe Clio (neem aan 16V, heb 'm zelf niet gezien) bij 1 van de Kapteinsflats in Z'drecht. Op de zijruitjes de RTC-kenmerken en op de achterruit een grote Tribal sticker.
Wie o wie?
Dat is misschien de Williams van Maarten. :)
Daar dacht ik ook al aan, maar op de vraag of dat er goudkleurige velgen onder zaten, was 't antwoord "Nee".... :)
Donleben
Contacteer:

iwi schreef:
SimonBalk schreef:Vandaag om 13:44 westtangent Heerhugowaard:

Misschien Donleben???

Ik ben dat niet geweest, want ik reed om 06.00 uur :beer: (cola (N) ) nog door Heerhugowaard en moest om 13.00 uur alweer te werk. (S)
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Benny_R

Ik zag net op de urmonderbaan/bergerweg weet niet hoe dat stuk heet daar, een GTT nooit eerder gezien in Sittard, tenminste die niet :). Hij had een devil sticker op de rechter skirt.
frank_williams

een blauwe clio16v die me tegemoet kwam op de maasboulevard/boompjes in rotterdam, was rond 'n uur of vier...
Remco_Rs
Contacteer:

Vanmiddag rond een uur of 11 uur s,morgens een Clio Rs phase2 in de straat volledig origineel op een devil+verlaging na..
En om uur uur of 3 s,middags voor de deur Een Nieuwe SUBARU impreza STI :p Verry Niccccce
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Arjen schreef:Vanmiddag gespot (rond 4 uur) in de buurt van De Lauwers in Assen:

Gele Megane Coupe met witte RTC stickers op de zijruiten.
Helemaal standaard of toch wel aangepast?? High wing, en andere bumpers?? Achterlichten in kleur?

Zo ja kan het mn zwager zijn. Woon in smilde, verder niet online te vinden. Wel lid natuurlijk :wink:

GR.Frits
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Gespot: bij de sloop een Renault 19 V6. Zat een vrouw in die een andere auto gewend was en kon niet in de achteruit komen :lol:

[img]http://home.student.utwente.nl/j.kuckar ... ld0300.jpg[/img]
[img]http://home.student.utwente.nl/j.kuckar ... ld0301.jpg[/img]
Corniels
Contacteer:

vandaag om 18:05 in Havenstraat in Noordwijkerhout.

AUTO: clio
Kleur: Blauw
Tuning: zware uitlaat
en heb geen RTC- kenmerken gezien maar zag er netjes uit

Maar wie was dit????
Marcel B.

Joost (DoubleYou) schreef:Gespot: bij de sloop een Renault 19 V6. Zat een vrouw in die een andere auto gewend was en kon niet in de achteruit komen :lol:

[img]http://home.student.utwente.nl/j.kuckar ... ld0300.jpg[/img]
[img]http://home.student.utwente.nl/j.kuckar ... ld0301.jpg[/img]

Cool, een r19 V6, die kenden we nog niet :D
Don't walk the grass... smoke it
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Verbaasde mij ook een beetje... Vroeg ook nog of er daadwerkelijk een V6 in zat. Reactie: geloof het wel ja. :s vage gast...
matthijs1
Contacteer:

Vanmorgen een witte clio 16v gespot in Bergen op zoom.
Auto had 16" tsw evo-r velgen,verlaagd etc. en de bekende rtc sticker op zijn voorruit.

De auto stond geparkeerd bij Hopmans fietsgigant.
Megane Coupe 1.6 8 kleppertje
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Vanmiddag bij Renault-dealer Veghel:

Volledig standaard Renault 19 16V ph.2
Alrik

Vandaag bij Renault dealer in drachten een metallic grijze Renault Clio RS hij staat volgens mij te koop...

Als je hem koopt moet je wel ff goed op naar de motor kijken e.d.!! Ik heb eens achter dat ding aangezeten en deze Clio RS wordt niet echt goed/netjes warmgereden !! (N)
Jasper16v

Joost (DoubleYou) schreef:Gespot: bij de sloop een Renault 19 V6. Zat een vrouw in die een andere auto gewend was en kon niet in de achteruit komen :lol:
is nep, is type aanduiding van een r25 volges mij?
Ferdy
Über-Spammer

net gespot bij de Leenbakker in Wijchen

Clio 16V
zwart
..-DZ-ZL
zwarte velgen
verlaagd
~thijs~
Contacteer:

Net tot 2 keer aan toe een Tungsten grijze GTT gespot: om 12.30 uur op de oude weg in de Waarderpolder en een keer op de van Eedenstraat in Haarlem. geen echte tuning te zien en geen RTC kenmerken
-Ray-
Contacteer:

rond 1430 op de splitsing van aalsmeer/amstelveen vlakbij de bloemenveiling een zwarte clio 16klapper fase 1, geen RTC kenmerken, kenteken RG-NF-** d8 ik :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Gesloten