[R21] tuning

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Le Mec
Contacteer:

JW 21T schreef: Nu heb ik storing in de comp.kast injectie lamp blijft nu branden.
waar zit die?? heb er zelf nog nooit een gezien, via een sensor lijkt me trouwens erg vreemd; je last tenslotte niet aan je motor onderdelen of wel? Het is idd verstandig om gevoelige elektronica te ontkoppelen, maar eigenlijk kan er niet veel gebeuren; wie heeft er ooit een schok gehad bij het vasthouden van metaal tijdens het lassen...idd niemand :)
Patrick

mannen 21t rijders of iemand die het ook kan weten,ik heb een storing en ik kom er niet uit.
het is zo dat als ik afrem,dus gas loslaat dat het storingslampje gaat branden(oranje lampje met bliksemschicht.
het is ook al een antal keren gebeurt als ik ff een beetje sportief ree en dan ook sportief deed afremmen dat het lampje ging branden en zelfs de auto uitviel.
soms dan loopt de auto bij branden lampje hoger stationair(ongeveer 1400rpm)en ook al dat ie nog maar net liep.
ik heb al van alles nagekeken maar ik weet echt niet waar ik het moet gaan zoeken.
het vreemde is wel dat als ik het gas een heel klein tikje intik dat het lampje uitgaat.

RARARA,wat kan het zijn,laat het me alsjeblieft even weten,

groet patrick.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Menno

Ik zou eens een voltmeter aan de TPS sensor hangen ter controle.
En anders: ff uit laten lezen bij de dealert.
rev it like a rental
Patrick

wat is een tps sensor en waar vindt ik die,en als ik die eraan hang als ik em vindt wat voor waardes ofzo moet ik hebben,
groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Plaats reactie