straalmotor geluid
-
hallo mede rtcers. even terug komen op mijn vraag van vanmiddag over dat geluid in mijn motor. vanavond reed ik weer onderweg naar huis en had weer die straalmotor geluid maar toen ik een bocht naar links nam werdt het geluid erger en een bocht naar rechts dan nam het straalmotor geluid af was het zo goed als weg.dus mij vraag is wie o wie kan mij helpen met dat probleem/ of heeft dat probleem ook gehad? mvg john
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Echt ín je motor? Ik weet niet echt wat ik me bij een straalmotorgeluid moet voorstellen, iets wat ergens op hoge snelheid tegenaan schraapt? En 't is alleen bij een bocht? Dan lijkt het me raar dat het uit de motor komt, want een motor hoort niet echt bochtgevoelig te zijn.
-
niet uit mijn motor maar onder mijn motorkap. en het is alleen als ik boven de 80 km/h komt. normaal heb ik ook wel wat geluid komt omdat het een cabrio is maar dit is gewoon niet normaal. en ja je moet het zelf horen om te geloven dat het een straalmotor geluid is want dat zeggen andere mensen ook die bij mij in de auto zitten
-
wiellagertje rechts inderdaad
check dat eerst maar eens , dat zal er al goed uitliggen , check dan ook direct je linker!

doe mij ook die mening maar. dat kan beoorlijk rondzingen inderdaad.lauw schreef:Klinkt meer naar een rechter wiellager dat kapot is.
there is no spoon.
-
oke heren bedankt ga er naar kijken.
-
ben bij de garage geweest blijkt dat mijn voor lagers of zoiets kapot waren laten maken, en toen ze achter controleerde waren die ook verrot. dus gelijk alles laten vervangen. en nu ben ik het geluid kwijt mocht wat kosten. maar ja heb niet zo verstand van wagens om te maken. heb ze zelf gezien dat ze kapot waren trouwens. maar nog bedankt voor de raad heren mvg john 1916v cabrio
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Een tijdje terug betaalde ik bij een garage 100 euro voor het vervangen van een lager. Dit was wel aan de voorzijde. Losse lagers kosten ± 50 euro als ik me niet vergis.Arie16v schreef:hey, ff vragie:
is het prijzig om je lagers te laten vervangen?
Heb ongeveer hetzelfde probleem namelijk, maar moet al een heel tijdje wat aan gedaan worden..
Alvast bedankt voor je reactie
Dit was wel voor een clio.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport