Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar het elektrische schema van de clio 16v 1991
ik ga namelijk een andere cv inbouwe radio grafisch ipv infra rood. maar dan zou het wel fijn zijn als ik weet wat alle kleuren van de draden betekenen.
Nu ben ik zelf namelijk elektricien dus meten kan ik wel maar met behulp van een schema zal alles sneller en makkelijker gaan.
alvast bedankt
bedrading schema clio 16V
-
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb eventueel wel een cd-rommetje liggen met alle schema's erin., Als je wilt kan ik hem ff kopieren.
Je hoeft in principe maar 2 draden te vinden. De sluitpuls en de open puls.
Die vind je onder de cv knop in de auto. erg gemakkelijk. En zover ik me het kan herinneren is de 'oude' clio puls geschakeld.
En natuurlijk de plus en massa draden, maar neem aan dat je die wel weet te vinden.
Je hoeft in principe maar 2 draden te vinden. De sluitpuls en de open puls.
Die vind je onder de cv knop in de auto. erg gemakkelijk. En zover ik me het kan herinneren is de 'oude' clio puls geschakeld.
En natuurlijk de plus en massa draden, maar neem aan dat je die wel weet te vinden.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
ja cd rom heb ik ook enkel wil dat voor geen meter draaien op me pc win2000 amd 2200+
ik moet namelijk ook nog de draaden hebben voor me paniek lichten.
ik moet namelijk ook nog de draaden hebben voor me paniek lichten.
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
knipperlichten:
BRUIN EN ORANJE VAN DE ALARMLICHTSCHAKELAAR
Dit zegt de cd-rom, en zo niet dan kun je de draden ook onder het stuur vinden, op de linkse kabelboom.
Meestal dezelfde kleuren, maar daar kom je met een voltmeter gauw genoeg achter!
Zijn maximaal 20 draden, dus ben je zo doorheen geprikt
BRUIN EN ORANJE VAN DE ALARMLICHTSCHAKELAAR
Dit zegt de cd-rom, en zo niet dan kun je de draden ook onder het stuur vinden, op de linkse kabelboom.
Meestal dezelfde kleuren, maar daar kom je met een voltmeter gauw genoeg achter!
Zijn maximaal 20 draden, dus ben je zo doorheen geprikt
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.