Moet van het weekend mijn linker fuseekogel vervangen ivm afkeur apk
Nu hoord ik dat je de banden voor beide van de grond moet hebben ivm verwijderen oude fusee
zijn er nog meer tips waar ik op moet letten ??
[R5GTX]Vervangen fuseekogel (links) waar op te letten
bij gebrek aan een kogeltrekker doet een hamer het overigens ook prima. 

there is no spoon.
He is idd wel makkelijk dat beide wielen van de grond zijn, dit ivm met je stabi-stang.
1. Loshalen van bout door fuseestuk (2x sleutel 16)
2. Met hamer draagarm naar beneden slaan, zodat fuseekogel uit het fuseestuk komt
3. Fuseekogel loshalen (2 bouten) met sleutel 16
4. Nieuwe fuseekogel in fuseestuk plaatsen en vast zetten met bout.
5. Fuseekogel waar een draag arm vast zetten.
Vanwege je stabistang is het ook erg makkelijk als je een breekijzer hebt waarmee je tussen je draagarm en het subframe je draagarm naar beneden kan drukken.
Ik heb er vorige week 2 vervangen van mijn GTT, in 20 minuten.
2. Met hamer draagarm naar beneden slaan, zodat fuseekogel uit het fuseestuk komt
Vanwege je stabistang is het ook erg makkelijk als je een breekijzer hebt waarmee je tussen je draagarm en het subframe je draagarm naar beneden kan drukken.
20 min. In een brug dus.... heb je dioe niet ter beschikking gebruik dan krikpootjes.Rick D. schreef:He is idd wel makkelijk dat beide wielen van de grond zijn, dit ivm met je stabi-stang.
(....)
Op een krik alleen werkt de stabi je dus giga tegen.
Laatst gewijzigd door Tijn op wo 24 dec 2003 10:49, 2 keer totaal gewijzigd.
there is no spoon.
Rick D. schreef:He is idd wel makkelijk dat beide wielen van de grond zijn, dit ivm met je stabi-stang.
Thanks voor de info..........dan moet het mij wel lukken in 15 min (1 stuk dan )
Yep, als je nog een fusee hebt liggen met een goed lager kan je dit goed combineren.jackel schreef:misschien beetje of-topic, maar nu is bij mij de fuseekogel EN het wiellager verrot!kan je dit dan mooi combineren als je bv het fuseetje verwisseld??
Dan hoef je alleen nog maar ff 2 bouten van je veerpoot los te halen, en je stuurkogel.
Uiteraard je remklauw even van je fusee losschroeven.