Hmmmm dat werd allemaal geregeld zij die gast die het ging maken... wordt een custom made uitlaat heheTijn schreef:en daar zit dus je reservetank...
moet je ook even wat aan doen dan lijkt me....
hehe... coolP@TB@D schreef:[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_DSCF0038%20copy.jpg[/img]
dan zal het wel een constructie met een sierstuk aan een stuk buis worden, dus zonder demper aan het reachter sierstuk.Madman_daan schreef:Hmmmm dat werd allemaal geregeld zij die gast die het ging maken... wordt een custom made uitlaat heheTijn schreef:en daar zit dus je reservetank...
moet je ook even wat aan doen dan lijkt me....![]()
helemaal van RVS en volgens mij 2x een 110mm chrome laser eindstukje
Ja das waar.. het moet natuurlijk wel mooi er uit zien en ik wil zeker niet dat het echt wazig eruit ziet!Tijn schreef:dan zal het wel een constructie met een sierstuk aan een stuk buis worden, dus zonder demper aan het reachter sierstuk.Madman_daan schreef:Hmmmm dat werd allemaal geregeld zij die gast die het ging maken... wordt een custom made uitlaat heheTijn schreef:en daar zit dus je reservetank...
moet je ook even wat aan doen dan lijkt me....![]()
helemaal van RVS en volgens mij 2x een 110mm chrome laser eindstukje
die buis loopt dan vlak achter je bumper langs en maakt een 90 graden bocht aan het eind waar dan een sierstuk op gelast word.
Je ziet dat vaak bij bijvoorbeeld lupo's en arosa's die een uitlaat in het midden hebben of links en rechts.
Ik hoop dat ze die buis goed uit het zicht laten lopen in dat geval.
Het alternatief is een kleinere brandstoftank monteren zonder reservetank.