Volgend jaar weer denk ik. Deze week do-vr, Kerst en volgende week nieuwjaarsdag dus ik denk niet dat ik die dagen nog mag rijden.Merijn schreef:Ligt er nog een FNO in het verschiet???
Dan kan je het ook nog wel een week eerder doen. Dus 2 januari. Laat allemaal maar horen wat beter uit komt.~Haas~ schreef:Friday Night Oss
Datum: vrijdag 9 (FRITSIE!!) Januari
Tijd: vanaf uur of acht
Plaats: McDonalds Beuningen
Aanwezig:
Haas - Clio
Frits - Clio
Merijn - Williams
ja ouders .....~Haas~ schreef:vrijdag is t kerstmis...denk niet dat ik dan van de partij ben op de FNO. Gaan savos stappen en ik denk niet dat me vriendin t leuk vind als ik daarvoor nog ff ga blauwbekken bij de Mac.
@Johan, toch maar niet in onderdelen verkopen? Nieuwe te koop aangeboden?
Ben je nu als nog weer opzoek naar een deur en voorscherm?? Ik heb ze nog liggen.~Haas~ schreef:@Johan, toch maar niet in onderdelen verkopen? Nieuwe te koop aangeboden?
je verkoopt m dus definitief niet in onderdelen?Johan schreef:ja ouders .....~Haas~ schreef:vrijdag is t kerstmis...denk niet dat ik dan van de partij ben op de FNO. Gaan savos stappen en ik denk niet dat me vriendin t leuk vind als ik daarvoor nog ff ga blauwbekken bij de Mac.
@Johan, toch maar niet in onderdelen verkopen? Nieuwe te koop aangeboden?![]()
. ik mag em niet schorsen. ik moet em zo verkopen of inruilen. De volgende auto zet ik mooi op mij eigen naam kan ik tenminste zelf weten of ik em schors of niet.
2 Januari???Merijn schreef:Ik vind 2 januari toch een beter plan, denk ik...
Ik zet mezelf effe bij de maybe's!
klein vraagje maar hoor. Waarom heet het FN OSS, als het in Beuningen wordt gehouden? Geen verwijt ofzo, maar hebben ze in Oss geen MacŽs (of Maccen)? Kweet er wel een bij Heesch.Merijn schreef:Friday Night Oss
Datum: vrijdag 9 januari
Tijd: vanaf uur of acht
Plaats: McDonald's, Beuningen (GLD)
Aanwezig:
Haas - Clio
Frits - Clio
Misschien:
Merijn - Clio Williams
hier is de daderChris schreef:Ik heb de topic naam verandert in ACT: F.N.O(ss). verslag, zodat alle wekelijkse RTC meetings ongeveer een zelfde topic naam hebben.
- ACT: F.N.B. verslag.
- ACT: F.N.G. verslag.
- ACT: F.N.S. verslag.
- ACT: F.N.Z.N. verslag.
- ACT: T.N.M. verslag.
Zijn jullie het hier mee eens, of moet de O in wat anders verandert worden?
niet iets voor jou dan ?Johan schreef:leuk:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/renault/50932.htm
Johan schreef: ja ouders .....![]()
. ik mag em niet schorsen. ik moet em zo verkopen of inruilen. De volgende auto zet ik mooi op mij eigen naam kan ik tenminste zelf weten of ik em schors of niet.